Szerző Téma: Komoly kérdések a feltöltőkártyák körül - Ezt tervezi a hatóság  (Megtekintve 11726 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922

Déjá vu ....  :(A környező országok már megint kajánul vigyorognak és hozzák ki újabb és újabb prepaid ajánlataikat a magyarok számára, ahogy anno a cég-alapítást is lehetővé tették, a szlovák, román, stb. rendszámokkal.
És így már pl. a szlovák nyugdíjasok is a Bahamákon sütkéreznek ... a magyarok pénzén.


előzmény: Ryki #19

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Nem.
Annak kell regisztrálni aki anno vette illetve megadta az adatait a Sim kártyához.
Ezért fog rengeteg olyan kártya megszűnni amit pl. az araboktól lehetett GSM boltba venni, előre aktivált feltöltő kártyákat.
Ha valaki a nevére szeretné venni a kártyát akkor kell egy lemondó nyilatkozat attól akinek anno a nevére regisztrálva lett, ezt persze nem lehet majd megoldani azoknál akiknél nem ismert hogy kinek a nevére lett véve.


OFF:
Ma voltunk "regisztrálni" Nagyanyám Sim kártyáját amit anno 2001 be vettünk. Neten nem tudtam regisztrálni mert mikor beakartam írni az adatokat azt dobta ki hogy nem ezen az előfizetői néven szerepel a kártya...
Így be kellett ballagni egy bótba megkérdezni hogy ugyan bökjék már ki hogy 16 évvel ez előtt ki volt az a szerencsés a családból akinek a nevére vettük.  Így derült ki hogy anyám nevén van a kártya...  ::kalapal::

Csak az irgalmatlan szopás van evvel.
De jó lesz amikor majd egyszerre lekapcsolják azokat a kártyákat amiket nem aktiváltak, és majd dőlnek a hívások hogy nem megy a sorompó, nem telefonál a riasztó, jah és Én sem tudok telefonálni  ::taps::


előzmény: eXtra #18

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Szia!

Mi a helyzet azokkal a SIM-kártyákkal, amiket nehézkes kivenni az eszközökből és nem továbbítják az SMS-t sem (kapunyitó és egyéb vezérlések)? Valamint azokkal a SIM-ekkel mit lehet kezdeni, amiről azt sem tudom, hogy ki vette és kinek a nevén van/volt? Ezekre a számokra (nyilván a kártya sorozatszámát sem tudjuk, egyedül csak a hívószám ismert) bejelentem, hogy az enyém, 'oszt jóvan?  :)
előzmény: pattila #17

Nem elérhető pattila

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 20
Szia!

A telekomnál, telenornál a weboldalukon nekem zökkenőmentesen ment. A vodafonnál asszem kénytelen az ember személyesen.

Ha az ügyfeled nevén vannak a kártyák akkor nincs gond. Vagy elkéred az adataikat, vagy ha nem akarják megadni akkor kerek-perec megmondod nekik, hogy vagy ők oldják meg, vagy báj-báj riasztó, ilyenkor általában mégis megadják. Az adatok pedig egy folyamatosan frissülő adatbázisból kerülnek ki (legalábbis a telekomnál). Ugyanis először egy 10 évvel korábbi okirattal próbáltam az hitelesítést, de azt nem engedte, de az új jogsival pikk-pakk ment

Ha mindig a te nevedre vetted az ügyfelek kártyáját, akkor viszont át kell ruháznod rájuk, hogyha sok van mert átléped a korlátot.
előzmény: eXtra #16

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Érdekelnének az ügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatok, ötletek, kiskapuk, nagykapuk, stb, mert egy hónap múlva jön(?) a kikapcsolás...  ::kalapal::

