hát én gariba mindent ingyen viszek javítóba de nem ez a módszer
a másik topicban a dvr miatti síráshoz már megírtam a Powerről a véleményem, az még akkor ide tartozik, hogy ha elromlik valami az ügyfélnél, ami onnan van, akkor szállítóra elhoz, kimene ügyfél, csere, vissza a Power - nem egy ügy mert oda egy héten ugye van hogy 3-4 szer is bees az ember, aztán ha megjavul majd ők továbbadják.
Ha mégis nem volt javítható garban, akkor javítás kifizet és akkor megy vissza az ügyfélnek, és akkor ő is fizet.
Ahol meg -pl Pyronix cumó ahol 5 év a garancia - hosszabb a garancia idő mint amit én vállalok, akkor úgy működik, hogy a kiszállás és a javítás költségét fizeti az ügyfél, de a terméket ingyen kapja mert az még garis.
Ide jön még szervesen az a rész, hogy az Agóra group-tól anno vettem ilyen szép vékony ablakkeret infrasorompókat.
Egyszer elromlott az egyik 150cm-es és persze mikor ha nem karácsony előtt 1 héttel.
Beszéltem velük a szervízes ember mondja vigyem be. Mondom esetleg előre egy cseredarab? á azt nem majd ők megvizsgálják, hogy egyáltalán garos-e vagyhogy mitől romlott el.
Jó mondom, de ugye karácsonyi bezárásig visszakapom? Pont itt törtek be anno így az ügyfél kicsit zaklatott volt emiatt is hogy nincs ott az infra napokig.
Ó persze mindent megígértek, aztán mikor nyitottak a BUÉK-ban január x-én telefonálok, még meg se nézték, így kb január közepén kaptam vissza, azzal hogy hát kicsi beázás nyom volt rajta de most még megcsinálták garba... Mivaaaa??? Kültéri !! infrasorompó...
Na szóval soha többé nem vettem náluk azóta se semmit, ennyi pont elég volt, meg hogy közben lett a Powerben ilyen csak Interstellar gyártmány, ami ráadásul jobb is nem gagyi olasz.
Ja és akkor agitáltak az Agóránál 1000-el hogy vegyek tőlük Inim központokat meg érzékelőket.. ja..