Erre azért ennyi infó alapján nem sokat fogunk tudni mondani. Ha ténylegesen semmit sem kell csináljál csak a nevedet adod, az talál a legolcsóbb megoldás, de annak is meg kell kérni az árát. Mindazonáltal, ha kötsz egy szerződést, akkor azt úgy kell kötni hogy tudd teljesíteni és ne járhassál rosszul.
Ergo szerintem ketté kell bontani a dolgot egy készenléti díjra és egy esetleges valós kiszállási díjra. Utóbbi simán mehet kiszállás+ óradíj és munkaidőn kívüli pótlékok meghatározásával. Ez lehet akár meglehetősen magas is, hiszen úgyis azt mondják sose hívnak. A készenlét már csak megállapodás kérdése. Jah és persze lehet még egy változó a dologban, ez az előfizetők száma.
Szerintem.
Nekem azért meglepő, ha ilyen embert a szolgáltató nem tud kiállítani, de ezek szerint van ilyen...
(
[size=78%]300 ügyfélből ráadásul nem lehet megélni, az csak viszi a pénzt)[/size]