Szerző Téma: Távfelügyeleti szolgáltatók  (Megtekintve 34890 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető ztm

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 60
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#31 2016. Június 18. - 21:40:12
0
Már bocsánet de ez mekkora egy hülyeség.
Ha jól csalódom, ezt a jutalék dolgot a Multialarmnál a kezdetektől "nyugdíj"-nak becézték, ...

Akkor helyesbítek, nálunk fenntarthatatlan volt. A Multinak nagyobb a költségvetése, náluk biztos belefér. De én úgy tudom, hogy már náluk is egyszeri jutalék van, amit anyagban levásárolhatsz. Ha tévedek javíts ki.

Kijött a telepítés napján a rimis szerelő, otthagyott egy viccnek is rossz gsm modulnak becézett ipari hulladékot, ...

Volt egy sorozat ami hardware szinten volt bug-os és emiatt kevés központtal ment normálisan. Az tényleg ipari hulladék volt, azokat már lecseréltük. Pár hónapja kijött a GPRS-ből egy új sorozat, más hardware, jelentősen megemelt PSTN feszültségszint, eddig ezekkel nem volt gond.

Ja igen kb 2 hónapos téma
Ügyfél szól hogy az irodaépületben ahol van 4 avgy 5 rendszerük, az egyiknél akkuhiba van.
Jó mondom holnap megyk
erre hív délután hogy ne menjek mert kiment a rimi és kicserélte. Mondom már hogy de mért???
hát hogy látták hogy akkuhiba van és kiküldték a szerelőt
what is f---ck???
jó, a rendszert nem én telepítettem, de kb 3-4 éve ha gond van minket hívnak.
Az ügyfél sem zavarta el a csába a rimit, mert maga az iroda bérbe van adva a bérlő meg marhára nem tudta kit kell várni csak örült hogy kijöttek javítani
de azért neharagudj de a ká anyja a riminek

Olyan nincs, hogy csak úgy megjelenünk valahol, hogy jöttünk akkut cserélni, javítani. Előtte telefonon minden melót leegyeztetünk és ha az ügyfél is rámondja az AMEN-t, akkor megyünk a megbeszélt időpontban. Nyilván az értesítendő emberkék is a bérlők közül kerültek ki. Mi egyeztetni csak azokkal tudunk, akiket szerződéskötéskor illetékesnek megadnak. Te egyeztettél a tulajjal, mi gyanítom a bérlővel. Itt vmi info elkeveredhetett (vagy félreértette a bérlő) a tulaj-bérlő viszonylatban, de ezért miért mi lennénk a hunyók? Az a "ká anyja.." itt erős.
előzmény: Lacy #23

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#30 2016. Június 17. - 12:35:48
0
Kis szelet vet, vihart arat.
előzmény: syn7h37ic #29

Nem elérhető syn7h37ic

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 456
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#29 2016. Június 16. - 14:59:50
+1
Sejtettem, hogy előbb utóbb ebből a témából veszekedés lesz. Most komolyan... megéri ez?

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#28 2016. Június 14. - 23:04:10
0
Leszarom, hogy mit gondolsz.
előzmény: ztm #27

Nem elérhető ztm

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 60
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#27 2016. Június 14. - 20:22:58
0
Mivel évek óta szinte változatlanok a díjszabásaink, engedd meg nekem, hogy továbbra is megkérdőjelezzem, hogy azon a 25e számlán csak egy akku cseréje szerepelt. Számlát egyébként Te láttad?
előzmény: kero #26

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#26 2016. Június 12. - 00:41:15
0
A válaszod az én bejegyzésemre mutatott, és az én mondataimat másoltad be idézetként. Úgyhogy befejezheted itt ezt az össze-vissza terelést! Jól ismerem ezt a fajta vitastílust és jobb ha abbahagyod, mert csak egyre mélyebbre ásod magad a saját hülyeségedbe!
Én elmondtam egy megtörtént esetet, amit te megkérdőjeleztél, és megtoldottad azzal, hogy általánosítani kezdtél. És a személyeskedést nem én kezdtem. Ez a kiindulópont.
Lehet bocsánatot kérni, de ha ez nem megy, akkor csöndben is maradhatsz!


