CCTV > IP

Megújult a TechSon NVR-ek kezelőfelülete

<< < (2/5) > >>

Aardvark:

--- Idézetet írta: eXtra - 2018. Szeptember 28. - 14:08:08 ---A Riel szerint a Hik analóg HD rögzítői felismerik a kaputelefon szabálytalan HIKVISION protokollját, de IP-n bármelyik gyártó rögzítője vinné, amelyik kezeli az rtsp streamet. Sajnos a TechSon analóg rögzítői IP-n csak TechSon, HIKVISION, Dahua, ONVIF protokollokat kezelnek, de teljeskörűen nyilván csak a sajátját...előzmény: vlezlee #14

--- Idézet vége ---

FYI - A TechSon analóg rögzítők egy ideje kezelik az RTSP streamet is.előzmény: eXtra #15

Janó:
Köszi az infót!
Pont most tervezek egy fw frissítést amiatt, hogy a rögzítőből nem lehet állítani az új motorzoomos kamerák zoomját. De inkább lebeszélem a tulajt, mert nekem 16 kamerás a rögzítő és akkor én sem szeretnék az ügyfélnél piknikezni.

eXtra:
Bővítenem kell 4 IP kamerával az MN4308-at, ezért tegnap felpakoltam alá egy rövid tesztre az új IP kamerákat, de az egyik kamera felbontását nem támogatta a rögzítő, így lefrissítettem 1.3-ra a firmwaret, hogy talán abban már benne lesz az is. Frissítés előtt mentés a konfigról, hogy hátha resettel indul újra és ne kelljen hosszú órákig szopnom a rekonfiggal... Karbantartás menüből az istenért sem tudtam elindítani a FW frissítést, ezért support felhív, ahol elmondták, hogy menüből nem is fog menni, mert a kibontott zip tartalmát a pendrájv gyökerébe kell bemásolni, majd rögzítő újraindít. Ezzel a módszerrel kiírta, hogy elkezdi a fw ápdétet, de 2 másodperc múlva fekete képernyő, aztán sokáig nem történt semmi. Support újra felhív, hogy ilyenkor mi a fukk van... Az teljesen normális, hogy frissítés közben nincs semmilyen visszajelzés vagy folyamatjelző csík, ezért 10-15 percig türelem, de ha sokáig nem történik semmi, akkor restartolni kell és újra várni. Oké, restart és utána már sikeresen megjelent a kék Techson logós képernyő és lement a frissítés, DE MINDEN BEÁLLÍTÁS ELVESZETT. No pánik, felkészültem erre a balesetre, ezért go karbantartás menü, hogy majd pendrájvról visszaállítom a beállításokat, de kiírta, hogy ezeket A BEÁLLÍTÁSOKAT NEM TUDJA VISSZAÁLLÍTANI. Support megint felhív, hogy szeretnék az előző verzióra downgradelni, mert a korábbi verzióban lementett settings az új FW-vel nem kompatibilis. Support nem érti, hogy miért nagy probléma egy 8 csatornás rögzítőt gyorsan újraprogramozni, ezért próbáltam neki elmagyarázni:
- az összes felhasználót elő kell keríteni, mert a jelszavakra senki nem emlékszik, ezért minden csoportot és usert újra létre kell hozni a rögzítőben ÉS a kliensekben is
- a mozgásérzékelők érzékenységei és a maszkok napokig lettek finomhangolva, mire elérték a tökéleteshez közeli állapotot
- az ügyfélnek és nekem sem volt betervezve, hogy órákat fogok elb*szni egy "gyors FW frissítéssel"
A supportnak elkezd(?) derengeni, hogy ez tényleg szívás, ezért ígér egy visszahívást, hogy hátha mégis lehet downgradelni. (Szerinte nem lehet, de azért rákérdez...) Rövidesen visszahív, hogy sorry, de nincs meg a régebbi FW, de ha lenne, se menne fel, mert az új FW felülírta a kernelt is. Game over. Jeleztem a supportnak, hogy hasznos volna a letöltés menüjükben a firmwarenél egy figyelmeztetés arról a tényről, hogy
MINDEN BEÁLLÍTÁSOD EL FOG VESZNI!!!, hogy több embernek már ne kelljen ezt megszívnia... ::fejel:: 
előzmény: eXtra #11

eXtra:
A Riel szerint a Hik analóg HD rögzítői felismerik a kaputelefon szabálytalan HIKVISION protokollját, de IP-n bármelyik gyártó rögzítője vinné, amelyik kezeli az rtsp streamet. Sajnos a TechSon analóg rögzítői IP-n csak TechSon, HIKVISION, Dahua, ONVIF protokollokat kezelnek, de teljeskörűen nyilván csak a sajátját...előzmény: vlezlee #14

vlezlee:
Csak Hiki IP eszközökkel fog normálisan menni, nekem még hiki analóggal sem volt teljesen 100%-os bár utoljára tavaly teszteltem.előzmény: eXtra #12

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

[*] Előző oldal

Teljes verzió megtekintése