Szerző Téma: Távfelügyeleti szolgáltatók  (Megtekintve 45857 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nem elérhető ztm

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 60
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#21 2016. Június 11. - 13:38:02
0
Egy kollégám aki (akkor még rendszeresen kötött be a RIMI-hez) járt úgy néhány éve, hogy egy újonnan általa (általunk, mert besegítettem) telepített és hozzátok bekötött rendszer tulajdonosa pár hónap múlva panaszkodott, hogy felhívta a távfelügyelet, hogy akkuhibát jelzett a rendszer és azonnal cserélni kell, és ők gyorsan el is végzik.
A két-háromszoros ár azt jelenti, hogy képesek voltak 25e Ft-ot elkérni, az egyébként általad is leírt 10e (ami teljesen normális, piaci ár) helyett. Az árképzésen kívül a másik inkorrekt dolog pedig az volt, hogy nem azt mondták az ügyfélnek, hogy hívja a telepítőt, hanem inkább "saját zsebre megkaszálták", egy gyakorlatilag új rendszernél.

előzmény: ztm #17


Gondoltam, hogy lavinát indítok el, de vállalom. Nehéz az ilyen egyedi esetekről úgy nyilatkozni, hogy én semmit nem tudok az előzményekről. A 10e+ alapdíjat egy nagyon egyszerű rendszerre vonatkoztasd, rkp+belt.szir. Ha már van segédtáp, több kültéri sziréna, esetleg a központba is 2db 7Ah akkut raktak, akkor a 25e+ eléggé helyén van. És nyilván vastagabban fog a ceruza, ha a javítás éjszakai műszakra/hétvégére esik.

Amivel elég gyakran találkozok, hogy a telepítők sem tudatosítják eléggé az ügyfélben, hogy a vagyonvédelmi rendszer hibája esetén minden esetben őket keressék. Igenis vannak olyan ügyfelek (kisebb számban), akiknek jelezzük a hibát és már mondja is, hogy akkor keresi a telepítőjét és egyeztet vele. Ha Téged megnyugtat, én azzal kezdem, hogy ha megvan a telepítő/karbantartó, akkor célszerű vele felvenni a kapcsolatot, mert ő ismeri a rendszert, akár telefonon is jobban tud segíteni. A többségnek viszont sokkal egyszerűbb (vagy már rá van kényszerülve), ha a távfelügyeleti szolgáltatóval végeztet el minden javítást.

Ennek nyilván több oka is van, a legjellemzőbbek:
a., A telepítés a jó pénz, összecsapják, utánuk az özönvíz, elérhetetlen
b., A telepítés a jó pénz, jól megcsinálja, de a szerviz neki már csak nyűg
c., Már telepítés közben összerúgja az ügyféllel a port, elszámolási vita, összecsapott munka, stb. -> egyik sem ragaszkodik a másikhoz
d., A telepítő a villanyszerelő, összerakja a legócskább, legalapabb DSC-t a lexarabb infrákkal, de a hibakeresés, javítás már meghaladja a képességét.
e., Tulajváltás az ingatlanon, a régi már azt se tudja ki csinálta. (Annak is örülök, ha egy működő kódot még ki bír nyögni. Az INST.PIN az álom kategória.)
f., Megvan ugyan a telepítő, de a sorozatos hibák miatt elmegy a bizalom és mást keres.
g., "Az ide még1x be nem teszi a lábát!" kategória.

Ügyeletben nem egyszer járok úgy, hogy este 10 után/hétvégén az üf. már azzal kezdi, hogy nem maguk csinálták ugyan, dehát ilyenkor a telepítőt mégse zavarnám, neki is van családja (WTF, nekem nincs?!).
Ugyanez a történet, ha a telepítő szabin van (teló is kikapcs.) és nincs helyettesítője.

