Szerző Téma: Belepiszkáltak a telepített rendszerembe  (Megtekintve 8821 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Nem bonyi. Az aláíratott munkalappal és átadás-átvételi jkv.-el. Mindig kiderül hosszútávon, hogy a rövid távon "ellenség" sajtpapír (ami miatt +40 perc a telepítés), hosszútávon mégiscsak a telepítő barátja. Magánba is írok ilyet. Sokszor hozott már kemény Ft.-okban mérhető hasznot, hogy nem az én és az ügyfél memóriájára voltam hagyatkozva, hanem a leírt és aláírt tényekre. Sosem hagyom ki :-*
előzmény: Lacy #11

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Ó tündérbogár   8)

Az a rendszer amiről én konkrétan írtam, kb 10 éves...
Namármost ha valaki ledobja az összes infrát, feltesz helyette a világ legszutykabb LC100-it és utána tévesen - vagy sehogy - nem riaszt, akkor mit fog megnézni bárki is először?
Ki volt a telepítő? És én mi  a pék csalánbamártott farkával fogom igazolni, hogy nem én szereltem fel a jó infrák helyett ezt a mocsokszutykot???

előzmény: jachner #7

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
DSC-nél van ilyen lehetőség.
 
A szerződésről meg annyit, hogy sokszor még a távfelügyeleti szerződést is nehéz aláíratni az ügyféllel
("majd a titkárnőm, az anyósom, a feleségem, a kutyám..stb. aláírja, csak hagyd ott"..ismerős valakinek?).
Hogy lehetne akkor mindenféle egyéb szerződésekkel zaklatni "szegény fontos, elfoglalt embereket". Az ember örül, ha az elvégzett munkájáért időben megkapja a pénzét.
 
előzmény: padisah #9

Nem elérhető padisah

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 540
0
 " zóna hiba után telepítői újraindítás" Ez milyen típusoknál van? Pyronixnál és DSC-nél (ennek van programja a laptopomon) nem találom, és nem is emlékszem ilyen funkcióra.

Nem elérhető czegany

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 316
0
A központ nyitása, érzékelők bontása csak akkor derül ki, ha a rendszer távfelügyelt, és valami gyanús, ezért lekérdezem a diszpécserszolgálatot (eseménymemóriából már régen kifutott).
Szerződés, huh, kíváncsi lennék ki milyen százalékban rendelkezik telepítői-karbantartási szerződéssel magánszemélyeknél.

Nem elérhető jachner

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 42
0
a " zóna hiba után telepítői újraindítás"  [/size][size=78%] egész jó ötlet, csak ígyis úgyis ki kell menni.[/size][size=78%]Amúgy az ilyen dolgokat nem egyszerűbb kivédeni szerződéssel? Ha beleírod pl hogy központ nyitása, érzékelők bontása, cseréje garanciavesztést okoz az egész rendszerre, akkor az nem megoldás?[/size]
előzmény: czegany #6

Nem elérhető czegany

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 316
0
Hí!
Ezért szoktam bekapcsolni a " zóna hiba után telepítői újraindítás" funkciót szinte minden esetben.
Akár hova belepiszkálnak, azt a rendszert nem lehet bekapcsolni. Természetesen az ügyfél, vagy a Villanyszerelője azonnal megtalál. Lehetőséget adok döntésre, hogy kimegyek, a pr. kódot átírom defaultba, és vigye tovább a rendszert az olcsó János tovább (ezt ingyen vállalom), vagy Jánosunk szépen mindent visszaalakít ahogy tud, kimegyek, átnézem, és feloldom a zárat, és a rendszer nálam marad (ez fizetős). Szerencsére csak nagyon ritkán járok így, de hozzáálásomból látható, hogy könnyen lemondok az ilyen ügyfelekről.

Nem elérhető vlezlee

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 957
0
Én is jártam már így, de azért egy Aritech EV100-at rendes beállítás helyett LC100-ra cserélni...
Inkább nem kommentálom :(

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
+1
Első nekifutásra az embert képbe hozom, hogy mi a különbség az eszközök között, elmondom hogy ez mennyibe került volna neki, ha én csinálom- akkoris ha drágább a másiknál. Informálom a garanciáról, a 24 órás elérhetőségről, egyszóval mindenről. Kulturáltan, de úgy hogy tudja, rosszul döntött.
Ezt követően mindent lepapírozni, aláíratni vele és természetesen ébreszthet emiatt is hajnalban, csak az sajnos nagyon drága lesz, amit adott telefonnál előre jelzek.
előzmény: Lacy #1

Nem elérhető kero

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 450
+1
Nagyjából ugyanaz a véleményem mint "mountainman" kollégának.
Kell, kell a munka, kell a pénz, de nem mindenáron. Az ilyen ügyfelek általában a legszarrágóbbak, mindíg is azok voltak, bár olyan is van, hogy valaki az évek során, amikor már nem megy úgy a szekér, kezd el hasonlóan viselkedni. Az alapszitu, hogy akkor engem már nem kell többet hívni.
Persze a dolog nem ennyire fekete-fehér, az utóbbi időben több alkalommal előfordult, hogy az ilyenek visszakönyörögték magukat, vajon miért, ki érti.....  ;)   (ilyenkor persze azért nem marad el a "büntetés").

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!