ezt írtam, hátha törli:
aha Hülye vagy fiam leülhetsz.. mondjuk 5 évet szigorítottban fegyházban akár.
Remélem fékbetétet is így cserélsz de azt is hogy ritkán közlekedsz arra amerre én vagy a családomból barátaim közül bárki, mert ha önmagad megölöd az egy dolog de azért az autóval...
Vissza a témához
Én is 15+áfáért cserélek akkut.
Nem 3000-ért veszem és ráadásul nem 4-as aksit ha lehet, bár arról a rendszerről is meg van a véleményem, amelyikbe nem fér nagyobb (mert olyan is van.
Na jó, a telepítőről is meg van a véleményem aki miközben külföldön van, nem biztosít maga helyett másik kollégát.
De a Te ámokfutásod, amit itt rendeztél egy adag hisztivel körítve, és mindezt próbálva humorosan tálalni, hát nem sikerült.
legalábbis nekünk, akik a szakmát !! figyi !! ez szakma, először is tanfolyam + vizsga, az első nekem 130e-be volt, a második mert közben változott a törvény, "csak" 45e-be, kötelező kamarai tagság volt akkor is mikor még nem volt másnak kötelező, + rendőrhatósági vegzálás (ellenőrzés) kötelező biztosítás.
És még semmit sem csináltam. Ja kamarai tagság egyénileg is. nem csak cégesen.
Tehát ha már kóklernek voltál szíves hívni engem is mint szakma, elmondom, Te vagy a kókler.
Mért? azt is elmondom. Mert egy akkuhiba esetén nem egy ki akku-be akku a megfelelő eljárás.
Én ha kimegyek ilyen hibára, az első, hogy megmérem !! érted?? műszer meg műterhelés, tehát megmérem az akkut, hogy valóban rossz-e.
Utána ellenőrzöm a töltést, mert nem mindegy, hogy mi mennyi amit az akku kap.
Aztán ha ezek nagyjából rendben vannak, akkor kap új akkut a rendszer, de közben ellenőrizni kell a sziréna akkuját is. Nem árulom el hogyan legyen ez szakmai titok.
És ha már 3-4-5 évente egyszer kijutok egy rendszerhez, amelyik közben soha sem volt ellenőrizve karbantartva, akkor megnézem a többi részét is, érzékelőket, kommunikációt, a központban a csavarokat, a sorkapcsokban, nem lazultak-e meg.
Ha nem jó a töltés, akkor ha állítható, be is kell állítanom.
Na ez így nem az a 3 perc amit te a kókány módszereddel elkövettél ámokfutás szinten aztán meg büszkén kiírod ide a tutit, hátha lesz még sok ostoba aki utánad csinálja.
Arról az apró tényről nem is szólva, hogy a riasztó központ dobozában ott van a 230V ami meg leginkább életveszélyes lehet egy hozzá nem értő ellenben hozzá érő számára.
És te épp erre biztatod a híveket, hogy csinálják utánad.
Jó hogy nem fék futómű motorgenerál pl konyhaasztalon, mert ott is lehet minek oda drága műhely?
remélem azért itt is leszel olyan tökös legény mint a szakma szidásában, és nem törlöd a beíráso, esetleg megteheted hogy elnézést kérsz, és magadban elgondolkodsz, hogy ez is egy szakma.
És hogy az a 15000 hová lesz?
Társasági adó, szja, szakképzési hozzájárulás, önkormi helyi adó, gépjárműadó (mert hogy a fene fog menetlevelezni)
kamarai tagság, ahogy már mondtam, mi sem lopjuk az üzemanyagot, és parkolási díjat is kell fizetni (én pl a múlt hónapban majd 20e-t...)
szóval kicsit el kéne gondolkodni mielőtt egy egész szakmát óhajtasz a sárba döngölni, és lekókányozni, egy Neked nem tetsző ár miatt.
Azért még megkérdezem, hogy egy Louis Vuitton táskáért is lekókányoznád-e az eladót mert 200e alatt nemigen tudsz ott venni,mikor pont ugyanolyat lehet az Ázsia centerben 5000-ért kapni. bár kétlem hogy tudnál egyáltalán egy LV táskát kifizetni ezek után.
Tehát további sikeres riasztójavítást de szerintem gondold át lécci