Szerző Téma: Komoly kérdések a feltöltőkártyák körül - Ezt tervezi a hatóság  (Megtekintve 11725 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Majd beírom a naptáramba, hogy fél évente kérjek a moduloktól egy státusz SMS-t, oszt jónapot. Hat havonta pár másodperc törődést nekem megér ez a BEKAPHATJÁK érzés...  :P 8)
előzmény: Ryki #38

Nem elérhető KhyrOO

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 24
Sziasztok!

Igen, évente meg kell ismételni a szolgáltatóknál az adat egyeztetést.
előzmény: Ryki #38

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Semmi. Dójcseországban a Lebara is ilyen, ha 6 hónapig nem indítasz legalább egy hívást, akkor megszűnik a szám úgy ahogy van.

Teljesen mindegy hogy be van kapcsolva folyamatosan és lóg a hálózaton.

OFF: viszont tegnap olvastam, hogy ezt az adategyeztetős mizériát jövőre is el kell végezni :D sőt mostantól évente.  :P

 
előzmény: eXtra #37

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
A three prepaid kártyára befizetett 10 Font korlátlan ideig felhasználható és nem kell évente töltögetni, ezért ideális választás (lenne) megcsörgetős kapunyitókba (is). A three weboldalán alaposabban beleástam magam az apróbetűs részekbe, de azt látom, hogy sajnos van ezzel egy kis bibi...  :=( Ötletek?  ::???::

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Ez még nem nagy ügy ....

Képzeld el, ha több ezer vásárló v ÜF csak egy töredéke hív fel azzal, h sz@r a készülék, mert "elhasználja" a rajta lévő pénzt ... pl. egy kapunyitó, ami egyébként sosem hív ... :(

Mert a naiv emberek szerint az ugye nem lehet, h egy tekintélyes és talpig becsületes multi "csak úgy lefogyassza" róla a pénzt ...
előzmény: kero #35

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Bármi lehet, mindkettőtöknek igaza lehet, én még sosem használtam ilyen kártyát, csak én éreztem magam kellemetlenül.

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Bocs, nem akartam tudálékoskodni ... csak hamarabb irtam, mint olvastam a Te hsz-odat.
előzmény: eXtra #31

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Nem védeni akarom a szolgáltatót ... mert inkább a nyelvem harapnám el.
De ringyóznál és droidnál is előfordul, h fogja magát és frissít, ha kell, ha nem kell.
Meg lehet vírus is, botnet is, meg ezer más sz@rság is.

De persze a szolgáltatók is nonstop lopják a prepaid-ről a keretet, a 3 hónapra fiókba tett SIM-ek bizonyítják.
Csak akkor kényelmetlen a szolgáltatónak, amikor az a fiók a közjegyző irodájában van ... erre is volt pár példa.
előzmény: kero #30

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Az is lehet, hogy közben lefrissítette magát a win10 vagy ha egyéb, akkor sz*rul van beállítva az eszköze, esetleg beszopott egy vírust...  8)
előzmény: kero #30

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Nem teljesen a témába vág, de egy külföldi barátom kérdezte, hogy a múlt hétvégi hungaroringi versenyre nem tudnék-e intézni neki mobil internet SIM kártyát, hogy a levelezését, meg a hivatalos dolgait tudja intézni (nem videókat akar nézni). Vettem neki egy vodás feltöltőkártyát (csak adat) 1GB-nyi feltöltéssel.
Az üzletben azt mondták, hogy rajta van az 1GB, nem kell csinálni semmit, csak berakni és használni. Kb. fél órát használta, amikor leállt a rendszer és azt az üzenetet kapta, hogy a forgalmi keret 80%-át felhasználta.
Az online ügyfélszolgálat nem működött rátölteni nem tudtunk.
Én egész hétvégén használtam az T-Mobilos előfizetésemhez feltöltött 1GB-ot és még mindig van belőle.   