előzmény: ztm #25

Nem elérhető ztm

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 60
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#25 2016. Június 12. - 00:08:33
0
Nem volt segédtáp, nem volt két akku a központban, egy sima 7Ah-s aksi cseréjéről volt szó.
Amit az a-g pontban leírtál, és az utána következőkben is, azzal gyakorlatilag balfasznak tituláltad a kollégámat (és közvetve engem).
Ja, és nem éjszaka mentek ki a kollégáid akkut cserélni. Kurvára érdekes, hogy az ügyfél utána mégis a kollégámat hívta, és neki panaszkodott.
Én leírtam egy konkrét esetet, Te meg itt beszélsz össze vissza.
25 éve vagyok a szakmában, ne nézzél már tökhülyének!
Ha meg csak egy alkalmazott vagy, akkor nem tudom, hogy miafasznak próbálod védeni a védhetetlent.

előzmény: ztm #21


Amit Neked válaszoltam, abból kb. az 1. bekezdés vonatkozott az esetre amit körbeírtál. A többi tök általánosságban a saját tapasztalataim, semmi rád/kollégádra vonatkozó utalás, pláne nem sértés. Ha egyszerűbb, hogy félre érted, tedd azt. Ebbe a személyeskedésbe nem vagyok hajlandó bele menni. Egyébként én is 1994 óta csinálom, ez mire érv?
előzmény: kero #24

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#24 2016. Június 11. - 14:57:03
+1
Nem volt segédtáp, nem volt két akku a központban, egy sima 7Ah-s aksi cseréjéről volt szó.
Amit az a-g pontban leírtál, és az utána következőkben is, azzal gyakorlatilag balfasznak tituláltad a kollégámat (és közvetve engem).
Ja, és nem éjszaka mentek ki a kollégáid akkut cserélni. Kurvára érdekes, hogy az ügyfél utána mégis a kollégámat hívta, és neki panaszkodott.
Én leírtam egy konkrét esetet, Te meg itt beszélsz össze vissza.
25 éve vagyok a szakmában, ne nézzél már tökhülyének!
[/size]Ha meg csak egy alkalmazott vagy, akkor nem tudom, hogy miafasznak próbálod védeni a védhetetlent.[/size]
[/size]

[/size]
előzmény: ztm #21

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#23 2016. Június 11. - 14:29:27
+2
Abban a formájában fenntarthatalan volt, mert rengeteg ügynök játszotta azt, hogy amikor összejött egy szép summa, akkor már nem is hozott be új ügyfeleket, csak a jutalékot vette fel, mint egy járadékot. Azt meg kell értened, hogy ez meg a szolgáltatónak nem biznic. .
előzmény: handras #19


