-
Keresek 616, 626 vagy egyéb kompatibilis kezelőt ESPRIT 728-hoz
-
Ha csak panel is jó, akkor keress. Megvan a műanyag, de nem ügyfél kompatibilis(ek).
előzmény: szendru #1 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg6945#msg6945)
-
mindenkinek a gumi kell sajna
-
Gumi? Azt nem szeretem :P :-*
Na akkor padlás mászás, mert azt nem tudom milyen állapotban vannak.
előzmény: Lacy #3 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg6947#msg6947)
-
A termék gyártása, forgalmazása megszűnt, de szervíz alkatrészként még gumi létezik hozzá a forgalmazónál elvileg.
-
elvileg igen gyakorlatilag nem
a Powertől én hoztam el asszem az utolsó kettőt
előzmény: SLC #5 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7052#msg7052)
-
Lehet, hogy tudok még szerezni ;)
előzmény: Lacy #6 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7053#msg7053)
-
Sziasztok
Lehet hogy rosszul emlékszem de réges-régen volt egy olyan kötelezettsége a forgalomba hozónak hogy 8 évig kellett alkatrészt biztosítani a javításhoz .Nem tudom ez meg aktuális ?
előzmény: Lacy #6 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7053#msg7053)
-
viccolsz?
mikor a Power/Trióda átvette a Paradox forgalmazást, abban az évben még februárban az "öreg" volt a dealer, akciózta a Spectra 1728/38 sorozatot, márciusban meg már egy kezelőt se nagyon lehetett venni hozzá.
Mikor kérdeztem hogy akkor most ez hogy, a válasz az volt, hogy a kanadaiak üzenik meg kell venni az újat ez meg már úgyis régi fejlesztés.
Namármost szerinted mekkora ívben szarik a kanadai gyártó hogy itt nálunk hány év az alkatrész-utánpótlás ideje?
előzmény: papppapa #8 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7067#msg7067)
-
No comment!
előzmény: Lacy #9 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7068#msg7068)
-
Őőő! BOCS! :D
előzmény: mountainman #10 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7069#msg7069)
-
Bocsi de ez a forgalmazó de főleg a mi /telepítők/ egyéni szocproblémája mert a megrendelő velünk áll jogviszonyban .Nagy ívben lesz@rja a termék gyártóját , mert amennyiben gondja van nekem kell megoldani nekem kell megvívni a forgalmazóval .Azért kiváncsi lennék ha egy kukacosabb ügyfél előrángatná ezt a jogszabályi helyet ha még aktuális egyáltalán és erre hivatkozva kezdeményezné a rendszer visszavásárlását .
Ez egy többszázezres vagy pár millás IP kamerendszernél mutatna jól főleg ha megpattant a forgalmazó is .
előzmény: Lacy #9 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7068#msg7068)
-
pedig ez a szopás mindenkinek áll
sajnos
de hozzáteszem a telepítőt nemigen lehet ezzel megfogni, mert a termékért nem te felelsz hanem az importőr vagy a magyar gyártó.
Ha téged perbe fog valaki, akkor te szépen behívod magad alá a forgalmazót az meg a gyártót szóval kb 20-25 évig nem kell aggódni, addigra meg már nem is az a rendszer lesz az akkor tán már nem is élő ügyfélnél :)
előzmény: papppapa #12 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7071#msg7071)
-
Igen amennyiben még létezik a cég és nem szünt meg vagy alakut át esetleg felszámolták stb.
előzmény: Lacy #13 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7072#msg7072)
-
Sziasztok,
A témáról jutott eszembe, hogy megkérdezem, bár nem ide vágó téma: ti garanciális javításhoz számoltok fel kiszállási díjat? Ügyfélnél a dvr megadta magát. 1+1 év garos volt a dvr. 1 év már letelt, de van még 1 év gyári jótállás, így az eszközt lehet visszaküldeni a gyártónak. Ti mit szoktatok ilyen esetben csinálni? Most mehetek ügyfélhez a rögzítőért, majd vissza az üzletbe, onnan elküldik a gyártónak, majd ha visszajött az üzletbe értemenni és vissza az ügyfélhez. Lehet ezért valamit felszámolni? Végül is a garancia a termékre van, nem az ügyintézésre. nem?
előzmény: papppapa #14 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7073#msg7073)
-
Én az árajánlatban és a megrendelőn minden esetben feltüntetem, hogy a garanciális ügyintézés költsége, minden esetben a megrendelőt terheli.
Persze régi ügyfélnél, akiről már lehúztam némi profitot, mérlegelni kell, mert lehet ezzel is jó pontot szerezni.
előzmény: jachner #15 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7075#msg7075)
-
Helyszíni garancia... vagy
Szervíz garancia...
Stb. máshol sem ingyenes csak a termék cseréje/javítása, a kapcsolódó költségek a felhasználót terhelik
Régi ügyfélnélbenyelhető.
Új ügyfélnél alku tárgya.
Ja ha 5eFt-t szereltél anno akkor persze nem gazdaságos garanciában kijárni, ezért is szoktuk sokan tisztességesen elkérni a meló árát, hogy beleférjen, ha vissza kell menni.
-
Egyetértek , hasonló az álláspontom .
előzmény: SLC #17 (http://biztonsagtechnikaforum.hu/index.php?topic=700.msg7078#msg7078)
-
hát én gariba mindent ingyen viszek javítóba de nem ez a módszer
a másik topicban a dvr miatti síráshoz már megírtam a Powerről a véleményem, az még akkor ide tartozik, hogy ha elromlik valami az ügyfélnél, ami onnan van, akkor szállítóra elhoz, kimene ügyfél, csere, vissza a Power - nem egy ügy mert oda egy héten ugye van hogy 3-4 szer is bees az ember, aztán ha megjavul majd ők továbbadják.
Ha mégis nem volt javítható garban, akkor javítás kifizet és akkor megy vissza az ügyfélnek, és akkor ő is fizet.
Ahol meg -pl Pyronix cumó ahol 5 év a garancia - hosszabb a garancia idő mint amit én vállalok, akkor úgy működik, hogy a kiszállás és a javítás költségét fizeti az ügyfél, de a terméket ingyen kapja mert az még garis.
Ide jön még szervesen az a rész, hogy az Agóra group-tól anno vettem ilyen szép vékony ablakkeret infrasorompókat.
Egyszer elromlott az egyik 150cm-es és persze mikor ha nem karácsony előtt 1 héttel.
Beszéltem velük a szervízes ember mondja vigyem be. Mondom esetleg előre egy cseredarab? á azt nem majd ők megvizsgálják, hogy egyáltalán garos-e vagyhogy mitől romlott el.
Jó mondom, de ugye karácsonyi bezárásig visszakapom? Pont itt törtek be anno így az ügyfél kicsit zaklatott volt emiatt is hogy nincs ott az infra napokig.
Ó persze mindent megígértek, aztán mikor nyitottak a BUÉK-ban január x-én telefonálok, még meg se nézték, így kb január közepén kaptam vissza, azzal hogy hát kicsi beázás nyom volt rajta de most még megcsinálták garba... Mivaaaa??? Kültéri !! infrasorompó...
Na szóval soha többé nem vettem náluk azóta se semmit, ennyi pont elég volt, meg hogy közben lett a Powerben ilyen csak Interstellar gyártmány, ami ráadásul jobb is nem gagyi olasz.
Ja és akkor agitáltak az Agóránál 1000-el hogy vegyek tőlük Inim központokat meg érzékelőket.. ja.. 8)