Szerző Téma: Villbaus Secolink központról tapasztalat?  (Megtekintve 12167 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nem elérhető vlezlee

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 957
Egyik ismerősömnél egy vidéki, pici benzikúton van egy , már vagy 10-12 éve teszi a dolgát, de ha arra járok megkérdezem, mi a helyzet :)
Nekem anno a programozó szoftveren és az akkor még nem kiforrott kommunikátorokon vérzett el, de most megnézve a termékpalettát, egész jónak tűnik.
előzmény: eXtra #12

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Épp a facén is feljött ez a kérdés.... :o
előzmény: eXtra #12

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
A SecuriForumon ráfutottam a Secolinkre és első ránézésre szimpatikusnak tűnt. Valaki esetleg telepíti ezeket a cuccokat már régóta? Mik a hosszútávú tapasztalatok? Ha 10 éve forgalmazza a Villbau, annyira sz*r nem lehet, de azért érdekelnének a telepítői tapasztalatok is, mert anno az Eldesnél rádöbbentem, hogy a kezdeti lelkesedésemmel alaposan túlértékeltem a Litván mérnököket... :)

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
0
Go to #9-es hozzászólás :-X
előzmény: marczy #10

Nem elérhető marczy

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 22
0
a fogadógépnél volt a hiba, rossz volt egy contact ID kód címzése eddig úgy néz ki ez okozta a 3 zóna téves riasztásokat. Még tovább vizsgálódunk. Nem valószínű, hogy a központnál lesz a probléma.

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
0
Azért ez elég nagy gáz. :-(
előzmény: marczy #6

Nem elérhető marczy

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 22
eddig még semmit nem tudtak mondani, az ottani technikussal beszéltem, mondta, hogy a központba (Litvániába) lett továbbítva az infó... Eddig a PAS 800 (808) központnál jelentkezett a hiba.

Nem elérhető vlezlee

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 957
Villbau mit mondott rá?

Nem elérhető marczy

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 22
Nem sajnos. A kp. riaszt tévesen. Ha nem kötsz rá érzékelőt, és csinálsz egy részleges élesítést, tapasztalatunk szerint, utána 20 percen belül megy egy riasztás a 3. zónából. (nálunk úgy jelenik meg a riasztás, hogy "betörés" az 3. zónába, és ilyenkor annyit küld be tévesen, hogy 3. zóna riasztás- szóval nem ugyan az a két megnevezés) Ha kikapcsolod a zónát Mascad-ban, vagy kezelőn, akkor nincs hiba. A másik lehetőség, hogy a fogadó gépben (Enigma2) szoftverében lehet a hiba. De mivel most lett frissítve másfél hete, ezt kizárnám. Mellesleg, csak ennél a rendszernél jelentkezik ez a probléma... Amúgy nagyon szeretem magát a központot.

Nem elérhető vlezlee

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 957
Hogy érted, hogy tévesen riaszt? Nálad nem a 3-as zónán levő érzékelő riasztott tévesen? Az elég gáz, ha a központ miatt van téves jelzés.

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!