Nem elérhető pattila

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 20
Én úgy tudom, hogy végezhetsz adategyeztetést felhatalmazás ellenében.
előzmény: eXtra #28

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Ügyfél hív, hogy elb*szott fél napot a telenorral és hiába mondta el nekik, hogy csak szerelő tudja kivenni a szivattyúvezérléseiből a sim kártyákat (tanyás környezetben termel a világ végén), ezért ez nem járható -ill. költséges- út, de elhajtották melegebb égtájakra és kötötték az ebet a karóhoz, hogy csak úgy tudnak adatot egyeztetni, ha bemutatja a sim kártyákat. A kártyákat az ügyfél vette és az ő nevén is vannak...  :-[ 

Ha az ügyfél átküldi nekem a szükséges adatokat, szerintetek elintézhetem az adategyeztetést a nevében?  :-X

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
nem szeretnék mélyen belemenni a politikázásba, de anno mikor 2 dominós kártya volt a nejem nevén, akkor a 3-ik vásárlását simán megtagadta a Trémob
más névre tudtam venni csak
ezek után úgy óvattal érdeklődöm, tudom költői  a kérdés, d ehogy a pi.. mpós lótápba sikerült valakinek a nevére százezer darabot megvenni???

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Amikor sikerült rávennem a kapunyitós ügyfelet, hogy ő csesszen el órákat a mobilszolgáknál, akkor én is mindig rátestáltam ezt a feladatot, de elfoglalt ügyfeleknek eddig megrendeltem a kártyát online és ingyé kihozta a futár. A jövőben rendelünk külföldi simet vagy hazait intézzen magának az ügyfél!  :'(

Nagy nehezen átverekedtem magam a hangmenükön és sikerült az adategyeztetős csoportot elérnem, de a BM adatbázisa túlterhelt, azért a srác csak felvette az adatokat, aztán egyszer csak kiküldik az elfogadó sms-eket (az én telefonszámomra). Egy röpke óra alatt sikerült elintéznem 1 számot online (a többit már nem engedte kiválasztani), a másik ötöt meg telefonon...  ::pa::
előzmény: vg #25

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Valami hihetetlen modon orulok, hogy ugyfeleim donto tobbsege tavfelugyeleten van, az az 5-10 aki SIM-es az meg mind maganak intezte a kartyajat ;D :o .
előzmény: eXtra #24

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
A telekommal küzdök, de egyelőre nulla sikerrel. ::gun::  A weboldalukon azt írják, hogy riasztóban lévő sim kártya esetén hívjam a 0680630045-ös számot, de ott csak sms-t lehet kérni az adott számra és emberrel nem lehet beszélni...  ::fejel::

Ha valakinek sikerült már a telekomnál online vagy telefonon "adatot egyeztetni", az legyen szíves ossza meg az ügymenetet, mert nekem a tököm kivan már velük!  ::hala:

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Az osztályvezető azt mondta: jellemzően négy havi összesített adat alapján, ha azt észleli a szolgáltató, hogy a forgalom – legyen az hívás, vagy adatforgalom – nagy része nem Magyarországon zajlik, akkor figyelmeztet, majd ha két héten belül nem észlel változást, akkor felárat szabhat ki.

A megcsörgetős kapunyitókon pl. nincs forgalom, ezért szerintem a külföldi SIM a bekaphatják kategóriába fog esni...  ::pattog:: 

Amúgy akinek van Angliában ismerőse (minden tizedik magyar ott van, úgyhogy ez nem lesz kihívás...), az küldessen haza ingyenes angol SIM kártyákat vagy rendeljen karosszékből (pl. ebayről), a felcsúti kertitörpe pedig nyugodtan nyomhatja tovább a kamu terrorelhárítósdi dumáját!  :P
előzmény: L. Pásztor #22

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Na erről beszéltem:  http://inforadio.hu/gazdasag/2017/06/02/uj_vilag_koszont_be_ket_het_mulva/
És a szlovák szolgáltatót nem fogja érdekelni, h hol használják a prepaid kártyáját ...  :)
A Tököm, a Televan meg a harmadik ezután hiába fog pattogni, h itt használják a kinti kártyákat ...


előzmény: pattila #21
« Utoljára szerkesztve: 2017. Június 02. - 10:29:08 írta L. Pásztor »

