Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Távfelügyelet / Re:SIM probléma?
« Utolsó üzenet: írta bcslaci Dátum Tegnap - 16:09:45 »
"Tisztelt Schmittinger László,

A probléma az új kártyával valószínűleg az, hogy kitörhetős a SIM kártya. Ebben az esetben, a SIM kártya tartóba helyezve az érintkező lábak miatt a kártya elmozdul, így nem fog minden láb a megfelelő helyen érintkezni. Erre egyenlőre a leggyorsabb megoldás az, ha "megvastagítjuk" a SIM kártyát egy réteg szigetelő szalaggal. Ezzel pont annyira lesz vastag a kártya, hogy ha el is mozdul, akkor is érintkezni fog megfelelően a tartóba.
Amennyiben nem oldja meg ez a problémát, illetve bármi kérdés felmerülne, kérem keressen minket bizalommal.

Üdvözlettel:

TELL Technikai Támogatás"

Hamarosan próba :)
előzmény: bcslaci #3
2
Távfelügyelet / Re:SIM probléma?
« Utolsó üzenet: írta bcslaci Dátum 2019. Január 17. - 22:47:52 »
firmware a legfrissebb

ez még csak GSM-et tud, nincs benne GPRS
előzmény: Ryki #2
3
Távfelügyelet / Re:SIM probléma?
« Utolsó üzenet: írta Ryki Dátum 2019. Január 17. - 22:13:28 »
Esetleg firmware frissítés? Ez a legfrissebb  v2-71  2018.11.28
Illetve lehet még APN beállítási probléma.
Ha APN-nek a "net" van meg adva, meg kell próbálni az "online"-t is.

előzmény: bcslaci #1
4
Egyéb / Re:Tűzjelző rendszer karbantartása
« Utolsó üzenet: írta bcslaci Dátum 2019. Január 17. - 21:05:57 »
"Tűzgátló tömítések beépítését, felülvizsgálatát, karbantartását, javítását végzők" szakvizsgával rendelkező személy végezheti el és dokumentálhatja le.
előzmény: pappzs #7
5
Egyéb / Re:Tűzjelző rendszer karbantartása
« Utolsó üzenet: írta pappzs Dátum 2019. Január 17. - 20:58:44 »
Sziasztok.

Nem tudom lehet nem jó helyre.

Hogyan működik a Tűzszakasz helyreállítás????

Ki csinálhatja? Hogyan? Mivel?

2 szál Utp kábel menne át.

???
előzmény: Vaspók #6
6
Távfelügyelet / SIM probléma?
« Utolsó üzenet: írta bcslaci Dátum 2019. Január 17. - 20:51:54 »
Sziasztok!
Tell Compact GSM II, Telenoros feltöltő kártyát kilőtték adategyeztetés hiánya miatt.
Ügyfél vett új SIMet, PIN kód kérés kikapcsolva, telefonban működik a kártya, az átjelző mégsem csatlakozik fel a hálózatra.
Saját telekomos kártyámmal, ügyfél narancssárga színű  :D PANNON GSM feliratú kártyájával tökéletesen működik.
Telenor ügyfélszolgálaton csak ugyanilyen kártyát tudnának adni.
Szolgáltatóváltáson kívül mit próbáljak még ki?
7
Adok-veszek, csere-bere / Re:Cat6 UTP kábel 500as bundon
« Utolsó üzenet: írta KhyrOO Dátum 2019. Január 17. - 07:02:27 »
Sziasztok,

2000m Cat6 UTP ismét van!
8
IP / Re:NVR szoftver
« Utolsó üzenet: írta kero Dátum 2019. Január 16. - 18:55:14 »
Én mindenképpen rábeszélném a helyedben egy önálló NVR-re. Nyugodtan elmondhatod neki, hogy az ingyenes szoftverek ezt tudják, amit a CMS. És akkor még ott zakatol, meg zabál neki a PC is 24/7 ben. És ha abban tönkre megy valami, akkor aztán megint csak kifizetheti egy új NVR árát...
előzmény: padisah #4
9
IP / Re:NVR szoftver
« Utolsó üzenet: írta padisah Dátum 2019. Január 16. - 18:46:11 »
Android telefonon kellene elérni.

előzmény: kero #2
10
IP / Re:NVR szoftver
« Utolsó üzenet: írta padisah Dátum 2019. Január 16. - 18:43:08 »
Azért kellene, hogy ingyenes legyen, mert egy ilyen szoftver ára összemérhető egy kisebb NVR árával, és akkor, ha már invesztálni kell, inkább a NVR lenne járható út. Ha nincs ilyen szoftver ingyenessn, akkor persze rábeszélem az ügyfelet a NVR-re. Nekem is kevesebb fejfájást jelentene.

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!