Szerző Téma: Több központ egy telefonvonalon?  (Megtekintve 9034 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető random_alarm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#32 2012. November 13. - 10:41:24
0
úgy tudom, hogy sajnos ahoz nem, de kb 5 ezer körül lehet db ára.
előzmény: L. Pásztor #31

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#31 2012. November 06. - 15:19:29
0
A busz panelhez is hozzá lehet jutni 0 Ft-ért ?
előzmény: random_alarm #30

Nem elérhető random_alarm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#30 2012. November 06. - 08:28:03
0
Ez így van :)
Szerencsére a mohanetes ALARM + akár sok BUSZ panel ... tele integra 32-vel több éve kifogástalanul és gyors kommunikációval üzemel. És a felfűzött BUSZ modulokig szabotázsvédett.
Egyébként MOHANET készülékekhez hűségidővel hozzá lehet jutni 0.- azaz NULLA pengőért is ;) !
előzmény: eXtra #29

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#29 2012. November 05. - 12:06:37
0
Lehet ezt sokféleképpen számolni, de én a 0 Ft-os beugróban már régóta nem hiszek. Ami látszólag ingyen van, azt úgyis beszedik valahol máshol... A moha egy baromi jól kitalált stabil rendszer, de sajnos nem olcsó (bár ez is relatív...), így igazából csak az önmagával való összehasonlításnak látom értelmét. :) Szerintem aki moházik és 5 db GPRS adapterből 4-et kiválthat egy kedvezőbb árú BUS modullal, annak nem kérdés, hogy melyik verziót válassza.  ;)  Én is szívesen szerelnék 0 Ft-os GPRS modulokat, csak sajnos a környékben nincs olyan szolgáltató, akihez 3 éves hű(lye)séggel szeretnék kötődni!  8)
előzmény: L. Pásztor #28

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#28 2012. November 05. - 11:13:11
0
Na, lehet h elgurult a gyógyszerem, de ismét nekifutok:
Van ugye 5 db riasztóközpont, és innen indulunk.

"A" variáns: 
5 db GSM + 5 db SIM + 5x3 évi előfizetés annyi mint  0 FT  kezdő + 5x3x12x800 = 144.000Ft
Azaz 0 Ft beugró + 144.000Ft kommunikációs költség, összesen 144.000 Ft

"B" variáns:
1 db GSM + 5 db busz illesztő + vezetékezési költség (ennyi a plusz szerelés+anyag)+ 1x3 évi előfizu, az
annyi mint 0 FT + 5*10.000Ft + 10.000Ft kezdő + 1x3x12x1000 Ft = 50.000 + 10.000 + 36.000 = 96.000 Ft
Azaz összesen 60.000 Ft beugró + 36.000 Ft előfizu összesen 96.000 Ft

Jól számoltam ?Ha igen, akkor szerintem a két variáns közti különbség 48.000 HUF.  Tapasztalatom szerint az első vari ugyan a 3 év alatt drágább, de nincs önköltsége, azaz Magyarországon ez nagy előny, mert ezt sokan szivesebben választják, (mert esetleg nincs készpénzük és így valójában nincs is választásuk).  Másrészt a nagyüzemi (állami, önkormányzati) világban az egyszeri költség a beruházást A második egyszeri beruházási keretet terheli, a nagyobb havidíj pedig a fenntartási keretből megy, ami sok helyen "puhább forint" így jobban szeretik ezt terhelni ...

És nem utolsó sorban maradt még egy apróság:  az 1 db SIM kártya és az igencsak véges élettartamú 1 db GSM adta átviteli biztonság nem hasonlítható össze az 5 db SIM+készülékével ...  Már ha ez számít valahol. Hogy ez miként forintosítható - nem tudom, de szerintem valahova ezt is be kellene számítani ... szerintem.

És ha mindezt beleveszem, én szemály szerint továbbra sem látom előnyét a tip-ring bővítésnek.
előzmény: eXtra #27

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#27 2012. November 05. - 00:44:31
0
Nem latom a szamitasban az 5db bus panel arat... Amit pedig a szolgaltato nem finansziroz meg, tehat gyartotol teljes aron meg kell venni.

Keretik azt is beleszamolni... :-)

előzmény: eXtra #25

Pedig írtam: "A bekerülési költsége legyen mindkét rendszernek ugyanaz (bár a buszos megoldás bizonyos esetekben olcsóbb)..."

A googleban találomra ráböktem egy linkre, ahol a MOHA-BUS kisker. ára 9525 Ft:)
előzmény: L. Pásztor #26

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#26 2012. November 04. - 23:49:47
0
Nem latom a szamitasban az 5db bus panel arat... Amit pedig a szolgaltato nem finansziroz meg, tehat gyartotol teljes aron meg kell venni.

Keretik azt is beleszamolni... :-)

előzmény: eXtra #25

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#25 2012. November 04. - 23:07:41
0
Van tehát havi 5x800 Ft előfizu és 5 db átjelző adta adatátviteli biztonság.  Mindez  KONTRA  1x800 Ft előfizu + X Ft plusz egyszeri bővítő + Y Ft plusz szerelési költség, és az előbbinek egyötöde átviteli biztonság (azaz ha egy GPRS összecsinálja magát, 5 riasztó fog pittyegni)

Lehet saccolni, h a megrendelő v ÜF melyiket fogja preferálni ...
Az meg aztán más kérdés, (legyen papné és a lánya hasonlat) h melyik szaki melyiket tartja "egészségesebb" megoldásnak.

 
előzmény: random_alarm #21


Persze a MOHA-BUS-nak eléggé korlátozott a felhasználói köre, de néhány helyre kifejezetten praktikus lehet.

Számoljunk!  8)  A bekerülési költsége legyen mindkét rendszernek ugyanaz (bár a buszos megoldás bizonyos esetekben olcsóbb)... Az egymodulos verziónál 800 Ft helyett legyen mondjuk 1000 Ft a GPRS havi díja (de szerintem ez sem indokolt, mert az adatforgalom jelentős részét az életjel viszi el)! Az ötmodulos esetben így 3 év alatt (eszköztámogatáshoz min. ennyi hűségidőt elvárnak...) 144000 Ft (36x5x800), míg az egymodulos megoldásnál 36000 Ft (36x1000) GPRS költség keletkezik. Lehet saccolni, hogy az ÜF melyiket fogja preferálni! ;)

előzmény: L. Pásztor #23

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#24 2012. November 04. - 11:02:24
0
Ja, és elfelejtettem:  ha 5 riasztóközpont kommunikál egy GSM modulon, lehet h már nem fér bele az alapcsomagba, és mindjárt nem lesz igaz az 1x800 Ft ... hanem rájön még a plusz forgalmi díj is.
előzmény: random_alarm #22

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#23 2012. November 04. - 10:59:38
0
"... A MOHAnet GPRS - ALARM eszköznek nemcsak hogy 8 kontaktus bemenete van, de van egy un. BUSZ-MODUL-ja, amivel sok-sok riasztóközpont fűzhető fel TIP-RING-en keresztül..."

Felfűzhető, felfűzhető ... de minek???  Változnak az idők ...

Ma már a GSM sok gyártónál, így nálunk is filléres eszköz (mondjuk a Mohanetnél nem tudom mennyi), és ráadásul a szolgáltató soxor megfinanszírozza a GPRS készüléket, mely így akár 0 Ft is lehet. Az így kidolgozott 5-10MB-os előfizetésű  SIM-ek alapdíjon beleférnek a kommunikációba, azaz havi 700-800Ft pöngő mellett el van intézve minden riport ...

Mi van, ha valakinek van  5 db riasztóközpontja? 

1. Vesz majd 5x 0Ft-ért 5 db GPRS kommunikátort és 5 előfizetést. Fizet mondjuk havi 5x800 azaz 4000 Ft-ot.

2. Vagy vesz  1 db kommunikátort 0Ft-ért (mert szolgáltató ezt is finanszírozza), majd egy "TIP-RING bővítőt" X ft-ért, amit már a gyártó nem ad ingyé, és mivel ebben nincs SIM, a szolgáltató sem finanszírozza. Aztán jön a riasztó szerelő, vesz kábelt, kábelcsatornát, stb (már 2012-van és nem egy kókler) és gondosan felszereli azokat, összekábelezi az egészet, mejd benyújtja róla a számlát Y Ft-ról ...