Nem elérhető pattila

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 20
Én mindig azt mondom, hogy Trianon túl kegyes volt. Ennyit sem kellett volna meghagyni... inkább csatolták volna Ausztriához. :P  Legalább akkor most nem lenne SIM mizéria, meg egy kicsit jobban élnénk
előzmény: L. Pásztor #20

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922

Déjá vu ....  :(A környező országok már megint kajánul vigyorognak és hozzák ki újabb és újabb prepaid ajánlataikat a magyarok számára, ahogy anno a cég-alapítást is lehetővé tették, a szlovák, román, stb. rendszámokkal.
És így már pl. a szlovák nyugdíjasok is a Bahamákon sütkéreznek ... a magyarok pénzén.


előzmény: Ryki #19

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Nem.
Annak kell regisztrálni aki anno vette illetve megadta az adatait a Sim kártyához.
Ezért fog rengeteg olyan kártya megszűnni amit pl. az araboktól lehetett GSM boltba venni, előre aktivált feltöltő kártyákat.
Ha valaki a nevére szeretné venni a kártyát akkor kell egy lemondó nyilatkozat attól akinek anno a nevére regisztrálva lett, ezt persze nem lehet majd megoldani azoknál akiknél nem ismert hogy kinek a nevére lett véve.


OFF:
Ma voltunk "regisztrálni" Nagyanyám Sim kártyáját amit anno 2001 be vettünk. Neten nem tudtam regisztrálni mert mikor beakartam írni az adatokat azt dobta ki hogy nem ezen az előfizetői néven szerepel a kártya...
Így be kellett ballagni egy bótba megkérdezni hogy ugyan bökjék már ki hogy 16 évvel ez előtt ki volt az a szerencsés a családból akinek a nevére vettük.  Így derült ki hogy anyám nevén van a kártya...  ::kalapal::

Csak az irgalmatlan szopás van evvel.
De jó lesz amikor majd egyszerre lekapcsolják azokat a kártyákat amiket nem aktiváltak, és majd dőlnek a hívások hogy nem megy a sorompó, nem telefonál a riasztó, jah és Én sem tudok telefonálni  ::taps::


előzmény: eXtra #18

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Szia!

Mi a helyzet azokkal a SIM-kártyákkal, amiket nehézkes kivenni az eszközökből és nem továbbítják az SMS-t sem (kapunyitó és egyéb vezérlések)? Valamint azokkal a SIM-ekkel mit lehet kezdeni, amiről azt sem tudom, hogy ki vette és kinek a nevén van/volt? Ezekre a számokra (nyilván a kártya sorozatszámát sem tudjuk, egyedül csak a hívószám ismert) bejelentem, hogy az enyém, 'oszt jóvan?  :)
előzmény: pattila #17

Nem elérhető pattila

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 20
Szia!

A telekomnál, telenornál a weboldalukon nekem zökkenőmentesen ment. A vodafonnál asszem kénytelen az ember személyesen.

Ha az ügyfeled nevén vannak a kártyák akkor nincs gond. Vagy elkéred az adataikat, vagy ha nem akarják megadni akkor kerek-perec megmondod nekik, hogy vagy ők oldják meg, vagy báj-báj riasztó, ilyenkor általában mégis megadják. Az adatok pedig egy folyamatosan frissülő adatbázisból kerülnek ki (legalábbis a telekomnál). Ugyanis először egy 10 évvel korábbi okirattal próbáltam az hitelesítést, de azt nem engedte, de az új jogsival pikk-pakk ment

Ha mindig a te nevedre vetted az ügyfelek kártyáját, akkor viszont át kell ruháznod rájuk, hogyha sok van mert átléped a korlátot.
előzmény: eXtra #16

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Érdekelnének az ügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatok, ötletek, kiskapuk, nagykapuk, stb, mert egy hónap múlva jön(?) a kikapcsolás...  ::kalapal::