Tudnék még mesélni riasztósokról, akiknek a képességét meghaladta, hogy DEOL érzékelőhöz besorosítson egy másik infrát, és valahányszor elmentek előtte indult a sziréna, de fölösleges. Ezer és egy oka lehet, ha az üf. nem az eredeti telepítőt keresi.
Ha korrekten dolgoztál, elégedettek voltak Veled és tudatosítod bennük, hogy akármi van csak és kizárólag Téged hívjon rendszerhiba esetén, nincs az a mézesmadzag amivel elvennék tőled az ügyfeled. De rajtad is múlik!
előzmény: kero #18

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#20 2016. Június 10. - 23:49:30
0
hát kolléga bekerltél a "szopóágra" most de bocs a céget nem képviseli más :)
Csak jelzésérték képpen
nem mostani eset, de jó régi először ezzel indítok
jó vagy 10 éve hogy még a ProSec részére telepítettünk riasztókat mikor is a 2 kerben egy újszerű társasházban a földszinti lakásban átépítettünk egy rendszert.
Közben valami okból két Rimis jött a házba, egy papírlappal a kezükben kitalálták hogy az a fsz-i lakás is hozzájuk volt bekötve valamikor régebben
erre bejöttek !! mivel épp nyitva volt a bejárati ajtó mert épp ott szereltünk, keresték a tulajt.
Aki el is mondta nekik hogy nem ő hanem az előd aki ott lakott, de felmondott, kiköltözött ő meg épp most a Prosec-kel fog nászra lépni az őrzésre.
Na erre a két muki még hadolvált ott hogy de hát no hát de azért hagynak pár prospektust és szórólapot a levélszekrényben és valóban hagytak is.

előzmény: ztm #17

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#19 2016. Június 10. - 22:26:53
0
Tudod, én már régi motoros vagyok a szakmában.A Rimis telepítői azonosítóm a tízes sorszámú (volt).
Jónéhány ügyfelem volt nálatok. Aztán az átalakulások sorozata közben, egyszercsak megszüntettétek a jutalékom folyósítását arra történő hivatkozással, hogy az a cég már nem az a cég. Nos ez annyira inkorrekt lépés volt, hogy azóta nem vittem hozzátok ügyfelet.

Hasonló történetem van a G4-ről is. Azzal a különbséggel hogy ahányszor új vezetőjük lesz, minidig megígérik a visszaállítást. :-(
előzmény: ztm #17

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#18 2016. Június 09. - 21:59:32
0
Egy kollégám aki (akkor még rendszeresen kötött be a RIMI-hez) járt úgy néhány éve, hogy egy újonnan általa (általunk, mert besegítettem) telepített és hozzátok bekötött rendszer tulajdonosa pár hónap múlva panaszkodott, hogy felhívta a távfelügyelet, hogy akkuhibát jelzett a rendszer és azonnal cserélni kell, és ők gyorsan el is végzik.
A két-háromszoros ár azt jelenti, hogy képesek voltak 25e Ft-ot elkérni, az egyébként általad is leírt 10e (ami teljesen normális, piaci ár) helyett. Az árképzésen kívül a másik inkorrekt dolog pedig az volt, hogy nem azt mondták az ügyfélnek, hogy hívja a telepítőt, hanem inkább "saját zsebre megkaszálták", egy gyakorlatilag új rendszernél.
Nem tudom, hogy hányan dolgoznak nálatok, mindenhol előfordulhatnak inkorrekt munkatársak. Nálunk is dolgozott olyan, aki alkatrészt lopott, ki is lett rúgva.
Ha viszont mint írtad, hogy máshonnan is hallottad már ezt a hülyeséget, akkor talán el kellene gondolkozni, hogy hátha van valami alapja!
[/size]Én nem akartam rontani az üzleteteket, de ez egy konkrét, velünk megtörtént eset volt, nem pedig pletyka, úgyhogy kérlek ne szívd mellre![/size]
előzmény: ztm #17

Nem elérhető ztm

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 60
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#17 2016. Június 09. - 20:25:02
0
1. ...a RIMI-ről meg azt hallottam, hogy ötletszerűen felhívja a hozzá bekötött ügyfeleket, hogy akkut kell cserélni, ki is mennek és 2-3-szor annyiért meg is csinálják.
4. ...diszpécsereinek jelentős része nem ért a riasztók lelkivilágához (sosem szerelt riasztót), ezért sokszor hülyeségeket mondanak az ügyfélnek, az ügyfél viszont azt hiszi, hogy az a hiteles, amit a diszpécser mondott. Hát ez sokszor nem könnyű....
előzmény: Lacy #1


