Tűz- és behatolásjelzés > Egyéb

Füstelvezető ablakok

(1/1)

balazsproiect:
koszonom az infotelőzmény: bcslaci #2

bcslaci:
2 érzékelő ritkán ad együtt téves jelzést, ha bemegy a dízel targonca akkor az meg nem téves jelzés.

A helyi hatalommal (kat.véd)kell egyezkedni, ha ők írásban hozzájárulnak, hogy nem kell automatán ablakot nyitni, hanem majd a kiérkező tűzoltók eldöntik kell-e szellőztetni és ők kézzel indítják a rendszert akkor megoldható. Ha ragaszkodnak az automata nyitáshoz, akkor nincs más lehetőség, ők a hatóság, az van amit ők akarnak.
Nálunk bevált módszer, hogy a kezdetektől egyeztetünk velük, kikérjük a véleményüket és így elég sok mindent el lehet velük is intézni.előzmény: balazsproiect #1

balazsproiect:
Sziasztok,
terveztem egy fusterzekelo rendszert egy raktarepuletbe ahol nincs 24 oras felugyelet csak 8 oras mig a munkaprogram tart. Az epuleten vannak bevilagitok amik fustelvezeto szerepet toltenek be. az ablakokat egy kozponti CO2-es rendszer mukodteti, plussz minden ablakon van kiolvado biztositek. a tervben ugy irtam elo,hogy a tuzjelzo kozpont, ha 2 detektortol kap jelzest akkor a kozpont aktivalja a CO2-es palackot es kinyilnak az ablakok.
A beruhazonak az a baja ezzel,hogy mi van ha falcsriasztas van es kinyilnak az ablakok (esos ido) es tobb lesz a kar mint a haszon.
a kerdes az hogy elovan-e valahol irva,hogy ezeket az ablakokat mindig ra kell kotni a kozpontra is.
Ha tudtok segiteni nagyon megkoszonnem

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

Teljes verzió megtekintése