Sok éve használom a Hikvision rögzítőket ...dyndns.org domainnel, és régebben semmiféle probléma nem volt velük, de az utóbbi időben előjött az, hogy bár a rögzítőben látszólag minden rendben van, a menüben azt írja, hogy "a dyndns állapota megfelelő", a szerveren mégsem frissül az IP cím (fizetős, PRO verzió természetesen).
Persze a legtöbb helyen a routerben is be tudom állítani a dyndns-t, de vannak olyan speciális helyek, főleg céges környezetben, ahol annak is örülök, ha a rezidens informatikus hajlandó beállítani a port forwardot.
És, ha a Hik... meg alapból tudja (tudná), akkor nem értem, hogy minek kellene ezzel baszakodnom.
Ott egyébként, ahol a router menüjéhez hozzáférek, és ott állítom be a dyn...-t ,gond nélkül működik a rendszer, a router frissíti az IP-t, ugyanakkor a DRV nem hajlandó ugyanerre.
A "használj Hik-Connectet" kezdetű válaszokat kérem mellőzni! Az sem érdekel, hogy ki milyen másfajta DVR-t illetve dns (NoIP stb.) szolgáltatót használ. Az adott problémára szeretnék megoldást.
Viszont ha valakinek van hasonló tapasztalata és netán a megoldást is, vagy legalább az okot ismeri, azt megköszönöm, ha megosztja.
Már az is eszembe jutott, hogy mivel ha jól tudom, a dyndns egy ideje az Oracle tulajdona, nem lehet-e, hogy összefüggés van az amerikai Hikvision embargóhoz? Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de ki tudja, a mai világban...
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban konkrétumot, azt is szívesen fogadom.