Tegnap óta két frissen telepített rögzítőm (DS-7104HQHI-K1, DS-7116HQHI-K1) IP-je is egy kaliforniai címre állt be:
128.1.51.210 Két külön telepítésű rögzítő és ugyanaz az IP-jük, úgyhogy nem vagyok teljesen nyugodt...
Mindkét rögzítőn a legfrissebb firmware van (DVR-K71_K72_OVERSEAS-ML_STD_V3.5.35_Build_180316) és az egyik ráadásul NAT-olt hálón belül csücsül, ezért port forward hiányában az csak hik-connecten keresztül elérhető. Hik-connecten mindkét rendszer továbbra is kapcsolódik és szerencsémre a nem NAT-olt rendszerben van IP kamera is, aminek a valós IP-je látszik a hik-connectben
(biztos ami biztos alapon felvettem a kamerát is cloudra), így ezen az IP-n a DVR-t is elérem. Az egyik internetszolgáltató a Digi, a másik pedig az Invitel. Mivel az Invitelt megvette a Digi, valószínűsíthető, hogy ugyanaz a szolgáltató (Digi) biztosítja mindkét eszközre az internetet...
Találkoztatok már hasonló jelenséggel? Olyat már láttam, hogy a
hik-connect az eszköz belső IP-jét mutatta, de hogy
egy Los Angelesben található IP legyen két különböző rögzítőnél is, olyannal még nem találkoztam...
Lehet, hogy a kaliforniai
Zenlayert valahogy a dyn.com kavarta be a képbe? A NAT-olton ugyan nem működött a dyndns, de simán elképzelhető, hogy a beállításait nem töröltem ki a routerből...