Már bocsánet de ez mekkora egy hülyeség.
Ha jól csalódom, ezt a jutalék dolgot a Multialarmnál a kezdetektől "nyugdíj"-nak becézték, pont avégett, hogy ha én beviszek az ügyeletre akárhány ügyfelet is, de jó sokat , akkor ha egy idő után nem csinálok semmit, de az ügyfél ott van és fizet akkor az utána járó részt megkapom. Az nem függvénye hogy új ügyfeleket vigyek oda. És ha közben mondjuk a telepítő megsérül és nem tud tovább dolgozni? akkor rúgjon még bele az ügyelet is és vegye el azt ami legalább biztos pont volt az anyagi életében? ja becsületes eljáás ez
Ne haragudj de a rimiről nekem csak negatív "élményeim" vannak
Egy ügyfél (a kuratóriumuk döntése végett) a rimit választotta, én a Multit javasoltam
Kijött a telepítés napján a rimis szerelő, otthagyott egy viccnek is rossz gsm modulnak becézett ipari hulladékot, azt bekötöttük, kipróbáltuk, ügyelet nyugtázta, működik.
Másnap kommunikációs hibára érkezik az ügyfél.
Hívja rimi, ahol azt képesek mondani, hogy BIZTOS A SZERELŐ ÁTPROGRAMOZTA A RIASZTÓT !!!! ami ahoz képest, hogy elmentünk és semmi más mód nem lett volna a riasztó átprogramozásra, mert a rimi gsm-en át nemigen lehetne és a távozáskor még a zárást is lejelentette a tesztet már nem.
Na a rimi kifáradt gsm modul csere, az kb 3 napig bírta újabb csere de minden alkalommal kifejették, hogy mekkora szar a rendszer amit szereltünk mert másutt ilyen sok baj nincs.
Én is ezt mondtam csak fordítva, mert kb sokszáz multis ügyfél gsmével sem volt 1 hónap alatt annyi baj mint ezzel az egy ügyféllel.
csak még úgy a végére kb 5-6 hónap után ismét beszart a gsm, ügyfél velem veszekedett, mert a rimi megmondta a tutit neki, én hiába mondom, hogy ha a riasztó kommunikációs hibát jelez, akkor azt a gsm már át sem veszi mint jelzés és nem nyugtázza így nem lehet a riasztó a hibás.
Végül kimentem (tök feleslegesen) multi gsm feltsz rá, programhoz nem nyúltam úgy ment ahogy volt, és láss csodát, 1 perc múlva lejelentett hiba elmúlt.
Ügyfél nehezen megnyugszik
rimi jön, cserél.
És még had ne soroljam hogy mennyi ilyen hány helyen

Ja igen kb 2 hónapos téma
Ügyfél szól hogy az irodaépületben ahol van 4 avgy 5 rendszerük, az egyiknél akkuhiba van.
Jó mondom holnap megyk
erre hív délután hogy ne menjek mert kiment a rimi és kicserélte. Mondom már hogy de mért???
hát hogy látták hogy akkuhiba van és kiküldték a szerelőt
what is f---ck???
jó, a rendszert nem én telepítettem, de kb 3-4 éve ha gond van minket hívnak.
Az ügyfél sem zavarta el a csába a rimit, mert maga az iroda bérbe van adva a bérlő meg marhára nem tudta kit kell várni csak örült hogy kijöttek javítani
de azért neharagudj de a ká anyja a riminek

Nem elérhető ztm

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 60
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#22 2016. Június 11. - 13:55:13
0
Tudod, én már régi motoros vagyok a szakmában.A Rimis telepítői azonosítóm a tízes sorszámú (volt).
Jónéhány ügyfelem volt nálatok. Aztán az átalakulások sorozata közben, egyszercsak megszüntettétek a jutalékom folyósítását arra történő hivatkozással, hogy az a cég már nem az a cég. Nos ez annyira inkorrekt lépés volt, hogy azóta nem vittem hozzátok ügyfelet.

Hasonló történetem van a G4-ről is. Azzal a különbséggel hogy ahányszor új vezetőjük lesz, minidig megígérik a visszaállítást. :-(
előzmény: ztm #17


Mint írtam, én alkalmazott vagyok. Nem tudtam akkor sem, most sem egyetérteni ezzel a teljes megszüntetéssel, de ebbe nincs beleszólásom. Abban a formájában fenntarthatalan volt, mert rengeteg ügynök játszotta azt, hogy amikor összejött egy szép summa, akkor már nem is hozott be új ügyfeleket, csak a jutalékot vette fel, mint egy járadékot. Azt meg kell értened, hogy ez meg a szolgáltatónak nem biznic. Szerintem átalakítani kellet volna, nem totálisan megszüntetni. Ez mondjuk sem Téged, sem a többi ügynököt nem vígasztalja, a régi telepítőkben ez elég nagy tüskét hagyott, azt a mai napig látom.
előzmény: handras #19

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!