Szerző Téma: Vetare OFF  (Megtekintve 23423 alkalommal)

0 Felhasználó és 20 vendég van a témában

Nem elérhető MrPriest

  • Szakember
  • Kezdő tag
  • *****
  • Hozzászólások: 42
Re:Vetare OFF
#84 2012. November 10. - 08:53:12
0
Sorry

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Vetare OFF
#83 2012. November 10. - 08:44:23
0
Számtalan Cég magyarországon a téves riasztásokbol él. Mindeki külön számlázza a kivonulás. És azt akkarod nekem mondani hogy 2/év a téves riasztás?
előzmény: vg #80

Én nem vagyok olyan udvarias mint vg (igaz ő egy "olyan" cég embere) :)

szóval ez a kijelentés egy marhaság.

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Re:Vetare OFF
#82 2012. November 10. - 08:16:33
0
Mondtam én, hogy elbeszélünk egymás mellett. Most írod, hogy neked a kezelési vagy használati hiba nem számít bele a téves riasztásokba. Ezzel kezdtem a 65-ös hozzászólásomban:
"Nálunk szinte nincs téves riasztás. Kizárt!"
Nézd! Azt gyanítom nem igaz az állításod és félreértjük egymást a fogalmakkal. Téves riasztás minden olyan esemény amellyel a diszpécsernek dolga van. Ilyen a használati hiba, műszaki hiba, kezelési hiba. Miután a rendszert emberek használják, tehát tévednek- ergo van téves riasztás. Ha nincs akkor nem használják a rendszert. "
Ha erre azt válaszoltad volna, hogy téves riasztásnak csak azt tekintsük, amikor riasztási eseményről tájékoztatjátok az ügyfelet, akkor nem beszéltünk volna el egymás mellett két oldalon......
Kérlek értelmezd amit írok és arra válaszolj.
"Számtalan Cég magyarországon a téves riasztásokbol él. Mindeki külön számlázza a kivonulás. És azt akkarod nekem mondani hogy 2/év a téves riasztás? "- Sajnos nem mindenki számlázza a téves kivonulásokat, pedig ahhoz mindkét félnek érdeke fűződik, fűződne. Így összevethetővé válik a rendszer javítási díja és a téves jelzésekre való kivonulás díja, azaz az ügyfélnek elemi érdeke fűződik ahhoz, hogy inkább javíttassa meg a rendszerét, szemben azzal, hogy jelez folyamatosan, de annak semmilyen anyagi következménye nincs, ergo ez neki nem is jelenten problémát.
És bocs, de nem szoktam füllenteni, tehát az adat stimmel.
Szép 7végét! :D
előzmény: Vetare #81
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 10. - 08:22:43 írta vg »

Nem elérhető Vetare

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 71
Re:Vetare OFF
#81 2012. November 10. - 02:20:21
0
Mivel a diszpecserek ellenörzik a jelzés okát szinte kizárt a téves riasztás. 4 év 900 ügyfél 0 tévesriasztás.
Számtalan Cég magyarországon a téves riasztásokbol él. Mindeki külön számlázza a kivonulás. És azt akkarod nekem mondani hogy 2/év a téves riasztás?
előzmény: vg #80

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Re:Vetare OFF
#80 2012. November 10. - 01:07:39
0
Na lassan alakulnak az infók, csak lassan csöpögteted őket.
Nem lehetne egyszerre? Akkor hamarabb szót értenénk.
Szóval:
"Quota nyilván az élesitett napok számát tartalmazza."
Akkor fordítsuk meg a dolgot. A téves riasztások számából számoljuk ki, hogy a képleteid alapján egy átlagos riasztó hány napot van egy évben bekapcsolva:
0,1x6x Y= 2 és számoljuk ki Y-t. Y=3,333. Te tényleg elhiszed a VdS-nek, hogy a letelepített riasztórendszerek átlagosan évente 3 és 1/3 napot kapcsolják be? Tovább megyek: egészen biztosan nem hiányzik még innen valamilyen tényező? :-*  (DE)
 
