Szerző Téma: Távfelügyelet VoIP-s telefonvonalról?  (Megtekintve 11280 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
0
És a külön táp hibajelzését visszavezetted a riasztó egyik bemenetére ugye? :D
előzmény: padisah #14

Nem elérhető padisah

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 540
0
Apáméknál UPC kábeles telefon van. Ez is valami VoIP. Én megtápláltam a modemet egy külön akkus tápról, így ez is hálózatfüggetlen lett, mint a riasztó. Arra, hogy a fater mobilját megcsörgesse, tökéletesen megfelel. Itt nem kellett CID kommunikáció. (Bár gyanúm szerint átmenne.)


előzmény: handras #12

Nem elérhető vlezlee

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 957
+1
szaxi :)
Engem pl egy t-home-os szerelő világosított fel,hogy pl voip szolgáltatásnál napi 20 perc! üzemszünet nem számít hibának, ilyen feltételek mellett én tuti nem kötök rá egyetlen rendszert sem.
előzmény: handras #12

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
0
És mi van akkor, ha áramszünet van? esetleg a betörő nyomja le az órát?
előzmény: bcslaci #11

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 672
0
Felénk T-home voip van, ha megfelelően van megszerelve a lakásban a koaxos hálózat, akkor a riasztó kommunikációval sincs baj
előzmény: matrixlaci #7

Nem elérhető balusecurity

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 499
0
köszönöm a válaszokat! Meg próbálom majd amit írtatok és beszámolok.Köszönöm!!!

Nem elérhető balusecurity

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 499
0
köszi ezt meg próbálom majd.remélem sikerül.
előzmény: handras #3

Nem elérhető balusecurity

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 499
0
szia! nincs tiltva,
előzmény: bcslaci #2

Nem elérhető matrixlaci

  • Szakember
  • Teljes tag
  • *****
  • Hozzászólások: 59
    • Mátrix Biztonságtechnika
0
Ott a pont.  v.színű ez lesz a gond.

Nem minden voip felejtős.   Modem, szolgáltató cucccai és szolgáltató hozzáállásának is függvénye a végeredmény.)

Mifelénk "kis" kábeltévé/internet/teló szolgáltatónál pl tökéletesen mennek a távf. átjelzések. (állítólag komolyabb modemeket, stb használnak)

Jó pár évig a UPC volt instabil, de mára javult a helyzet, és elfogadják a reklamációt is. Régen a szerződésre hivatkoztak, ami egyértelműen leírja: "CSAK beszélgetésre használható"

A T-Home-os VOIP viszont az elején egy nagy "0" volt. 10 próbálkozás után a 11.-ik jelzés ment be.   Azt nem tudom azóta javult-e a helyzet. (hál istennek nem túl elterjedt.) aki tudja írja meg.

Ami problémásabb a voip-nál az az áramszünet.

A lakásban lévő modemet lehet ugye szünetmentesíteni. De ez nem biztos hogy megoldás.
Lehetnek a rendszerben olyan aktív eszközök pl egy  lépcsőházban, utcában, amik helyileg vannak megtáplálva. ( áramszünet esetén ki tévézik ??? senki. )


előzmény: arf102 #6

Nem elérhető arf102

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 11
0
CSzerintem nem nem olyan nagy a baj. Ha a régi riasztó helyesen volt bekötve, akkor az "oszlopról" elsőnek a riasztó rendszer "RING, TIP " bemenetére volt kötve, majd az R-1, T-1 kimenetről szétosztva a lakásra. Most pedig a lakás felől érkezik a telefon vonal a riasztóba. Meg kell nézni műszerrel,hogy így van -e és helyesen bekötni.   

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!