Van tehát havi 5x800 Ft előfizu és 5 db átjelző adta adatátviteli biztonság.  Mindez  KONTRA  1x800 Ft előfizu + X Ft plusz egyszeri bővítő + Y Ft plusz szerelési költség, és az előbbinek egyötöde átviteli biztonság (azaz ha egy GPRS összecsinálja magát, 5 riasztó fog pittyegni)

Lehet saccolni, h a megrendelő v ÜF melyiket fogja preferálni ...
Az meg aztán más kérdés, (legyen papné és a lánya hasonlat) h melyik szaki melyiket tartja "egészségesebb" megoldásnak.

 
előzmény: random_alarm #21

Nem elérhető random_alarm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#22 2012. November 03. - 20:12:22
+1
És minegyik riasztó központ a saját ügyfélszámán kommunikál...
előzmény: random_alarm #21

Nem elérhető random_alarm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#21 2012. November 03. - 20:11:31
+2
A MOHAnet GPRS - ALARM eszköznek nemcsak hogy 8 kontaktus bemenete van, de van egy un. BUSZ-MODUL-ja, amivel sok-sok riasztóközpont fűzhető fel TIP-RING-en keresztül.
 
Hozzávalók: 1 db ALARM + annyi BUSZ modul amennyi riasztót kell rákötni.

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#20 2012. Szeptember 11. - 20:36:13
0
Akkor már az én ötletem jobb :) bocs..
előzmény: Szabolcsr2d4 #19

Nem elérhető Szabolcsr2d4

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 147
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#19 2012. Szeptember 11. - 20:29:10
0
A Mohanet  GPRS-eknek van 8 kontakt bemenete. Ezekre rákötöd az öt riasztót és már megy is az öt riasztás külön külön. Persze ez nem teljes értékű egy tip-ring kommunikációval, se hiba se semmi egyéb jelzés...
előzmény: mountainman #18

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#18 2012. Szeptember 11. - 14:56:21
+2
Akkor most már nyugodtan beszélgethetünk a hüvelygombáról! ;D
előzmény: bcslaci #17

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#17 2012. Szeptember 11. - 13:55:00
0
Bocsánat, de kicsit zaklatott voltam az elején (hirtelen felindulásból nem szabad írni sem), nem szeretem ha "hülyét" csinálnak belőlem.

A megoldás megszületett, (mivel én "csak" szerelek) a két másik fél (távfelügyelet és a bér őrző-védő cég (aki tőlem megrendeli a munkát)) lemecsselte a dolgot és lesz 5 külön kommunikátor (anyagi hátterét nem tudom, de nem is érdekel, az a fő, hogy egy korrekt megoldáshoz kell a nevemet adnom)

Köszönöm mindenkinek

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#16 2012. Szeptember 11. - 12:23:48
0
Gondoltam én, hogy nem egyszerű ez a történet. :-[
Kíváncsian várom, hogy mi lesz a megoldás!
Mert én itt feladtam! :D

előzmény: bcslaci #14

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#15 2012. Szeptember 11. - 12:22:38
0
Látva a központok felsorolását ... ez így reménytelen.
De basszus, ha ezt hamarabb megírod, nem erőlködtünk volna ennyit ...   
előzmény: bcslaci #14

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#14 2012. Szeptember 11. - 12:08:51
0
Na akkor a tisztábban látás végett. Az objektum békés megyei kisváros polgármesteri hivatala, tehát pénz nagyon nincs, eszközcsere, fejlesztés szóba sem jöhetnek, a 150 méter 4x0,22-t ellensúlyozta volna a telefonszámla csökkentése, több pénzt nem fognak beleáldozni. A központok: 2 db ultima844, 1db PC5020, 1db gem1632, és 1db PC585.

Minden központ külön azonosítón kommunikál most is, a távfelügyelet mindent bevállal (sajnos még azt is, amire nincs korrekt műszaki megoldás, ennek isszuk most a levét).

A fő probléma, hogy minden jelzést át kell jeleztetni, nem elég csak a riasztásokat.


Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#13 2012. Szeptember 11. - 11:48:00
0
A CID 16 karakteres üzenetében mindig benne van a 2 jegyű partició száma.
Akkor is, ha bármilyen üzenetet ad. Egy táblázatból bányássza ki, ami defaultban (az allcode miatt) nulla (vagy 1).
Ha megnézed mindig vannak olyan fizikai memória helyek kihagyva a júzergájd -ból, melyekről nem ír semmit, de mögötte azért van értelmes memória tartalom.
És mivel ez is flash-ben van, a memória írása meg minden memória helyre ugyanazon rutin szerint megy, így elvileg talán ezeket is meg lehetne hekkelni. 
CSak szvsz nem érdemes ...
előzmény: mountainman #12

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#12 2012. Szeptember 11. - 11:05:01
0
De a műszaki problémákat, hogy tudja megkülönböztetni ? :(
előzmény: L. Pásztor #10

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#11 2012. Szeptember 11. - 10:36:05
0
Értem én, értem.
Csak gondolom nem kettőnél több partíciós központok vannak telepítve.
Tehát ha mind max. 2 partíció, akkor már 3-as partíciót nem tudsz küldeni.
Bár ha átütöd a cid táblát... :o
előzmény: L. Pásztor #10

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#10 2012. Szeptember 11. - 09:57:53
0
Nem, nem úgy gondoltam.
Én az előbb úgy értettem, h azt nem lehet megcsinálni (azoknál a központoknál) h mindegyiket szétparticionálod, az egyesnél csak 1-et használod, a 2-esnél csak a 2-est, a hármasnál csak a hármast ... stb. Így egy adott particióból meglesz, h melyik központ küldte. A központok felesleges zónái meg nincsenek bekötve. Ez így nem működhetne ?   

előzmény: mountainman #9

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#9 2012. Szeptember 11. - 08:41:30
0
"Ha az ID azonos is, de a partició különböző akkor a felügyeleten megkülönböztethető."

De könyörgöm itt nem 5 db sokpartíciós központról van szó,
akkor menne a telefon helyett a bus, és nem lenne probléma.
Bár az adott eszközöket kellene ismerni a megoldáshoz. /bcslaci/

előzmény: L. Pásztor #8

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#8 2012. Szeptember 11. - 07:27:49
0
" ...Az honnan derül ki, hogy az ötből melyik központ riaszt?Mert ha ugyanaz az azonosító van bennük, akkor szerintem sehogy..."
Ha az ID azonos is, de a partició különböző akkor a felügyeleten megkülönböztethető.

"...Van olyan távfelügyelet, aki ezt egy pénzért bevállalja?..."
Ma már annak is örülnek, ha egyáltalán valaki fizet ....
előzmény: mountainman #7

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#7 2012. Szeptember 11. - 07:15:56
0
bcslaci!
Az honnan derül ki, hogy az ötből melyik központ riaszt?
Mert ha ugyanaz az azonosító van bennük, akkor szerintem sehogy.
Ha meg 5 külön azonosítót írsz bele, akkor szerintem 5 ügyfelet kell felvinned.
Van olyan távfelügyelet, aki ezt egy pénzért bevállalja?

előzmény: L. Pásztor #5

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#6 2012. Szeptember 10. - 20:44:44
0
Köszönöm a válaszokat, elgondolkodtató mindegyik. Igazából én az 5 központ 5 modul felállást támogatom, de mivel már az elején félre informáltak minket, így a megrendelő felé is rossz infó ment ki (1 havidíj helyett 5-öt kellene fizetnie pl.) ezért most el kell döntsük ki bukja be a plussz költséget (én biztos nem fogom :D, szerencsére nem én ígértem és a sorban is csak második vagyok)


előzmény: L. Pásztor #17

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#5 2012. Szeptember 10. - 20:21:40
0
Ha már az a megtiszteltetés ért, h meg lettem szólítva ... meg az is igaz, zsigerből majdnem beírtam, h hülyeség és nem működhet, aztán szerencsémre elgondolkodtam egy kicsit, és bedrótoztam egy modult ...

Tanulsága: bármennyire is hülyén hangzik, lehet 5 db riasztóközpontot párhuzamosan a Tip-Ring -re bevinni. Ehhez csak az kell, h minden központ kérje a tárcsahang figyelést, illetve megfelelő GSM modul kell. (Ez itt vagy a reklám helye, vagy nem - de nekünk több típus is ilyen, és Enigma protokol szerint beszélgetnek)

Szóval kicsit csaltam, mert csak 3 db központ volt kéznél, de rátettem még 2 mezítlábas telefont is, és kézzel beemeltem meg belehallgattam. A műsor úgy ment, h 1 db modul beemelt és elkezdett kommunikálni. A másik is akart és beemelt. Mivel nem hallott vonalhangot, így letette. Aztán próbálta ismét. De ezalatt az előző lekommunikált és letette, így a következő kezdhette a saját mondókáját. Az a vicc, hogy ha  egyszer egy elkezdett kommunikálni, és a másik 4 is be-beemelgetett, akkor is rendben lement a műsor.