Aztán a következő:
"Bizonyitott tény hogy Magyarországon a riasztók tulajdonosainak csak a 21 % a bekapcsolja a riasztót otthon létünkben."- és ez kb. igaz lehet. VÉGRE valami. De érted hogy ez mit jelent? Azt, hogy amikor otthon tartózkodnak, akkor stay üzemmódban 21% használja a riasztóját, a többi csak akkor kapcsolja be amikor egyáltalán nincs otthon senki. Szerintem 1-2 évvel ezelőtti adatnak ez megfelelhet, de azóta tuti magasabb a szám, de részletkérdés, a nagyságrend legalább stimmel.
Mostani utolsó gyöngyszem Tőled:
"Hogy a mi rendszerünk értékeiben hiszel vagy nem az jelenti hogy nem olvastad el a leirásomat."
Esküszöm mindegyiket elolvastam, ez mégis hülyeség. Te azt állítod, hogy NINCS téves riasztás a rendszeretekkel. Én meg azt, hogy ha ez igaz, akkor ti rendszereiteket 0% használja! Próbálj józan paraszti ésszel gondolkodni-mégis csak azért van a fejünk. Ha egy műszaki berendezés használatában megjelenik az ember mint felhasználó, akkor magától értetődő alapvetés, hogy az ember hibázni fog (láss csodát én is szoktam a saját rendszeremmel), ergo LESZ téves riasztás, vagyis a ráta akkor sem nulla ha a berendezés nem hibázott. Ugye ugyanazt a magyart beszéljük és egyetértünk? :o 8) 

Nem elérhető Vetare

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 71
Re:Vetare OFF
#79 2012. November 10. - 00:54:57
0
Jelenleg a forgalmunk
9% eladás Kültéri
12% Személyi nomkövetö eladás
23% Mobil Kültéri bérbeadása
24% Egyéb szolgáltatás
32% Távfelügyelet Kültéri+Nyomkövetök
 
 
 
 
 
előzmény: Vetare #63

Nem elérhető Vetare

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 71
Re:Vetare OFF
#78 2012. November 10. - 00:47:51
0
Nekünk nem az eladás az üzlet hanem a havi díj a Távfelügyeletböl ill. a Személyi nömkövetökböl.
Továbbá van nekünk Komplett Facility management szolgáltatásunk.
Ez akkor ugye szerény nyomott számításom alapján 30 ügyfél/év, azaz olyan 100-120 millás forgalmat szeretnél évente. Nem elérhetetlen, kár hogy ennek a nyereség tartalma valahol 40 millió körül lehet, amiből azért sok éhes szájat nem lehet etetni, de olyan 6-8 embert eltarthat, ebből minimum 3-4 diszpécsernek lennie kell és az ügyvezetésen kívül egy telepítő/javító szerelő páros, de éjszakai hibaelhárításra már nehezen futja nem beszélve a könyvelőről.
Maradjuk annyiban, hogy ez is drága kenyér, nem ebből leszel multimilliárdos.
előzmény: Vetare #57


Nem elérhető Vetare

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 71
Re:Vetare OFF
#77 2012. November 10. - 00:44:16
0
a Quota nyilván az élesitett napok számát tartalmazza.
Bizonyitott tény hogy Magyarországon a riasztók tulajdonosainak csak a 21 % a bekapcsolja a riasztót otthon létünkben.
előzmény: Vetare #60

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Re:Vetare OFF
#76 2012. November 10. - 00:44:03
0
Ez akkor ugye szerény nyomott számításom alapján 30 ügyfél/év, azaz olyan 100-120 millás forgalmat szeretnél évente. Nem elérhetetlen, kár hogy ennek a nyereség tartalma valahol 40 millió körül lehet, amiből azért sok éhes szájat nem lehet etetni, de olyan 6-8 embert eltarthat, ebből minimum 3-4 diszpécsernek lennie kell és az ügyvezetésen kívül egy telepítő/javító szerelő páros, de éjszakai hibaelhárításra már nehezen futja nem beszélve a könyvelőről.
Maradjuk annyiban, hogy ez is drága kenyér, nem ebből leszel multimilliárdos.
előzmény: Vetare #57

Nem elérhető Vetare

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 71
Re:Vetare OFF
#75 2012. November 10. - 00:41:12
0
A quotak ismét nem én találtam ki hanem a VDS Számai.
Hogy a mi rendszerünk értékeiben hiszel vagy nem az jelenti hogy nem olvastad el a leirásomat.
előzmény: vg #59

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!