Lehetséges gond lehet a port forwardinggal, az asztali gépről való elérés elképzelhető, hogy más portot használ, mint a mobil kliens. Ellenőrizned kellene, hogy minden szükséges portot beállítottál-e forwardra.
Nekem évekkel ezelőtt a GeoVision-nál volt olyan gondom, hogy T-system-es kliensről nem értem el a saját dns rendszerén keresztül, mindenhonnan máshonnan igen. Akkor szoktam át a dyndns-szolgáltatásra.
Az a baj, hogy ha a szolgáltatónál be is van állítva valamilyen tiltás, azt sosem fogják elismerni, de az is lehet, hogy akit meg tudsz kérdezni, az nem is tud róla.
Borzalom egyébként ilyen szempontból, ami az internettel kapcsolatban folyik.
A ParadoxMyhome-on például hónapokig nem tudtam csatlakozni egyetlen ügyfelem IP150 moduljához, kívülről sehonnan, aztán pár napja vettem észre, hogy "megjavult".