Általános kategória > Szavazások

Milyen központcsaládokat használsz?

(1/7) > >>

uni2008:
Érthető a " kis pénz - kis foci" hozzáállás. A tapasztalatom az, hogy alul van értékelve a szakma. A cégek részéről is meg a megrendelők részéről is. Ne csodálkozz ez, hiszen nem egy ügyfél kérdezte tőlem: Magának ez a szakmája??? :o Nem is értem mire gondolt? Talán libáért vettem a tudásom? Na mindegy!
Különben a sok olcsójános és "szaki" miatt tartunk ott hogy hogy a béka segge alá vagy Te is beárazva.
A mosógépszerelőtől nem drága az 5.000Ft, vagy az autószervizben, de Neked meg kell magyaráznod miért kérsz tőle pénzt, pláne ha távfelügyeletre is be van kötve, hiszen avval a havidíjjal azt hiszi mindent kifizetett. előzmény: vlezlee #32

vlezlee:
Itt vidéken úgy veszem észre, hogy a kevés pénz miatt érdektelenek a fiatalok.
Mostanában azt a mentalitást látom, hogy ha ennyit fizetnek, akkor ennyi fizetéshez mérten teljesítek és ez nagyon nem jó.
Kíváncsiságból elmentem egy Budapesti nagy céghez állásinterjúra, 20 év tapasztalattal.
[size=78%]Riasztórendszereket nézve képben vagyok a paradox,dsc,satel,jablotron,pyronix,napco eszközökkel, geovision és hikvision termékekkel, erős vezetékes- és vezeték nélküli hálózati ismeretekkel és nettó 300e-es fizetési igényre vissza sem hívtak, hagyjuk már...[/size]
[size=78%]Én meg tisztelem annyira a szakmámat, hogy nem dolgozok senkinek egy konyhai kisegítőével megegyező órabérért, de tudnék még mesélni az itteni viszonyokról...[/size]előzmény: uni2008 #31

uni2008:
Természetesen igazad van! Az ember nem születik univerzálisnak. Csak annyit akartam mondani, hogy a mi szakmánk is félhígulóban van és a mai fiatalokra sokszor jellemző az érdektelenség. Könnyebb a dolgok egyszerűbb oldalát keresni mint gondolkodni egy kicsit. Magyarázhatnék a "szakma szépségeiről" de gondolom érted miről beszélek. Egy hibás kötést vagy más egyszerű hibát amúgy se old meg a központ csere.előzmény: vlezlee #30

vlezlee:
Miért, Te úgy születtél, hogy mindent ismertél?
Ugyan már nem vagyok fiatal, de az első távfelügyeleti cég ahol dolgoztam törekedett arra, hogy a lehetőségekhez mérten minél homogénebb legyen az eszközpark, így akár a diszpécser is tudott segíteni a kedves ügyfélnek egyszerűbb műszaki dolgokban (órabeállítás ...stb)
[size=78%]Nyilván én is úgy kerültem oda, hogy egy központcsaládot sem ismertem és most sem idegenkedek újak megtanulásától, de ha a jelenlegi helyzetet nézem, akkor a lakossági szegmensben költséghatékonyabb egy 10+ éves központot kapásból lecserélni, mint 4-5 órát elcseszni a javítására.[/size]előzmény: uni2008 #29

uni2008:
A legtöbb "fiatal telepítő" általában max. két rendszert ismer, a jó szerviz technikus ritka mint a fehér holló!
Egyszerűbb nem vállalni egy javítást, mint utánna nézni egy ismeretlen központ működésének! Ez különben általánosan jellemző a mai "szakikra"! >:(  Sokakban nagyobb az érdektelenség mint a szakmai elhivatottság!
Érdekes, hogy az egyvágányos kollégák is egyész jól eléldegélnek.előzmény: Janó #28

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése