Szerző Téma: Bosch Solution 880 kommunikáció  (Megtekintve 3021 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető Komi

  • Szakember
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 134
Re:Bosch Solution 880 kommunikáció
#2 2013. Július 17. - 23:05:45
0
alapok?

kommunikáció engedélyezése
kommunikációs formátum meghatározása
tárcsázás beállítás (dtmf)
telefonszám beállítás
ügyfélszám
jelentéskód

emlékeim szerint van kommunikáció monitorozás ebben a központban, ebbe belépve jelezi a tárcsázás, handshake, jelentés, nyugtázás folyamatokat.
előzmény: Endi #1

Nem elérhető Endi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Bosch Solution 880 kommunikáció
#1 2013. Július 17. - 10:11:51
0
Üdv!
Bosch Solution 880-as központot hogy lehet rábírni a kommunikációra?
Milyen lépést hagyhattunk ki, ami miatt nem küld jelzést?
Válaszokat előre is köszönöm!

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!