Nem elérhető syn7h37ic

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 456
Ennyi... Megint egy felesleges túllihegett baromság. Az utolsó mondatodban ott a válasz a megoldásra, mind m2m, mint terrorista2terrorista esetében. Majd pont Magyarországon fognak feltöltőkártyát venni, mikor sok országban még regisztráció sem kell, mint nálunk. Leveszi a polcról a 10 deka parizer mellé, és ennyi. Ezt nem lehetett megcsinálni itthon, mert aktiválni kellett a kártyát, ami nyűgös procedúra, ha otthon csinálta valaki, egyszerűbb volt szolgáltatónál intézni, mert ott azonnal meg is történt az aktiválás. Ha netán mégis a teszkóban vette azt a nyamvadt kártyát, első bekapcsoláskor lehetett bohóckodni az automata ügyfélszolgálattal, majd a humán ügyfelessel, és végül 6-8 nap múlva jött a papír alapú szerződés, amit aláírva kellett visszapostázni. A XXI. században... ::fejel::
Hát persze, hogy félnek a VII. századi gondolkodásmódú emberektől a kora XX. században maradt okosok...
előzmény: L. Pásztor #14

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Ma megjött az első "hivatalos" válasz, sőt a Telekomtól megjött az első irásos céges felszolitás a regisztrációra.
A válasz persze semmitmondó volt, SMS-ben jön az értesités a kapunyitóra, gsm átjelzőre, etc. etc... ha véletlenül vette valaki akkor be kell menni az ügyfélszolgálatra adott ideig, ha nem akkor kártya letilt.
Kb. az jött le belőle, h ez van és kuss.

Ma jött az első levél is, na ez is megér egy menetet, nem is beszélve arról, h van vagy egy marék feltöltős teszt SIM-unk, gondolom mindegyikre külön jön majd a levél ... :)   Ez jött magyar ás angol nyelven: 



Felhivtam az ott lévő számot, megkérdeztem tőle is, h komolyan gondolják-e ezt.
Hámozás-mismásolás válasz ... meg persze 100x elnézést a kellemetlenségért ... de csak erőltettem a kérdést, csak erőltettem tovább ... erre azt mondta, ha nem tetszik dobjam el és évente vegyek/vegyenek új SIM-eket, vagy vegyenek szlovák, osztrák, román etc. SIM-et, roamindban sem sokkal drágábbak és nincs velük ez a procedura.

A többi no comment ...
előzmény: L. Pásztor #13

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Ma hivatalosan is beadtam 2 szolgaltatohoz a megkeresest allafoglalas keres ugyeben. 8 napon belul kell(ene) valaszolniuk ra. De tobbe-kevesbe kompetens emberek megsugtak, h ez a szolgaltatok velemenyenek megkerdezese nelkul hozott politikai dontes volt, melynek  vegrahajtasarol, annak modjarol, annak folyamatarol meg egyetlen embernek sincs halvany fin...ja sem.  Egy biztos: juliustol egy neven max 10 kartya lehet, es evente 1 alkalommal a luzernek be kell menni es irasban nyilatkozni a SIM- ek tulajdonlasarol. Ha ez az SMS-ben torteno ertesites utan x idovel nem tortenik meg, akkor torlik a szolgaltatast es a week-end haz lefagy, a riaszto nem riaszt, a kapu nem nyilik, a panik-segely nem megy, az autot nem lehet elinditani, valamit elont a viz vagy a szar, a foliahaz tonkremegy, az ontozorendszer leall .... etc, etc.

Es az alvilag ezutan is a husegesen nyilatkozo hajlektalanokkal 10-esevel fogja vetetni a SIM- eket.... hacsak nem egy lobbi eredmenye ez is, hogy lecsereljek a SIM kartyakat SIM chip-es megoldasokra, illetve a minden keszuleket izombol csereltessenek le SIM chippel rendelkezo keszulekekre.
Majd az ido nemsokara megadja a valaszt ... ha addig esetleg nem lógna ki a ló lába ....
előzmény: Szabolcsr2d4 #12

Nem elérhető Szabolcsr2d4

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 147
Az megoldás lehet , hogy szólunk minden ügyfélnek hogy menjenek be a szolgáltatójukhoz és a riasztóban lévő kártya telefonszámát a "nevükre" vegyék?

