Igen, az app-ot ismerem, és ki is próbáltam már régebben. Egész jól működik, de van azért néhány hiba vele.
De a problémám továbbra is az, hogy a jelenlegi üf.-körhöz mehetek vissza előbb-utóbb csak azért, hogy vagy az Alarmin-t, vagy az új rendszert felpakoljam. Ez nem korrekt hozzáállás a Paradox részéről, jobb helyeken biztosítanak elég időt a teljes átálláshoz, a leállás után is. És megértem az ügyfél felháborodását, mert ő annak idején kifizette a szoftver árát. És az is érthető, ha csak azért vette meg a programot, mert az eredeti gyár által javasolt programban bízott. És érdemes ezt globálisan nézni, mert nem kevés felhasználót érint világszerte.
Annak idején is elég szarul esett, mikor a Dyndns is fizetős lett. De ott volt rendesen idő szépen átállni egy ingyenes szolgáltatásra annak, aki nem akart ezért fizetni. A cégek jellemzően megvették, de a magán felhasználók átálltak a no-ip és hasonló ingyenes szolgáltatókra. Csakhogy a ddns nem egy ügyfelet látott el, hanem egy acc, ha jól emlékszem 30 host-ot jelentett. Közel annyiért, amennyit a Paradox kér egy évre.