Szerző Téma: SIM probléma?  (Megtekintve 817 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 876
Re:SIM probléma?
#22 2019. Június 14. - 19:59:42
0
A SIM ha teljes méretü akkor az nem mozdul el sehova...

A probléma a kb. 0.2 mm-rel kisebb vastagság a jelenleg kapható SIM kártyák esetében.
A megoldásra a szigszalag általában kevés, a közönséges rajzlapból kivágott és ragasztóval felragasztott darab mindig jó megoldást ad. Még akkor is ha nem teljes méretü a foglalat, hanem csak microSIM.

A nanoSIM esetében már nincs szükség erre a sz@rakodásra, mert abba már csak a vékonyabb SIM megy bele.
előzmény: bcslaci #20

Nem elérhető Szilco

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 162
Re:SIM probléma?
#21 2019. Június 14. - 06:41:22
0
Normál nagyságú SIM kártya kell bele.
előzmény: pallaci #16

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 626
Re:SIM probléma?
#20 2019. Június 13. - 19:18:23
0
"Tisztelt Cím! A mai napon SIM kártyát kellett volna cserélnem
egy ügyfelemnél de a következő problémába futottam: a frissen
vásárolt TELENOROS kártyával a kommunikátor nem jelentkezik fel a
hálózatra. A PIN kód kérés ki van kapcsolva, a kártya telefonba
téve tökéletesen működik. A kommunikátor TELEKOMOS és régi
még PANNON GSM feliratú kártyával tökéletesen működik,
firmware a legfrissebb rajta, hardver verzió 2.00. Működésre lehet
bírni valahogy a készüléket? Segítségüket előre is köszönöm"


"A probléma az új kártyával valószínűleg az, hogy kitörhetős a SIM kártya. Ebben az esetben, a SIM kártya tartóba helyezve az érintkező lábak miatt a kártya elmozdul, így nem fog minden láb a megfelelő helyen érintkezni. Erre egyenlőre a leggyorsabb megoldás az, ha "megvastagítjuk" a SIM kártyát egy réteg szigetelő szalaggal. Ezzel pont annyira lesz vastag a kártya, hogy ha el is mozdul, akkor is érintkezni fog megfelelően a tartóba.
Amennyiben nem oldja meg ez a problémát, illetve bármi kérdés felmerülne, kérem keressen minket bizalommal.

Üdvözlettel:

TELL Technikai Támogatás"

előzmény: pallaci #16

Elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#19 2019. Június 13. - 17:50:01
0
Nagyszerű! Akkor hamarosan jön olyan kolléga, aki dolgozott már ezzel a típussal...  ;)
előzmény: pallaci #18

Nem elérhető pallaci

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
Re:SIM probléma?
#18 2019. Június 13. - 17:32:32
0
Nem egyszer átolvastam, de a SIM kártya méretéről nincs szó.
Köszönöm a segitséget
előzmény: eXtra #17

Elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#17 2019. Június 13. - 17:25:21
0
A gyártó weboldalán a kézikönyvek között megtalálod: http://tell.hu
előzmény: pallaci #16

Nem elérhető pallaci

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
Re:SIM probléma?
#16 2019. Június 13. - 17:16:40
0
Szeretném megkérdezni hogy a Tell Compact GSM II be milyen méretű SIM kártya való (hagyományos vagy már a micro SIM ?
előzmény: L. Pásztor #5

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 358
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:SIM probléma?
#15 2019. Június 07. - 22:04:57
0
Széééép.  :o nem is kell  8)

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 876
Re:SIM probléma?
#14 2019. Június 07. - 19:53:02
0
Pl.  Analóg 15v bemenet, analóg 30v bemenet, (akku telepek), hömérö bemenet, páratartalom bemenet, 4-20mA bemenet, RS-422 és RS-485 transzparens bemenetek, analóg komparátoros bemenet  5-100v között, kontaktusos és optocsatolt bemenetek, CiD bemenet, 230V 8A-es relés kimenetek,  GSM voice, SMS, GPRS és email küldés.
És még fél kiló alkatrszész zaj és ipari zavar- , illetve a panel és a bemenetek túlfeszültség (és villámlás másodlagos hatása) elleni védelmeknek.  Benne 10-40v tágyegység, meg belsö li-po akku management és manage-lt napelemes töltés bemenet.

