Hadd térjek vissza az eredeti problémakörre:
A kommunikáció feltételei a PC1616-nál:
-telefonszám programozása
-panelazonosító programozása
-partíció azonosító programozása
-kommunikációs formátum megadása (CID)
-kommunikáció engedélyezése (gyári alapban beállítva)
-autó CID üzenetkódok használata (gyári alapban beállítva)
Ha csak nem lett valami elállítva a gyári beállításokhoz képest, akkor működnie kellene.
Fontos, hogy a riportkódoknál ne legyen 00-ra programozva az elküldeni kívánt esemény.
-be illik még állítania a tesztjelentés idejét, és azt, hogy hány naponta küldje (ettől még a többi működik)
A TLM figyeléshez semmi köze annak, hogy van, vagy nincs kommunikáció.
Ez az egész tápelvételesreszetelősmodulfelismertetőshókuszpókusz egy nagy f...ság.
Közel húszéves DSC-s tapasztalattal mondhatom, hogy nincs olyan programozási lépés, ami után szükséges lenne a hidegindítás, vagy akár a 902-es modulreset (pláne az új központoknál). Ezeket maximum akkor kell használni, ha valamilyen modult lekötünk a rendszerről, esetleg valamiért a panel "elveszíti". (nem tudom, hogy mit ír erről a szakirodalom, de nem is érdekel)
Sőt, a tápelvétel-visszadással több kárt lehet okozni alapban mint hasznot. Ha a csávónak remeg a keze és nem határozottan adja vissza az AC-t, akkor lehetnek gondok (bár ez még inkább az 585-1565-re volt jellemző) akkor előfordul, hogy megbolondul a rendszer.
Amit valaki a DLSV-ről (IV-re is igaz) írt azzal maximálisan egyetértek. Ennél elba...ttabb valamit még nem láttam. A régi DLS 2002 egy áttekinthető, használható valami volt.
Kérem, hogy Lacy ne szóljon hozzá ehhez, mert nem fogok reagálni!!!