Szerző Téma: SIM probléma?  (Megtekintve 1021 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 310
Re:SIM probléma?
#2 2019. Január 17. - 22:13:28
0
Esetleg firmware frissítés? Ez a legfrissebb  v2-71  2018.11.28
Illetve lehet még APN beállítási probléma.
Ha APN-nek a "net" van meg adva, meg kell próbálni az "online"-t is.

előzmény: bcslaci #1
« Utoljára szerkesztve: 2019. Január 17. - 22:20:20 írta Ryki »

Elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 635
SIM probléma?
#1 2019. Január 17. - 20:51:54
0
Sziasztok!
Tell Compact GSM II, Telenoros feltöltő kártyát kilőtték adategyeztetés hiánya miatt.
Ügyfél vett új SIMet, PIN kód kérés kikapcsolva, telefonban működik a kártya, az átjelző mégsem csatlakozik fel a hálózatra.
Saját telekomos kártyámmal, ügyfél narancssárga színű  :D PANNON GSM feliratú kártyájával tökéletesen működik.
Telenor ügyfélszolgálaton csak ugyanilyen kártyát tudnának adni.
Szolgáltatóváltáson kívül mit próbáljak még ki?

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!