Na ne már népek...
ez a 307-es USB-s soros cucc kb 10e ft. nettó de gondolom az áfa többnyire visszajön.
számoljunk kicsit. Annó is gyártottam ezt azt néha még most is kell nagyjából tudom mi mennyi.
tehát:
1. kellenek alkatrészek. itt két eset lehetséges
A. van otthon minden- ez sincs ingyen mert valamikor meg kellett venni
B. nincs ez-az így el kell menni érte. na itt se mindegy hová, vagy meddig. mert pl Pesten jobb a helyzet de vidéken, netán kisebb településen... ez sincs ingyen, az időről amit rá kell szánni nem is szólva
2. kell valami doboz neki, ami ki is néz valahogy meg jó is. ez szinte a legproblémásabb rész főleg idehaza ha bármit gyárt valaki. de mondjuk erre találni valami kész dolgot és akkor itt hön az 1. pont B verzio esetleg
3. meg kell szerelni, ami idő és pénz a forrpáka sem a nap melegétől fog működni.
4. és esetleg benne van hogy nem működik tehát újabb idő és esetleg alkatrész tehát pénz kell bele - hozzá.
nem tudom ki mennyit kér el óránként, én 7000/ óra de ha csak ennek a felét, és rászán erre a 307-es kiváltó cucc meggyártására 3 órát, akkor anyag és utazás nélkül is ott van a gyári új árában. (oké nettó)
tessék úgy felfogni, hogy munkaeszköz. meg kell venni ami a munkához kell, és sokat könnyít.
nem azért csak példaképpen, van barátom, aki olyan régimódi autószerelő. nem is most kezdte
na ő mesélte, hogy pl a WV egyik tipusa miatt - tehát egy autó egy motorja miatt !!!! - kellett 17e Ft-ért vennie egy spéci dugókulcsot, mivel kizárólag azzal lehet leszedni a hengerfejét.
Ami még idetartozik, hogy ilyen spéci szarokból szinte minden autóhoz kell tehát szépen gyűjtögeti az ilyeneket. Hogy dolgozni tudjon. Azt nem mondom, hogy ez így normális, de jelzésértékkel, mi még nem is állunk olyan szarul ezügyben