Nekem már volt pár telefonbeszélgetésem (Tököm) céggel Natolás ügyében... Elvileg technikus volt a vonal másik végén. Ő mondta hogy Natolás-t akkor tudnak megszüntetni ha az ügyfél előfizetése 1 évnél nem fiatalabb. Új ügyfelekre az új ÁSZF vonatkozik abban valahol van valami evvel kapcsolatban, én nem tudom nem az én tisztem végig olvasni...
Fix IP címre az volt a válaszuk hogy csak és kizárólag céges ügyfeleknek tudnak ilyet biztosítani...
Hogy ezekből mi és hogy igaz nem érdekel én nem fogok velük telefonos szélmalom harcot vívni.
Németországban is szoktam dolgozni Dójcse Tököm rosszabb mint a magyar.
Egyszerűen már nem érdekelnek.
Ügyfélnél felmérés közben megnézem (ha tudom) a kapcsolatot, ha látom hogy NAT-olva van akkor közlöm vele hogy ez van ezt kell szeretni... Ha szeretné a kameraképeket telefonon nézni akkor keressen másik szolgáltatót.
Érdekesség képen tavaly nyáron a UPC az egyik 7. kerületi ügyfelemnél átállt IPv6-ra. Onnantól nem tudta elérni a rögzítő a távoli szervert. Az első telefonálásnál kértem egy technikus emberkét mondtam hogy mi a probléma, segítőkészen mondta hogy ha az ügyfél kéri minden további probléma nélkül visszakaphatja az IPv4 Ip címet, most úgy is fel szabadult nekik egy csomó...