Mint RIMI-s alkalmazott, ezt a pletykát hadd cáfoljam meg. Máshonnan is hallottam már ezt a hülyeséget, nem tudom ki terjeszti. Nem ötletszerűen hívjuk az ügyfeleket, hanem egy belső nyilvántartás alapján ha látjuk, hogy a távfelügyeleti rádió/általunk telepített rendszer akkumulátora elérte a 3 éves kort, akkor jelezzük és javasoljuk a cserét. (Az ügyfelek többsége ezt jó néven is veszi.) Ezzel próbálunk elébe menni a problémának, nem várjuk meg míg az akku kirohad az adóból/központból. "A 2x, 3x annyiért"-al nem tudok mit kezdeni, mert nem írtál összeget. Ha Te csak akku árában végzed el a cserét, akkor valóban 2x, 3x annyit számlázunk, mert nálunk még rájön a kiszállás+munkadíj is. (Nem dolgozunk ingyen és a benzin/parkolójegy/stb. is pénzbe kerül.) Pl. ha csak a központban kell 7Ah akkut cserélni, 10.000Ft+ÁFA-t számlázunk, ha van kültérije is ez 12.500Ft+ÁFA. Nem gondolnám elszabadult áraknak, mert én is látom mások mennyiért csinálják.

A diszpécserekkel kapcsolatban megerősíteni tudlak, van amelyik segítő szándékkal, van amelyik totális hozzá nem értésből mond hülyeséget az ügyfélnek a rendszerrel kapcsolatban. Náluk minden hibáért az akku a felelős, aztán győzködhetem az ügyfeleket, hogy lehet annak a hibának ezer más oka is. Néha tényleg nem könnyű...
előzmény: kero #5

Nem elérhető Wineman

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 167
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#16 2016. Május 25. - 22:05:03
+2
Sajnos mindig van olyan ügyfél, aki úgy érzi, hogy ezt olcsóbban is meg lehet oldani okosban... És akkor pár hónap után jön az, amit kero kolléga írt, hogy az ügyfél ismét inkább a mi szolgáltatásunkat szeretné.
előzmény: vlezlee #15

Nem elérhető vlezlee

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 957
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#15 2016. Május 25. - 15:27:43
0
+1
aki rendesen végzi a munkáját és korrekt azt nem váltják le csak úgy egy olcsójánosra, nekem is ez a tapasztalatom szerencsére :)

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#14 2016. Május 24. - 21:04:16
0
ezt én is írhattam volna max nem 20 hanem 26 évet :)
előzmény: kero #13

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#13 2016. Május 24. - 11:14:26
0
Na látod, ez egy olyan indok, amit el tudok fogadni.
Mondjuk én magamból indultam ki, lehet, hogy hiba volt.
Az is igaz, hogy közel 20 év alatt nem sok ügyfelem választott más telepítő/karbantartót. Ha volt is esetleg egy-kettő, amelyiknél bepróbálkozott valami olcsójános, rövid idő múlva "vérző orral" könyörögték vissza magukat.
Olyan több volt, aki az eredeti telepítője helyett engem választott, mert az eltűnt/ elköltözött/ nem veszi fel a telefont/ nem ért hozzá amit csinál/ csak akkor jön fel vidékről, ha küldenek érte egy kocsit  :o ,   stb.
előzmény: vg #12

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Re:Távfelügyeleti szolgáltatók
#12 2016. Május 24. - 10:57:23
0
Igazából ezzel a telepítő kérdéssel megleptek.
Ti az alsógatyátokat cserélitek naponta, mas a karbantartójat... :P

Most viccen kívül: nálunk napjában van 20-30 mél, amiben az ügyfél jelzi, hogy mostantól más a karbantartója.

Ezek az ügyfelek már nehezen szavaznak feltétel nélküli bizalmat a telepítőnek. Es a gyakorlati példák azt mutatják igazuk van.
előzmény: kero #11

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!