Namost erről azért mindenkinek lehet saját, akár nagyon is különböző véleménye. Nekem az, h egy ilyen kísérlet az maradjon csak meg kísérletnek, mert ez egy nagyon-nagyon erőltetett megoldás. Ahány GSM modul, kívülről hasonlóan, de belül sokféleképp működnek, ezért a többiről nem is tudok nyilatkozni. Az biztos, h a mi eszközeinkkel mindenképp működik, mert minden feltétel adott hozzá. És még talán instabilnak sem mondanám, mert mindig működik, de üzemszerű használatra ... valamiért soha és semmiképp sem tenném. Meg aztán, irgum-burgum, kedves szerelő kollégák, tessék csak szépen vásárolgatni, és nem a GSM modulokon takarékoskodni ...  :)

Komolyra fordítva: lehet más modulokkal is működne, de egyik konkurrencia modulja sem áll rendelkezésemre. Akinek van, az kipróbálhatja ... és ha lehet, ossza meg velem (is) tapasztalatát.
 
előzmény: Lacy #14

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#4 2012. Szeptember 10. - 17:38:02
0
vagy ahogy lacy írta amelyik sziréna szól, az kommunikál!
a relék meg logikailag nem engedik össze a telco-t :-*
előzmény: Lacy #14

Nem elérhető mountainman

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 385
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#3 2012. Szeptember 10. - 17:19:56
0
Ha van lehetőség egy-egy érpárat vinni a központoktól a kommunikátorig, akkor miért nem lehet összevonni?
Vagy van lehetőség egy cid+ 4 összesített átjelzésre, de ehhez ismerni kéne a konkrét állapotot.
 ::)

előzmény: bcslaci #13

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Több központ egy telefonvonalon?
#2 2012. Szeptember 10. - 17:16:45
0
szerintem nincs de majd jön Pásztor Laci és megmondja a tutit :)
Ha már akkor már.
egy Multi gsm relépanellel, oda bevezetni mind az 5 riasztó telefon és általános szirénariasztás jelét.
Az 5 sziréna jel az vezérel 5 csatornát a relépanelen, így az ügyelet már kap jelzést a rendszertől, ami később el is telefonálja neki a konkrét eseményt.
A másik hogy pgm-et felprogramozni, amivel mindig az adott központ telefoncsatlakozása fog a gsm-re kapcsolódni, így nem kell az 5 telefon bemenetet párhuzamosan kötni, mert az amúgy is nagyon beterhelné a gsm telefon kimenetét.
a riasztás is rákapcsolná a tel be-t a ki-re, meg a pgm-ről a hibák és egyebek is, így mindig lenne telefonos kommunikáció is, meg biztonság is hogy ha egyszerre pl két rendszer is riaszt, akkor is értesül az ügyfél

előzmény: bcslaci #13

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
Több központ egy telefonvonalon?
#1 2012. Szeptember 10. - 16:57:44
0
Helló!
Problémám elég nagynak tűnik, első látásra.
Adott egy épület 5 db különálló riasztóközponttal (nem lehet összevonni). Eddig mindenféle mellékekről telefonáltak ki a központok, ezt szerettük volna kiváltani GPRS eszközre. A távfelügyeleti cég magabiztosan állította, hogy ők tudnak olyan eszközt adni, ami 5 db riasztóközpontot egy modulon képes külön-külön átjeleztetni és ideadják térítés mentesen, nekünk csak egy-egy érpárat kellett minden központtól egy helyre kiépíteni. Ez meg is történt, ekkor kiderült, hogy ilyen eszköz mégsem létezik (ők nem tudnak adni), azt találták ki, hogy kössük párhuzamosan az 5 központot és egy PCS300-on majd fog menni a kommunikáció. (Szerintem is fog működni, de hogy stabil nem lesz az biztos, elég nehéz lenne megoldani, hogy még véletlenül se akarjon két központ egyszerre kommunikálni)

Tehát a kérdésem létezik olyan eszköz ami legalább 5 db riasztóközpont CID jelzéseit GPRS kapcsolaton képes továbbítani? (ha nincs marad az 5 külön modul, de az nem lesz egyszerű)

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!