Szerző Téma: TechSon rögzítési hibák  (Megtekintve 3928 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 365
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:TechSon rögzítési hibák
#7 2016. Március 23. - 08:03:17
0
Létezik, hogy ha nincs szinkronban a kamera idő és rögzítő idő akkor kimaradások lehetnek a rögzítésben?
Végül is eddig én PC-re Mainconsol probramba rögzítettem és a kamerákat a PC órájához szinkronizáltam, de megnézem én is, hogy mi van jelenleg beállítva.

Nem elérhető Nagy P

  • Szakember
  • Teljes tag
  • *****
  • Hozzászólások: 79
Re:TechSon rögzítési hibák
#6 2016. Március 22. - 18:30:50
0
Nem rég nekünk is volt problémánk az idő eltolodással  a kamera és a rögzítő között,de miota szoftvert frissítettem azóta jó. Ja és pendrive-ról sikerült egyből. A felvétel visszajátszásakor ugráló(kimaradt 1-2 mp)
hiba is megszünt egy másik rögzítőnél frissítés után.
előzmény: Nelthael #5

Nem elérhető Nelthael

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:TechSon rögzítési hibák
#5 2016. Március 22. - 09:16:30
0
Köszönöm a tanácsot, de az a helyzet, hogy semmilyen varia nem segít a pontosan 1 órás eltolódáson. Az időszinkronizálásról én is tudok, használom is, bár másodpercre pontosak a kamerák egymáshoz viszonyítva, mégis az 1 óra időeltolódás megvan.
Hogy egyértelmű legyen. Időzóna beállításba belépek a kamera menüjében, ott módomban áll a "+1 óra GMT CET, Western Africa", de hiába ezt választom ki, a jelenlegi időmhöz képest még egy órát rátesz. A rögzítő óráját használva ugyanez a helyzet. A forgalmazó azt mondta, tudnak erről a hibáról, ezért adták ki a patch-et, amit természetesen nem sikerült felraknom. A program látta a pendrive-ot, mert figyeltem rá, hogy FAT32-ben legyen megformázva, ugyanis csak így látja, rámásoltam, majd kijelöléskor annyit írt ki, hogy nem megfelelő a fájl.
Feladtam.
Igen, a rögzítés pedig folyamatos, nincs se schedule-ozva, se mozgásérzékelésre állítva. Az 1 perces hibák azért jelentenek problémát, mert eddig nem volt ilyen. Nagyjából 2-3 hónapja jelezték először.
Köszönöm a hozzászólásokat!
előzmény: Lacy #4

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:TechSon rögzítési hibák
#4 2016. Március 21. - 22:08:22
0
időzóna csúszás illetve nem stimmelés akkor -is - szokott lenni TechSon-ról beszélek mást nem használok IP-ben, ha a kamera beállításoknál ott nem állítod be egyrészt a zónaidőt másrészt a téli - nyári váltást, illetve ha van mód - márpedig TC nél van - az automatikus időszinkront érdemes használni

