Nem mindig a vásárlót kell hibáztatni, ő csak jóhiszeműen vásárol. Igaz, hogy a termék ára sokat nyom a latba, mert az átlag vásárló nagyon árérzékeny.
Elsősorban a kereskedők a hibásak, mert bevizsgálatlan olcsó termékeket árulnak és ezzel hamis illúzióban tartják a vásárlót. Az emberek többsége tisztában van azzal, hogy nem árt egy CO érzékelő-riasztó, de mikor meglátják, hogy 7-10 ezer forint az ára, akkor kicsit megijednek. Aztán meglátják a különböző ócsó boltokban, hogy van 2-3 ezerért is, akkor megnyugodnak, hogy ennyit már talán áldoznak rá. Szentül meg vannak győződve, hogy ez is ugyanolyan jó, mint az ami 3-4 szer drágább! Ha nem lehetne kapni ilyen gagyi terméket, akkor talán megvennék a normálisat. Aztán mikor még megtudják, hogy általában 7 év a használhatósága, akkor meg dobnak mellé egy hátast!
Sajnos nálam is volt olyan, hogy az ügyfél kért volna egy CO érzékelőt, de miután közöltem az árát, akkor köszönte és nem kérte. Mondta, hogy vesz egyet a Tecsóben, mert ott 2-3 ezerért látott és majd szereljem fel neki. Miután mondtam, hogy nem adom a nevemet mellé, akkor az nem tetszett neki.
A CO érzékelőn túl mindennel így vannak a vásárlók többsége. Hiába ajánlok neki egy normális videó rendszert, nem kell neki, mert pár ezer forintért lehet kapni gagyit, ami szerinte ugyanolyan jó, szereljem fel neki azt. Én meg inkább nem szerelem fel, mert nem akarok utána hetente odamenni, hogy hol ez nem jó, hol meg az!