Nem elérhető Wineman

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
Én már cseréltem ez miatt Vodás kártyát. Ügyfél nem volt boldog...
előzmény: syn7h37ic #10

Nem elérhető syn7h37ic

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 456
Azok mind bukták lesznek. Lesz ebből mág anyázás, előre látom. >:(
előzmény: eXtra #9

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
A notebookomban telekomos mobilnet van (490 Ft-ért 1 GB nem olyan rossz...), amire ez az SMS jött:

Idézet
Tisztelt Ügyfelünk! Tàjékoztatjuk, hogy jogszabàlyvàltozàs miatt 2017.01.01-jétöl mòdosulnak a Domino elöfizetések igénybevételének feltételei. Adategyeztetés miatt hamarosan keresni fogjuk Önt, addig tovàbbi teendöje nincsen. A vàltozàsok összefoglalòjàt a telekom.hu/domino-adategyeztetes weboldalon talàlja. Üdvözlettel: Telekom

Mi a helyzet azokkal a kártyákkal, amik olyan eszközökben vannak (riasztó, kapunyitó, 4g router, egyéb ipari eszközök, stb.), amiket az ember nem igen piszkál és "adategyeztető" hívást/üzenetet sem fogad róluk?  ::meglepodik::

Nem elérhető padisah

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 540
A legtipikusabb "legmagyarabb" hatósági hozzáállás, minden területen így van. Van egy terület, ami nincs szabályozva, vagy csak alig. Valami miatt rájönnek, hogy ez így nem jó, pl. történik egy olyan esemény, ami, ha _értelmesen_ szabályozva van, nem következik be. Erre "észbekapnak a Magasságos Hivatalban és az eddig szabályozatlan területet az élhetetlenségig, hülyeségig túlszabályozzák.

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Itt már nem csak a feltöltő kártyás kártyákkal van a szívás...
Mint elsőre írtam pont a héten szívtam meg egy cégnél, flottás előfizetéses kártyával. Kivettem a zacskóból a friss ropogós kártyát, lekapartam a pin kódot, bele raktam a telóba, hogy indítsak róla egy hívást.. És a "Nincs Szolgáltatás" nevű kedves kis üzenet fogadott a telefon elején.
Már ezeknél sincs az hogy bele rakod a telóba indítasz róla egy hívást hogy "aktiváld"...
Az egész aktiválási hercehurcát a a szolgáltatók csinálják.  :'(
előzmény: kero #5

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Az elet meg fogja oldani...
2-3 even belul mar altalanos lesz a SIM chip, es meg magyar szolgaltato sem kell hozza...
Mindenki maga manage-li a chip szolgaltatasait , es fizeti ki a neten.

Idiota nepek meg nem jottek ra, h nem a SIM vasarlasat kell ellenorizni, hanem a hasznalatat. Azt meg 5 evig minden szolgaltatonak kotelessege rogziteni es tárolni...
előzmény: Ryki #3

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Ja, mondjuk az a kevéske ügyfelem, akinek eddig saját SIM kártya kellett valamilyen saját átjelzés miatt, kivétel nélkül még arra sem volt képes, hogy kikapcsolt PIN kóddal adja oda a kezembe a kártyáját.
Egyébként emiatt nem izgatom magam én sem. Személy szerint sosem használtam feltöltőkártyát, a már említett keveseknek pedig mindig előfizetéses kártyát javasolok. Más kérdés, hogy majdnem mindig az a vége, hogy feltöltőset vesznek. Hát én meg leszarom.
A távfelügyelet meg aktivált kártyával, beprogramozva adja a kezembe a kommunikátort.