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Re:TechSon rögzítési hibák
#3 2016. Március 21. - 21:29:03
0
Az általad leírt típussal konkrétan nem volt dolgom, de az általad leírt hibák majd mindegyikével találkoztam más gyártmányú eszközöknél, ha nem is mindegyikkel egyazon rendszeren.
A felvétel kimaradással tulajdonképpen azóta problémám van, mióta nem VHS Time Lapse magnót használunk, hanem digitális rögzítőt., úgy kb. 2002 óta, gyármánytól, típustól güggetlenül.
Én betudtam a mozgásra való rögzítés hiányosságainak, de ha jól értem amit leírtál, nálad folyamatos rögzítésre van állítva (?) Nagyobb tapasztalatom analóg rendszerekkel van és viszonylag sokára derült ki ez a hiányosság, de IP rendszereknél ez a hiba azonnal feltűnt, ott ráadásul még nagyon zavaró tud lenni az on-line csúszás.
Időzóna: Nálam ez a jelenség általában olyankor szokott jelentkezni, amikor egyszerre állítom be a téli-nyári automata átállást, emellett valamilyen időszervert használok szinkronizálásra. Abszolút esetleges, még elvileg azonos gyártmányú két készülék sem viselkedik mindig hasonlóan e tekintetben.
A webes felületről történő konfig is tud időnként fura dolgokat művelni. Volt már olyan, hogy beállítani nem, elállítani viszont jól sikerült a rendszert, ami csak a helyszínen derült ki, és ott is lehetett orvosolni.
Forgalmazótól kapott pendrive: én már jártam úgy, hogy az újonnan megvásárolt DVR dobozában található CD-n nem volt semmi.
Tudnám még sorolni a különböző DVR-ek NVR-ek nyűgjeit-bajait, annyit mondhatok, hogy minden tekintetben kielégítő cuccot még nem sikerült találnom.
Tudom, hogy az amit leírtam nem segítség a problémádra, csupán a saját tapasztalataimat osztottam meg.
Egyébként nagyon rossz véleményem kezd kialakulni minden tekintetben a szakmai gyártókról, szörnyű, hogy a telepítő próbál normális rendszert összerakni, nem is kevés pénzért, és rajtunk kívülálló okok miatt égünk az ügyfél előtt. Mert ő a pénzéért nyilván joggal várja el, hogy a dolgok működjenek, és baromira nem érdekli a magyarázkodásunk (tisztelet a kivételnek). A telepítőn csattan az ostor, a forgalmazók meg legtöbb esetben a vállukat vonogatják. Esetleg kicserélik a szart, egy ugyanolyan másik szarra.


előzmény: Nelthael #1

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 365
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:TechSon rögzítési hibák
#2 2016. Március 21. - 19:56:23
0
Szia,

Velem beszéltél telefonon. Megpróbálom összeszedni az észrevételeimet én is a saját rendszereimről és előkerítem a P-s kamerák teljesítmény adatait amit mértünk.

üdv
Janó

Nem elérhető Nelthael

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
TechSon rögzítési hibák
#1 2016. Március 21. - 18:34:09
0
Kedves szakemberek és hozzáértők, kérném a segítségüket!

Lassan egy éve szenvedek egy megörökölt kamerarendszerrel, amit a munkahelyemhez való belépés előtt 1-2 hónappal telepítettek és mindig amint megoldást találok egy problémára, valami más bibi üti fel a fejét. Kicsit úgy érzem magam, mint az, aki az egyre szaporodó lyukakat a TechSon feliratú gáton a kezeivel próbálja betömni.
CCTV rendszer őriz egy fedett gyáregységet, 4 darab LN 4016-os rögzítővel és E-Pro 73048, E-D 93024, valamint T-Pro 73048-as kamerákkal, összesen 64 db áll a rendelkezésünkre.
A legújabb hiba az, hogy hajszál pontosan 1 perces kimaradások jelentkeznek a felvételen mindig ugyanannál a 14 eszköznél. Mondhatnánk, hogy a napi 1440 perchez képest ez 3-5 hiba/kamera esetén elenyésző, az egész rendszert figyelembe véve pedig valamivel több, mint 20% az előfordulás. Csakhogy ez nem így működik. Az ügyfél látja az NVMS 1000-ben a tüskéket és zavarja. Én meg szétteszem a kezem a kérdésére, hogy miért is van ez így? Dunsztom sincs. De még a magyarországi forgalmazó supportja is élővonalban odahívta a kollégáit, mert nem láttak ilyet.
Ennél azért továbbmentem, mert nem ez volt az első eset, hogy nem tudtak megoldással előrukkolni. Olyan cégeket kezdtem zaklatni e-mailemmel, akik nagyobb számú kamerával operáltak és annak reményében, hogy hasonló hibajelenség náluk is előfordult. Legnagyobb meglepetésemre még egy óra se telt el a levélküldés után és az egyik nagyon jó szándékú szakember már fel is hívott telefonon, hogy igen, nála is előfordul a probléma (szóval mégsem én vagyok az egyedüli ezzel a hibával).

Amit tudok az annyi, hogy nem függ a hiba előfordulása:
- az alkalmazott kamera típusszámától,
- a kábel hosszától (15m-esen is ugyanúgy előfordul, mint 70m-es szakaszon),
- minőségétől (Cat6)
- a napszaktól,
- kültéren, vagy beltéren van-e elhelyezve
- az infra bekapcsolásától,
- a switch típusától.

Egyelőre annyit tudtam alkotni, hogy a switch portokat megcsereberéltem jó kamerák bemenetével, hogy ezek után is produkálja-e ugyanazon a porton a hibát, vagy az átvándorol az új bemenetre. Utána jön maga a kamera cseréje és kész a szűkítés. Mondjuk az nem számít, hogy a garanciális javításhoz több, mint 100 km-es autókázás is dukál minden egyes kivonuláskor...
Van valakinek hasonló tapasztalata és észrevétele, esetleg tanácsa a hiba orvoslására?

Egyéb problémák:
- A DVR-ek firmware frissítése nem volt megoldható helyileg, nem ismerte fel a pendrive-omon talált fájlt, hiába a forgalmazótól kaptam.
- Jah, hogy miért is kellett firmware-t frissíteni? Hát mert nem ismerte a +1 órás időzónát. Vagy +2 órát adott hozzá, vagy 0-át a GMT-hez, nagyon nem voltam vele kisegítve. Amikor ezt kézileg adtam meg az összes kamerának (64db-nál nem 2 perc...), akkor másnapra már újra el volt csúszva +1 órával. Kíváncsi leszek, hogy a leszerelt, 100km-t megutaztatott NVR-ek hogy fognak ez után muzsikálni.
- Az NVR-ek winchesterét nem lehet webes felületről formázni.
- A csereként kapott 32 csatornások SATA csatlakozói műgyantával össze voltak taknyozva, azzal kellett szórakoznom, hogy a kiskésemmel kikapirgáltam a csatlakozó belsejéből.
- A kameráknál sehol sem lehet látni a saját típusát. Ez mondjuk beazonosításnál nem lenne rossz, ha több fajtát kever az ember egy rendszeren belül. Se a webes, se az NVMS felületéről. (Pl Én vagyok az IP T-Pro73048 és reklámozom magam a saját menüm General füle alatt.)
- A kamerák webes felületén történő 3 stream beállítást elfelejti, az NVMS teljesen új felbontási értékeket és fps-eket határoz meg.
- Az NVMS akkor tudja a kamerákat gyorsan megjeleníteni és a felbontások között váltani, ha azokat külön eszközként vesszük fel és körültekintően állítjuk be a stream értékeket. Különben egy i7-est is kifektetnek, amiben 8GB memória van, ha a rögzítőn keresztül szeretnénk teljes képernyős képet kapni mondjuk fullHD-ről.
- A varifokális optika néha hibás, nem lehet fókuszálni rajta rendesen, az éles függőleges sáv, ami kb. az egész kép 1/4-e a fókusz tekergetésére csak balra-jobbra vándorol, ez sem egyedi eset.
- Az új verziójú NVMS backup fájljai visszafelé nem kompatibilisek egymással. Ez vicc. A 64 kamera újra elnevezése és csoportba rendezése már nem engedte félvállról venni ezt is, hogy egy jót nevessek az újabb sorscsapáson.
- A hangátvitel is csak úgy működik az NVMS-ben, ha külön eszközként felvettük a kamerákat.
- A kamerák bekapcsolt infravetővel nagyobb energiaigényt kívánnak meg, mint amit valójában a datasheet-jük tartalmaz. A dómok a 4,44W helyett megeszik az 5,5-öt, a csőkamerák az előírt 7,07 helyett 10W felett is néha éheznek. Gondoltunk itt a kábelhosszra, de ez azonnal megdőlt, amikor láttuk, hogy a rövidebb szakaszon is ugyanígy alakul a fogyasztás, mint a hosszabbaknál, jobban megvizsgálva nincs a rendszerünkben számottevő érték a kábelhossz függvényében.

Persze csip-csup dolgok is akadnak még szép számmal, de ilyenbe már nem mennék bele. Remélem, azért észrevételeimmel segítettem bajtársaimon és várom a segítők hozzászólásait is.
Előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Nelthael

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!