Valszeg az alkatrészhiány ...
A hivatalos álláspont szerint az autógyárak szívják fel az alkatrészeket a műszerfalak digitalizálása, és az elektromos autókba épitendő, az eddigieknek többszörösét kitevő alkatrészkészlet miatt.
Nem új ez, az okostelefonok okán tíz éve már átéltük egyszer ugyanezt, kb. 20 éve meg a nokia időszak miatt.
Viszont szerintem van benne egy adag spekuláció is.
Van egy pár olyan alkatrész nálunk is, melyekre jövő tavaszi szállitás volt visszaigazolva szàllitás.
Nem egy termékünket ezért kellett áttervezni.... mintha nem lenne elég bajunk ....
Sajna a nagy készülékgyártó cégek nem sz@roznak, megveszik egyszerre egy alkatrészgyár néhány havi kapacitását. Ezzel két legyet ütnek: részben folytonos lesz a termelésük, részben piacot nyernek azálltal, h a konkurrencia megszivja az alkatrész hiány miatt ...
A paradox kis cég, így lehet h mexívta. És esetleg a vásárlóik is ....
Ezért kell(ene) több lábon állni, többféle terméket szerelni, de persze értem én miért nehéz az.