Ilyen emberek mindig is voltak, bár szerencsére nem ez a jellemző. Legalábbis eddig nem ez volt. Régi ügyfeleknél első körben valamit engedünk az árból (de még így is van haszon az anyagon), arra hivatkozva, hogy a mi beszerzési forrásainknál ennyibe kerül és pont. Ha tovább üti a vasat, akkor vegye meg magának az anyagot, garanciát értelemszerűen egy percet sem vállalunk az anyagra, ha eszköz meghibásodás miatt kell kiszállnunk, akkor fizeti az óradíjat. Meg persze a hibás eszköz garijával kínlódjon saját maga és ha megvan az új, azt is óradíj ellenében tesszük vissza. Ezt már nem szokták lenyelni. Van aki elfogadja a csökkentett ajánlatot, a többség sztem talál egy "ügyes" villanyszerelőt aki még a riasztóhoz is "ért". Sebaj, majd egy év múlva megyünk ki a sokadik indokolatlan riasztás és "nem tudom bekapcsolni a risztót" után és kap központcserére, érzékelőcserére árajánlatot az eredeti ajánlatunktól drágábban, mert a gányolást kibogozni és eltakarítani időigényesebb, mint új rendszert telepíteni.