Szerző Téma: Signal PS128 DEOL bekötése + kábel keresztmetszet  (Megtekintve 7380 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető a1connect

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Szabotázsra mindig riaszt (és persze hív), akku-égő hibát jelzi az LCD kezelőn. Persze amatőr vagyok, első riasztó kiépítésem (több nem is lesz), nyugodtan kritizáljatok :-)
előzmény: L. Pásztor #5

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
Ez kiválló ötlet, de mi van, ha megpiszkálják? Villog a LED?  :-*
előzmény: a1connect #4

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
A szirénák töltő áramköreinek mindegy milyen hosszú és/vagy vékony vezetéken adsz tápot.  És ez igaz az indító bemenetre is.
Ha hosszú és vékony a vezeték, akkor csak nagyobb lesz annak az ellenállása, de a töltés ténye megmarad, és csak a töltőáram lesz kisebb a szokásosnál.
Mivel a szirénákban általában csepptöltés van, így a feltöltött állapot végén olyan kicsi áram folyik, ami még több száz méteres 0.22 vezetéken is átmenne lényeges fesz. esés nélkül.
Gyakorlatban negatív hatása csak egy lehet:  huzamosabb szirénázás után mondjuk a vékony vezeték áramkorlátozó hatása miatt pl. nem 3 óra múlva éri el a 7Ahs akku a teljes töltöttség állapotát, hanem mondjuk "csak" 5 óra múlva. Na, és akkor mi van ?  - Sokkal többet számít milyen az akku a szirénában ...

Így legközelebb elég lesz annak a szimpla ér is.
előzmény: a1connect #4

Nem elérhető a1connect

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Köszönöm a válaszokat!

A "Report" kimenetre gondoltam én is csak rosszul írtam. A csatolt leírás alapján a 6 vezetékes bekötéssel szépen működik a sziréna.
Mivel a Tampert és a Report-ot EOL beállítású zónára kötöttem, így a hiba és a szabotázs megkülönböztethető.
Igaz, hogy csak 15 m-es a szirénakábel, de a töltő áramkört megdupláztam (2x2x0,22), mivel volt 2 felesleges ér.