0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Már bocsánet de ez mekkora egy hülyeség.Ha jól csalódom, ezt a jutalék dolgot a Multialarmnál a kezdetektől "nyugdíj"-nak becézték, ...
Kijött a telepítés napján a rimis szerelő, otthagyott egy viccnek is rossz gsm modulnak becézett ipari hulladékot, ...
Ja igen kb 2 hónapos témaÜgyfél szól hogy az irodaépületben ahol van 4 avgy 5 rendszerük, az egyiknél akkuhiba van.Jó mondom holnap megykerre hív délután hogy ne menjek mert kiment a rimi és kicserélte. Mondom már hogy de mért???hát hogy látták hogy akkuhiba van és kiküldték a szerelőtwhat is f---ck???jó, a rendszert nem én telepítettem, de kb 3-4 éve ha gond van minket hívnak.Az ügyfél sem zavarta el a csába a rimit, mert maga az iroda bérbe van adva a bérlő meg marhára nem tudta kit kell várni csak örült hogy kijöttek javítanide azért neharagudj de a ká anyja a riminek
Nem volt segédtáp, nem volt két akku a központban, egy sima 7Ah-s aksi cseréjéről volt szó.Amit az a-g pontban leírtál, és az utána következőkben is, azzal gyakorlatilag balfasznak tituláltad a kollégámat (és közvetve engem).Ja, és nem éjszaka mentek ki a kollégáid akkut cserélni. Kurvára érdekes, hogy az ügyfél utána mégis a kollégámat hívta, és neki panaszkodott.Én leírtam egy konkrét esetet, Te meg itt beszélsz össze vissza. 25 éve vagyok a szakmában, ne nézzél már tökhülyének! Ha meg csak egy alkalmazott vagy, akkor nem tudom, hogy miafasznak próbálod védeni a védhetetlent.előzmény: ztm #21
Abban a formájában fenntarthatalan volt, mert rengeteg ügynök játszotta azt, hogy amikor összejött egy szép summa, akkor már nem is hozott be új ügyfeleket, csak a jutalékot vette fel, mint egy járadékot. Azt meg kell értened, hogy ez meg a szolgáltatónak nem biznic. .előzmény: handras #19
Tudod, én már régi motoros vagyok a szakmában.A Rimis telepítői azonosítóm a tízes sorszámú (volt).Jónéhány ügyfelem volt nálatok. Aztán az átalakulások sorozata közben, egyszercsak megszüntettétek a jutalékom folyósítását arra történő hivatkozással, hogy az a cég már nem az a cég. Nos ez annyira inkorrekt lépés volt, hogy azóta nem vittem hozzátok ügyfelet.Hasonló történetem van a G4-ről is. Azzal a különbséggel hogy ahányszor új vezetőjük lesz, minidig megígérik a visszaállítást. :-( előzmény: ztm #17