0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Egy kollégám aki (akkor még rendszeresen kötött be a RIMI-hez) járt úgy néhány éve, hogy egy újonnan általa (általunk, mert besegítettem) telepített és hozzátok bekötött rendszer tulajdonosa pár hónap múlva panaszkodott, hogy felhívta a távfelügyelet, hogy akkuhibát jelzett a rendszer és azonnal cserélni kell, és ők gyorsan el is végzik. A két-háromszoros ár azt jelenti, hogy képesek voltak 25e Ft-ot elkérni, az egyébként általad is leírt 10e (ami teljesen normális, piaci ár) helyett. Az árképzésen kívül a másik inkorrekt dolog pedig az volt, hogy nem azt mondták az ügyfélnek, hogy hívja a telepítőt, hanem inkább "saját zsebre megkaszálták", egy gyakorlatilag új rendszernél. előzmény: ztm #17
1. ...a RIMI-ről meg azt hallottam, hogy ötletszerűen felhívja a hozzá bekötött ügyfeleket, hogy akkut kell cserélni, ki is mennek és 2-3-szor annyiért meg is csinálják. 4. ...diszpécsereinek jelentős része nem ért a riasztók lelkivilágához (sosem szerelt riasztót), ezért sokszor hülyeségeket mondanak az ügyfélnek, az ügyfél viszont azt hiszi, hogy az a hiteles, amit a diszpécser mondott. Hát ez sokszor nem könnyű.... előzmény: Lacy #1