előzmény: Ryki #3

Nem elérhető syn7h37ic

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 456
A túlszabályozás átka. Az iot, az m2m, és társai meg úgy Torrentésen, ha meg kell b...ni akkor meg kell b...ni.
És ráfogják a migránshelyzetre... Romániában meg semmi sem kell egy prepaid kártya vételéhez és aktiválásához...
Nem elég, hogy az egész európai kontinensen Magyarországon a legdrágább a mobil szolgáltatás, még ez is... Irigykedve nézem az ismerősöket, akik eggyel nyugatibb országban dolgoznak, és a korlátlan net elérés mobilon, vagy mobil stick-en csak 10 Euró. És olyan tarifacsomagok, hogy csak lesek, olcsóbb, mint nálunk a legolcsóbb, és a legdrágább szolgáltatásaival. Vagy egy USÁ-ban kötött előfizetés, olyan szinten korlátlan ingyen beszélgetést ad, hogy a legtöbb európai országban is ugyanúgy ingyen beszél, roamingolva.  És ott ez már egy nagyon magas tarifát jelent, ami még mindig sokkal olcsóbb, mint a magyar, plusz, vicc áron, vagy ingyen jár hozzá bármilyen, a szolgáltatónál fellelhető készülék.
 
előzmény: Ryki #3

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Én sem szoktam kártyát vinni az ügyfélnek... Nem is erre céloztam.
Hanem, hogy sok kellemetlen telefon hívás és hülyéskedés meg magyarázkodás lesz.
"Kedves Ügyfelem, ha GSM modult szeretne akkor a telepítés napján aktivált SIM kártyával öröm ujjongva várjon jöttömre 2 nap múlva kelet felől."
Meg itt gondolok arra ahol van mondjuk egy sorompó és ráhívással engedi be az emberkéket.
Stb stb stb.
A nagyobb cégeknek nagyobb fejtörés lesz. De ebből természetesen nekünk is kijut majd.

Amúgy meg nem is lehet a te neveden a kártya mert csak 10 db feltöltős kártya lehet magánszemélyek nevén. És az tovább értékesítést is tiltják.
előzmény: syn7h37ic #2

Nem elérhető syn7h37ic

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 456
Ez nem nekünk lesz "kellemetlen", hanem a távfelügyeleti szolgáltatóknak. Főleg a nagyoknak, ahol havi szinten mozog több száz le és felcsatlakozás. Mert Piri néni riasztója, hogy felhívja őt, ahhoz Piri néni kell, hogy beballagjon a helyi mobilos üzletbe, és ott neki megcsinálják. Nehogy már nekem kelljen vinni az ügyfélnek SIM kártyát, ha magának akar jeleztetni... Eddig sem csináltam ilyent, ezután meg pláne. Hogy az én nevemen legyen a kártya? Ló....t...
 A távfelügyelet pedig adja az eszközt a SIM kártyával, azt meg nekik kell megoldani, hogy aktív legyen az a kártya.
Attól függetlenül jó nagy szívatás ez mindenkinek, ha tényleg megjátsszák. Már a 200 ezres SIM vásárlás is egy nagy ferdítés volt, jó felvezetés volt ez a mostani még szorosabb személyi ellenőrzésre. Kiszámoltuk 200.000db. sim kártya (papír tartóban bontatlanul) kb. 3 tonna, és minimum két komplett raklap  méretű. 
előzmény: Ryki #1
« Utoljára szerkesztve: 2016. December 15. - 22:26:56 írta syn7h37ic »

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Úgy érzem ebből még sok kellemetlensége lesz mindenkinek.
A héten már bele futottam egy kis finomságba. Cégnél levő riasztórendszer lett felbővítve GSM modullal, hogy az érintettek kapjanak SMS-t is. Flottás előfizetéses kártya került az eszközbe.
Próbáltam hívást kezdeményezni a kártyával, hogy "aktiválódjon"... Telefonba be... Süket, nincs hálózat üzenet a telefonon.
A céges IT-s kolléga futott egy kört Tököm Mobillal és ez a válasz jött. Mostantól tökmindegy hogy feltöltős, számlás, flottás, istenes, mindenhatós a kártya, használat előtt fel kell hívni a Tököm-öt, be kell diktálni a SIM kártya számát és majd Ők aktiválják.

http://www.napi.hu/tech/komoly_kerdesek_a_feltoltokartyak_korul_ezt_tervezi_a_hatosag.626170.html
   

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!