Valóban, az elsők egyikét én (is) teszteltem.
Annyira szar volt, hogy leállították a gyártását, és maradt a deol.
Mellesleg a dsc-nek nem kell felnőni a paradoxhoz. Van azért mit tanulnia a paradoxnak is
a dösöcö-től???
Viccolsz?
vegyük sorra
zónaduplázás + szabotázs egy hurkon- először a Paradox hozta ki
kültéri kisállatos pir - először a Paradox
kapcsolóüzemű táp - Paradox
APR buszos rendszer - a dsc a mai napid SE így
buszos érzékelők - dsc a mai napig se
grafikus kezelő - dsc-nek még nincs
érintős taszt - először Paradox, ugyan van dsc, de könyörgöm a mi árunk 55000ft +áfa, nooormális?
2 irányú rádiós rendszer - először a Paradox
visszajelzős táv - Paradox
rádiós taszt - Paradox
rádiós kültéri - Paradox, és elég sokáig másnek se nemcsak a dsc-nek
na ennyi elég szerintem, tehát várok konkrét így leírt érveket hogy mit kéne a dsc-től tanulnia a Paradoxéknak
Még annyit, hogy a dsc egyáltalán nem felel meg a MABISZ előírásnak a DEOL-os módban, mivel szabotázs sértése esetén max a taszt csipog, és ha van akkor jelent az ügyeletre míg az előírás úgy szól, hogy szabotázs vonal sértése esetén 1 másodpercen belül hangos riasztást kell adnia a rendszernek. Na hát ez nincs.
Élesített helyzetben meg az alapzóna tulajdonságait veszi át a tamper, így pl egy 2-es késleltetésű garázs reed szabotázsa esetén milyen jó, ha 1 perc múlva riaszt csak