Bocsánat de én nem írtam hogy a Power lesz a jogutódom .Szerinted ezt írtam ?
A Power-nek nem kell az eleve meglévő szervízgaranciáját átvállania mástól mivel nem is ruházta át .
Mint írtam erre lenne a garancia átvállalás de ez egy másik dolog .
Az általad idézett jogszabályi helyben amennyiben el is olvasod amit leírtál az van hogy a fogyasztó közvetlenül is intézheti a javítási igényét a javító szolgálatnál .Ezt írtad vagy rosszul értelmezem ?
Nem irtad hogy milyen feltétel meg léte szükséges ehhez .Ezek szerint ha úgy dönt vagy csak kirándulni szeretne stb
Na most ez alapján Józsi bácsi felül a buszra hóna alatt pld DVR-el vagy leszedi a falról a kezelőt mert halkan csipog és nem hallja és elmegy Power-ékhez .Szerinted mi történik ?Józsi bácsi mivel bizonyítja hogy nem lopta az eszközt ? Esetleg viszi magával a Power -es számláját ?
Az nincs mert azt nem ő kapta .Akkor mivel tudja bizonyítani hogy jogos az igénye ?
Köszönöm segítségedet a megoldásban .