Szerző Téma: SIM probléma?  (Megtekintve 18778 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 365
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:SIM probléma?
#8 2019. Június 06. - 08:20:03
0
Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni.....egyre több eszközben van már feltöltős kártya, hogyan lehet azt megoldani, ha a tulaj elfelejtkezik a lejárati időpontról akkor milyen módon kaphat értesítést az éves azonosításról?
Mert a szolgáltató csak SMS-t küld, de ha a SIM riasztóban vagy kapunyitóban van akkor nem fogja látni.
Online felületen is csak befizetni tudok, ott se látszik ha SMS jött volna erről. Viszont lehetne online azonosítás, de akkor a kártyát át kellene helyezni egy telefonba, hogy ez válasz kódot lehessen küldeni.

Marad a saját emlékeztető felírása a tulajnak?

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Re:SIM probléma?
#7 2019. Január 20. - 20:50:16
0
Ennyire gagyi SIM-kártyákat még életemben nem láttam, mint a legutóbbi telekomos domino kártyák! Sokkal vékonyabb lett és a PIN kódot fedő festékréteget nagyon óvatosan kell lekaparni, mert rohadt erős anyagból van és az erőteljes kaparástól könnyen megsérülhet a kód is...  ::paprikas::
előzmény: bcslaci #4

Nem elérhető SLC

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 757
Re:SIM probléma?
#6 2019. Január 20. - 16:02:21
+1
paradox PCS250g
20-as szolgáltatóval
mint a mesében.
Megfoghatatlan a hibajelenség.
sajnos előfizetése kártya csomag...
ha meg van a hiba oka publikálom :-)

előzmény: L. Pásztor #5

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 922
Re:SIM probléma?
#5 2019. Január 20. - 15:36:22
0
A vastagságbeli különbség (ha van) akkor az kb. 0.35 mm szokott lenni. Egyes gyenge kártyatartók esetében a 6 db láb (érintkező) közül valamelyik túl gyenge, vagy elhajlott, és nem ér hozzá a SIM-hez.  De ez a ritkább.

Sokkal gyakoribb, hogy a kiadott SIM kártyák kicsit-nagyon szoft hibásak ... (az ipari GSM modul és a kézi telefon NEM ugyanaz, próba nem ér semmit !) és a torony nem engedi az ipari mobilba tett SIM-mel a feljelentkezést.  Illetve egyes GSM modulokat a kölönféle gyártámányú tornyok, és a benne futó szoftverek nem mindig ismerik fel. Igaz egy jórészt a voda esetében a GPRS-re (volt) érvényes itt-ott ... de láttunk már sok érdekességet jórészt az itt feljelentkezik, ott meg nem tud esetekben ... ugyanarra a szolgáltatóra.

Javaslat ilyenkor: leginkább szolgáltató csere (gondolom feltőltő kártya), vagy ha nem lehet, akkor utolsó esélyként kártya összehajt és új kártyát kérni a szolgáltatótól, ha lehet NEM ugyanaból az üzletből.     
előzmény: bcslaci #4

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
Re:SIM probléma?
#4 2019. Január 18. - 16:09:45
0
"Tisztelt Schmittinger László,

A probléma az új kártyával valószínűleg az, hogy kitörhetős a SIM kártya. Ebben az esetben, a SIM kártya tartóba helyezve az érintkező lábak miatt a kártya elmozdul, így nem fog minden láb a megfelelő helyen érintkezni. Erre egyenlőre a leggyorsabb megoldás az, ha "megvastagítjuk" a SIM kártyát egy réteg szigetelő szalaggal. Ezzel pont annyira lesz vastag a kártya, hogy ha el is mozdul, akkor is érintkezni fog megfelelően a tartóba.
Amennyiben nem oldja meg ez a problémát, illetve bármi kérdés felmerülne, kérem keressen minket bizalommal.

Üdvözlettel:

TELL Technikai Támogatás"

Hamarosan próba :)
előzmény: bcslaci #3

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
Re:SIM probléma?
#3 2019. Január 17. - 22:47:52
0
firmware a legfrissebb

ez még csak GSM-et tud, nincs benne GPRS
előzmény: Ryki #2

Nem elérhető Ryki

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 317
Re:SIM probléma?
#2 2019. Január 17. - 22:13:28
0
Esetleg firmware frissítés? Ez a legfrissebb  v2-71  2018.11.28
Illetve lehet még APN beállítási probléma.
Ha APN-nek a "net" van meg adva, meg kell próbálni az "online"-t is.

előzmény: bcslaci #1
« Utoljára szerkesztve: 2019. Január 17. - 22:20:20 írta Ryki »

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
SIM probléma?
#1 2019. Január 17. - 20:51:54
0
Sziasztok!
Tell Compact GSM II, Telenoros feltöltő kártyát kilőtték adategyeztetés hiánya miatt.
Ügyfél vett új SIMet, PIN kód kérés kikapcsolva, telefonban működik a kártya, az átjelző mégsem csatlakozik fel a hálózatra.
Saját telekomos kártyámmal, ügyfél narancssárga színű  :D PANNON GSM feliratú kártyájával tökéletesen működik.
Telenor ügyfélszolgálaton csak ugyanilyen kártyát tudnának adni.
Szolgáltatóváltáson kívül mit próbáljak még ki?

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!