Sziasztok!
Ma reggel történt egy kis összetűzés egy távfelügyeletet ellátó céggel. Iskolában tűzjelző karbantartás, a helyi munkaerő kérésére csak a tűzoltóságot értesítettük, a távfelügyeletet nem. Kíváncsi volt, mennyire jól működnek. Tűzjelzőről hibajelzést küldtünk (általános hiba), vártuk a reakciót. A távfelügyelet engem és a kollégámat is felhívta (nem vettük fel), viszont az első helyen megadott értesítendő személyt ( ő volt velünk) nem és mást sem.
Visszahívtuk őket, hogy akkor most ez hogy van. Azt mondta az ottani főnök, hogy törvényi előírás, hogy tűzjelző hiba esetén nekik a karbantartó céget kell értesítsék. Nekem ez nagyon furcsa, hiszen karbantartóként nekem nem kell tudnom, hogy pl. éjszaka "lement" egy kismegszakító és nincs áram, annál inkább kellene értesíteni egy illetékes személyt aki megnézi mi a baja a készüléknek és ha nem boldogul vele egyedül akkor ő értesít minket, sőt nekem az értesítendők listája sincs meg, nem biztos hogy azt kell zavarjam akinek a száma esetleg nekem megvan.
Szerintetek? Esetleg a törvényi (rendeleti) szabályozás mikéntjét tudja valaki? (már ha van ilyen)