Szakmai kategória > Általános szakmai témák

A szakma kiváló művelői

(1/6) > >>

vg:
A solution kozpontok toltokore erosen hasonlitott erre. Elotte az autovillamossagban sokat hasznaltak, meg germanium diodakkal, azokon csak 0,3V kornyeke esik. A lampa az aramkorlat a toltokor vedelmere a dioda meg halozatkimaradaskor adja az akkufeszt az eszkozok szamara kis fesz. ejtessel.
 :-* előzmény: Lacy #23

czegany:
Oké, oké, de hát ez volt a szerszámos alján. Nem sokan szaladgálnak Schottky diódával az autóban.előzmény: L. Pásztor #27

L. Pásztor:
Eleg gagyi normal diodaval ... legalabb Shottky diodat hasznalna, azon csak 0.3V esik.
Azt mar csak felve mondom, h van dioda amin 0V feszultseg esik.
Na jo, jo ... az mar valojaban egy FET alapu dioda.

Attol, hogy szegeny, meg tanulhat ...előzmény: czegany #26

czegany:
Szerintem Kero-nál az igazság.
Ha van töltőfesz, az izzón, mint áramkorlátozón kertesztűl tölti az akkut. Ha megszűnik a töltőfesz (áramszünet) és a saru feszültsége 0,6V-al nagyobb mint a töltőpanelé a dióda nyit, és indul az akkumulátoros üzemmód. Ügyes, leleményes, és biztos értett az elektronikához, aki tervezte.
Szergény ember vízzel főz.előzmény: Lacy #23

eXtra:
Talán a központ töltőárama túl alacsony volt és emberünk azt szerette volna, hogy a levágott piros vezetéken lógó kütyü (pl. távfelügyeleti rádió vagy gsm) ne horpassza be a központot, hanem az eszköz nagy árama csak az aksit terhelje?  ;)

Vagy sötét volt a dobozban és jobban szeretett volna látni, de csak egy ismeretlen eredetű diódás izzót talált a kofferjában? 8) :D előzmény: Lacy #23

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése