Egy kis segítség kellene.
Az utóbbi 2 hétben jelentkezett két ügyfelem akik nem tudják távolról nézni a kamerarendszerüket.
Az egyik a UPC-nél a másik a Diginél van.
A mind két ügyfélnél voltam kint a héten hogy ellenőrizzem mi a probléma.
UPC-s modemben ellenőriztem a beállításokat, portokat stb, minden rendben ahogy eddig is volt.
Viszont a Portchecker oldalon ellenőriztem hogy nyitva vannak-e a portok és meglepődve tapasztaltam hogy egyik port sincs nyitva...
A Digis ügyfélnél is ugyan ezt tapasztaltam.
A szolgáltatót jövőhéten hívják fel hogy mi a tosz van.
Valaki találkozott mostanában hasonlóval? Mi lehet a probléma?
Jah igen azt még elfelejtettem leírni hogy mind a két esetben a rögzítők fel vannak csatlakozva a DynDns szerverre. És rögzítő újraindítás után is azonnal felcsatlakoznak..