Nem elérhető syn7h37ic

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 456
Ennyi... Megint egy felesleges túllihegett baromság. Az utolsó mondatodban ott a válasz a megoldásra, mind m2m, mint terrorista2terrorista esetében. Majd pont Magyarországon fognak feltöltőkártyát venni, mikor sok országban még regisztráció sem kell, mint nálunk. Leveszi a polcról a 10 deka parizer mellé, és ennyi. Ezt nem lehetett megcsinálni itthon, mert aktiválni kellett a kártyát, ami nyűgös procedúra, ha otthon csinálta valaki, egyszerűbb volt szolgáltatónál intézni, mert ott azonnal meg is történt az aktiválás. Ha netán mégis a teszkóban vette azt a nyamvadt kártyát, első bekapcsoláskor lehetett bohóckodni az automata ügyfélszolgálattal, majd a humán ügyfelessel, és végül 6-8 nap múlva jött a papír alapú szerződés, amit aláírva kellett visszapostázni. A XXI. században... ::fejel::
Hát persze, hogy félnek a VII. századi gondolkodásmódú emberektől a kora XX. században maradt okosok...
előzmény: L. Pásztor #14

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Ma megjött az első "hivatalos" válasz, sőt a Telekomtól megjött az első irásos céges felszolitás a regisztrációra.
A válasz persze semmitmondó volt, SMS-ben jön az értesités a kapunyitóra, gsm átjelzőre, etc. etc... ha véletlenül vette valaki akkor be kell menni az ügyfélszolgálatra adott ideig, ha nem akkor kártya letilt.
Kb. az jött le belőle, h ez van és kuss.

Ma jött az első levél is, na ez is megér egy menetet, nem is beszélve arról, h van vagy egy marék feltöltős teszt SIM-unk, gondolom mindegyikre külön jön majd a levél ... :)   Ez jött magyar ás angol nyelven: 



Felhivtam az ott lévő számot, megkérdeztem tőle is, h komolyan gondolják-e ezt.
Hámozás-mismásolás válasz ... meg persze 100x elnézést a kellemetlenségért ... de csak erőltettem a kérdést, csak erőltettem tovább ... erre azt mondta, ha nem tetszik dobjam el és évente vegyek/vegyenek új SIM-eket, vagy vegyenek szlovák, osztrák, román etc. SIM-et, roamindban sem sokkal drágábbak és nincs velük ez a procedura.

A többi no comment ...
előzmény: L. Pásztor #13

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Ma hivatalosan is beadtam 2 szolgaltatohoz a megkeresest allafoglalas keres ugyeben. 8 napon belul kell(ene) valaszolniuk ra. De tobbe-kevesbe kompetens emberek megsugtak, h ez a szolgaltatok velemenyenek megkerdezese nelkul hozott politikai dontes volt, melynek  vegrahajtasarol, annak modjarol, annak folyamatarol meg egyetlen embernek sincs halvany fin...ja sem.  Egy biztos: juliustol egy neven max 10 kartya lehet, es evente 1 alkalommal a luzernek be kell menni es irasban nyilatkozni a SIM- ek tulajdonlasarol. Ha ez az SMS-ben torteno ertesites utan x idovel nem tortenik meg, akkor torlik a szolgaltatast es a week-end haz lefagy, a riaszto nem riaszt, a kapu nem nyilik, a panik-segely nem megy, az autot nem lehet elinditani, valamit elont a viz vagy a szar, a foliahaz tonkremegy, az ontozorendszer leall .... etc, etc.

Es az alvilag ezutan is a husegesen nyilatkozo hajlektalanokkal 10-esevel fogja vetetni a SIM- eket.... hacsak nem egy lobbi eredmenye ez is, hogy lecsereljek a SIM kartyakat SIM chip-es megoldasokra, illetve a minden keszuleket izombol csereltessenek le SIM chippel rendelkezo keszulekekre.
Majd az ido nemsokara megadja a valaszt ... ha addig esetleg nem lógna ki a ló lába ....
előzmény: Szabolcsr2d4 #12

Nem elérhető Szabolcsr2d4

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 147
Az megoldás lehet , hogy szólunk minden ügyfélnek hogy menjenek be a szolgáltatójukhoz és a riasztóban lévő kártya telefonszámát a "nevükre" vegyék?

Nem elérhető Wineman

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
Én már cseréltem ez miatt Vodás kártyát. Ügyfél nem volt boldog...
előzmény: syn7h37ic #10

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!