0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Helyzet: nem fér el a szerződésen 15-nél több zónaA megoldás (eddig) emailben beküldtük – tem.sőt a komplett adatlapot belehetett, most már nem fogadjátok el.A legújabb “szivatás” a telepítőknek, a 15-nél nagyobb zónaszámú rendszereknél az emailes beküldést sem fogadjátok, csak ha az ügyfél ezt is aláírja.Ez roppant bonyolult és macerás, ráadásul nem minden ügyfélnek van szkennere, mert ugye én átküldöm az ügyfélnek a zónalistát, ő kinyomtatja – már ha van neki nyomtatója – aztán aláírja, beszkenneli, esetleg lefotózza telefonnal kétes minőségben, és visszaküldi nekem vagy direktbe az adatlap kukac-raez így rettenetesidő és munkaigényes, ráadásul nem vagyok biztos benne hogy ez minden ügyfélnél pakkra fog működni.Ez ugye megoldódik a teljesen elektronikus szerződéskötéssel (ügyfélkapu) de ez olyan bizonytalan távolságban van, hogy addig is megoldás kellene.Azt találtam ki, hogy addig míg az ügyfélkapu nem jön létre, a meglevő szerződést lehetne úgy módosítani, amíg a mostani nyomtatványok nem futnak ki egy pótlappal, ha meg új nyomdai készítés lesz, akkor elég csak egy plusz sor a zónákat tartalmazó lapra.ez annyi lenne, hogy egy rubrika, amit ki lehet ikszelni, mellette egy olyan szöveggel, hogy aláírásommal hozzájárulok, hogy a rendszerem zónalistáját, mely több mint 15 zóna, a telepítőm külön emailben beküldje a nevembenés egy aláírás helye ott mellette még.ezt az ügyfél aláírja, és így felhatalmazza a telepítőt is, meg a Multialarmot is.Ebbe szerintem nem lehetne belekötni, és lenne olyan biztonságos mint a külön lista ügyfél által aláírva.Még lehetne fokozni a dolgot hogy a zónalista email ne csak az adatlap kukacra menjen el hanem kötelezően az ügyfélnek is, hogy ha mégis valami nem stimmel akkor tudjon reklamálni, bár szerintem ez nem annyira életszerű, lévén én pl zónalistát a laptopból írok, oda meg megnevezésnek az kerül, amit az ügyféllel egyeztettem.Hát kb ennyi lenne hogy picit egyszerűsödjön az életünk
És MA saját autóval.előzmény: mormogipapa #43