Ja az ára: a 100 db-os ára kb. 80 rugó/db.  Egyesével nem lehet megvenni.  Ipari vonalon ez kb. olyan árfekvés, mint pl. a biztech átjelzöink, vagy kaputechnika terén az egyszerü, 9e Ft-os GSM kapunyitó termékeink....

előzmény: Janó #13

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 358
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:SIM probléma?
#13 2019. Június 07. - 12:51:34
0
Köszi, akkor marad egyenlőre a naptárfunkció....vagy egy új SIM év múlva :)

Az "ipari" milyen árkategóriát képvisel?

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 876
Re:SIM probléma?
#12 2019. Június 06. - 20:09:31
0
Ilyet (a sokak által egyszer már megtanult)  “sláger” biztech átjelzök között nem találsz, de ha a költségvetésbe belefér, akkor olyan ipari átjelzövel oldható meg, mely a bejövö SMS-eket email-ként küldi tovább. És a túloldalon DEL gomb meg mindenhol van ...

Viszont nem ócccó, és cserébe a gyártók csak azt tekintik viszont eladónak, akik mennyiséget is vesznek.
A veszek 1 darabot kipróbálásra címü egy-felvonásos ott nem játszik ....

előzmény: Janó #8

Elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#11 2019. Június 06. - 18:21:33
0
A szolgáltatónál beregisztrálod a kártyát és miután lejárt(!) küldenek róla emailt vagy beírod/beírja a naptárba, hogy mikor aktuális a csere... ;)
előzmény: Janó #8

Elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#10 2019. Június 06. - 18:05:24
0
Ezzel csak az a baj, hogy a szolgáltató rengeteg szart küld sms-ben (akciók, megváltozott az ászf, stb...), ezért az ügyfélnek majd kihullik a haja a sok felesleges üzenettől és hívni fog, hogy b*sszál már valamit annak a szarnak...  ;D
előzmény: Szabolcsr2d4 #9

Nem elérhető Szabolcsr2d4

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 136
Re:SIM probléma?
#9 2019. Június 06. - 17:47:15
0
Szia! Riasztó GSM-ben be tudod állítani, hogy a bejövő sms-ek egy általad megadott telefonszámra "átküldődjenek"
A kaput nem tudom...
előzmény: Janó #8

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 358
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:SIM probléma?
#8 2019. Június 06. - 08:20:03
0
Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni.....egyre több eszközben van már feltöltős kártya, hogyan lehet azt megoldani, ha a tulaj elfelejtkezik a lejárati időpontról akkor milyen módon kaphat értesítést az éves azonosításról?
Mert a szolgáltató csak SMS-t küld, de ha a SIM riasztóban vagy kapunyitóban van akkor nem fogja látni.
Online felületen is csak befizetni tudok, ott se látszik ha SMS jött volna erről. Viszont lehetne online azonosítás, de akkor a kártyát át kellene helyezni egy telefonba, hogy ez válasz kódot lehessen küldeni.

Marad a saját emlékeztető felírása a tulajnak?

Elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#7 2019. Január 20. - 20:50:16
0
Ennyire gagyi SIM-kártyákat még életemben nem láttam, mint a legutóbbi telekomos domino kártyák! Sokkal vékonyabb lett és a PIN kódot fedő festékréteget nagyon óvatosan kell lekaparni, mert rohadt erős anyagból van és az erőteljes kaparástól könnyen megsérülhet a kód is...  ::paprikas::
előzmény: bcslaci #4

Nem elérhető SLC

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 753
Re:SIM probléma?
#6 2019. Január 20. - 16:02:21
+1
paradox PCS250g
20-as szolgáltatóval
mint a mesében.
Megfoghatatlan a hibajelenség.
sajnos előfizetése kártya csomag...
ha meg van a hiba oka publikálom :-)

előzmény: L. Pásztor #5

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 876
Re:SIM probléma?
#5 2019. Január 20. - 15:36:22
0
A vastagságbeli különbség (ha van) akkor az kb. 0.35 mm szokott lenni. Egyes gyenge kártyatartók esetében a 6 db láb (érintkező) közül valamelyik túl gyenge, vagy elhajlott, és nem ér hozzá a SIM-hez.  De ez a ritkább.

Sokkal gyakoribb, hogy a kiadott SIM kártyák kicsit-nagyon szoft hibásak ... (az ipari GSM modul és a kézi telefon NEM ugyanaz, próba nem ér semmit !) és a torony nem engedi az ipari mobilba tett SIM-mel a feljelentkezést.  Illetve egyes GSM modulokat a kölönféle gyártámányú tornyok, és a benne futó szoftverek nem mindig ismerik fel. Igaz egy jórészt a voda esetében a GPRS-re (volt) érvényes itt-ott ... de láttunk már sok érdekességet jórészt az itt feljelentkezik, ott meg nem tud esetekben ... ugyanarra a szolgáltatóra.

Javaslat ilyenkor: leginkább szolgáltató csere (gondolom feltőltő kártya), vagy ha nem lehet, akkor utolsó esélyként kártya összehajt és új kártyát kérni a szolgáltatótól, ha lehet NEM ugyanaból az üzletből.     
előzmény: bcslaci #4

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 626
Re:SIM probléma?
#4 2019. Január 18. - 16:09:45
0
"Tisztelt Schmittinger László,

A probléma az új kártyával valószínűleg az, hogy kitörhetős a SIM kártya. Ebben az esetben, a SIM kártya tartóba helyezve az érintkező lábak miatt a kártya elmozdul, így nem fog minden láb a megfelelő helyen érintkezni. Erre egyenlőre a leggyorsabb megoldás az, ha "megvastagítjuk" a SIM kártyát egy réteg szigetelő szalaggal. Ezzel pont annyira lesz vastag a kártya, hogy ha el is mozdul, akkor is érintkezni fog megfelelően a tartóba.
Amennyiben nem oldja meg ez a problémát, illetve bármi kérdés felmerülne, kérem keressen minket bizalommal.

Üdvözlettel:

TELL Technikai Támogatás"

Hamarosan próba :)
előzmény: bcslaci #3

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 626
Re:SIM probléma?
#3 2019. Január 17. - 22:47:52
0
firmware a legfrissebb

ez még csak GSM-et tud, nincs benne GPRS
előzmény: Ryki #2

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 306
Re:SIM probléma?
#2 2019. Január 17. - 22:13:28
0
Esetleg firmware frissítés? Ez a legfrissebb  v2-71  2018.11.28
Illetve lehet még APN beállítási probléma.
Ha APN-nek a "net" van meg adva, meg kell próbálni az "online"-t is.

előzmény: bcslaci #1
« Utoljára szerkesztve: 2019. Január 17. - 22:20:20 írta Ryki »

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 626
SIM probléma?
#1 2019. Január 17. - 20:51:54
0
Sziasztok!
Tell Compact GSM II, Telenoros feltöltő kártyát kilőtték adategyeztetés hiánya miatt.
Ügyfél vett új SIMet, PIN kód kérés kikapcsolva, telefonban működik a kártya, az átjelző mégsem csatlakozik fel a hálózatra.
Saját telekomos kártyámmal, ügyfél narancssárga színű  :D PANNON GSM feliratú kártyájával tökéletesen működik.
Telenor ügyfélszolgálaton csak ugyanilyen kártyát tudnának adni.
Szolgáltatóváltáson kívül mit próbáljak még ki?

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!