Szerző Téma: Techson DVR-557 /8 DVR password visszaállítás, vagy powerbizt.hu ismerős  (Megtekintve 22466 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Megkeres élőben személyesen SZÁ aki közölte az arcomba" őket nem érdekli a Mari néni riasztó igénye".Tanképpen ez is egy üzlet politika .
Mi a baj azzal, hogy a Power nem konkurál a saját vevőivel és a végfelhasználót sem szolgálja ki telepítői árakon?   ::eljen::  Ha te szeretnéd "letarolni a lakótelepet" és korrekt üzleti tervvel állsz a Power elé, biztos vagyok benne, hogy segíteni fognak téged a terved megvalósításában.
előzmény: papppapa #8

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 509
Amennyiben kapnék garancia papírt azt oda adnám a  megrendelőmnek és amennyiben hibás mehetne vele a szervízbe , úgy mint  tv-vel hűtővel stb.
előzmény: mindigehes #26

Lehet egyedül vagyok az álláspontommal, de én nem szívesen bíznám rá ügyfélre egy videorendszer rögzítőjének ki- és visszaszerelését!  8-|

Tegnap pl. hív az egyik kreatív ügyfél, hogy kicserélte a dvr-ben a vinyót, de valamiért nem megy a rögzítés. Kiderült, hogy belerakta a kék WD-t, amivel én korábban már szívtam (mostanában valamit változtattak rajta és azóta nem kompatibilis több gyártó rögzítőjével sem), ezért kapásból tudtam mi a gixer és visszaküldtem a számtech. boltba (régi kedves ügyfelem, ezért nem máshova küldtem...), hogy cseréltesse ki a hdd-t. Miután ezzel kúrta el az egész délelőttjét, ismét felhívott, hogy működik a rögzítő, de valamiért nem éreztem a hangján a "Húúú mennyi időt és pénzt megspóroltam ma!" örömét...  ;D
előzmény: papppapa #28

Nem elérhető H. József

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 102
"Mindigehes" mentségére legyen szólva, hogy az a sértőnek tűnő megszólítást nem ránk, rátok értette szerintem.
Egyébként meg érthető az ő álláspontja is valahol, s nem biztos, hogy elsőre belelát abba, milyen problémákkal is küzdünk mi napról napra. Nyilván ő is szeretné minél egyszerűbben, gyorsabban, olcsóbban megoldani a problémáját, csak lehet hogy egy kicsit más módszert választott erre.
 
előzmény: Lacy #29

Nem elérhető papppapa

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
Sajnálom hogy így gondolod .Amúgy köszönöm hogy szakmebeli tűnönek nevezel igaz csak mintha de  a lényegen az nem változtat hogy kik milyen stílusban módon fejezik a véleményüket pro és kontra lehet k..anyázni azért mert nem annyiért csinálnak meg valamit amiért igérték .Igen az hiba volt a Trióda részéről de biztos hogy kulturáltan rendezni lehetett volna velük .Én szintén nem kapcsolom ki a telefonom igaz csak 14 éve de nem tekintem és tüntetem fel magam a munka hősének csak a végfelhasználók alkalmazottjának mivel belőlük élünk mindannyian.Gondolom te is , legyen az a Mari néni vagy egy miliárdos forgalmú cég .Szóval ők tesznek szivességet nekünk és valamilyen szintű alázattal tartozunk nekik .Rosszul látom ?

További szép napot kívánok .
előzmény: Lacy #30

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Annak dacára hogy úgy tűnik mintha te szakmabeli lennél, ugye nem haragszol ha irányodban a "kolléga" megszólítást mellőzni fogom a jövőben?
előzmény: papppapa #28

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Ah egy sértődős 1/2 user...

Hoppá paraszt megszólítás a mi szakmánkban nem dívik.

Idézet
Nagyon jó kívülállóként látni,
Igen ezzel mindent elmondtál magadról
Kívülálló
így aztán nagyon könnyű kritizálni minket "belülállókat" mi?
Neked fogalmad sincs hogy mi mit hogyan miként csinálunk
Arról sem, hogy a többség itt, aki nem egy nagy cég alkalmazottja (de ha igen és emellett van saját ügyfélköre) többnyire 0-24-ben éljük az életünket.
Mikor volt a Te telefonod kikapcsolva utoljára éjszakára (hétvégére)?
Mert az enyém kb 18 éve. És szerintem a többségnek itt hasonlóképpen.
Tudod én de talán a többiek is , mindent megteszünk a mi ügyfeleinkért.
Ha elromlik a dvr-je, akkor elviszem megjavíttatni, sőt ha épp van itthon olyan akkor addig kap kölcsön egyet.
De ide jön egy véglé..akarom mondani végfelhasználó, mert hiába vagy te szolgáltatás másnál, itt nálunk te egy végpont vagy. nem szakma. még ha hasonlít is.
És nekiugrik a szakmának a vég...
És akkor mi örüljünk tapsoljunk, és áljunk melléd kivont karddal, nem pedig a szakmában a mi azaz a telepítők érdekeit maximálisan figyelembe vevő cég mellé mi?
ja persze meg ahogy Móricka gondolja.

A másik:
Ha kéred, én elviszem a Powerbe meg vissza is hozom, de nálam 4000+áfa egy kiszállás, így ez neked 8000 + amit a Power kér +áfa.
Ha gondolod akkor mehet a dolog.



előzmény: mindigehes #26

Nem elérhető papppapa

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
Látod ez a baj Power-ékkel .Eladnak egy terméket valakinek , az meg valakinek .Aztán a végfelhasználót akinek végül is a pénzéből élnek , élünk mert gondolom egyik kolléga sem saját raktárra vásárol elhajtják ,A kedvencem még hogy hol a garancia papír mert szerintem azt is illene a termékhez adni nem csak azt mondani hogy a számla a garancia aztán csá .Igaz ezt nagyon kevés cég tartja be ez is megérne egy misét .
Amennyiben kapnék garancia papírt azt oda adnám a  megrendelőmnek és amennyiben hibás mehetne vele a szervízbe , úgy mint  tv-vel hűtővel stb.
előzmény: mindigehes #26

Nem elérhető vg

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 113
Tudod ha nekem lerobbanna az autóm és betérnék egy benzinkútra nem ezt mondanám:
- Szevasztok! Huhh de büdös van itt. Ki kéne pucolni azt a WC-t. Ja és egy felmosás is ráférne erre a kócerájra. Amúgy nem ismertek a jó autószerelőt? :o

A stílus maga az ember. Sok sikert az ebay-en! Legalábbis részemről.
előzmény: mindigehes #26

Nem elérhető mindigehes

  • Kezdő tag
  • **
  • Hozzászólások: 5
Akkor kicsit térjünk vissza az eredeti kérdésre :)

Nagyon jó kívülállóként látni, milyen szépen védi mindenki a saját munkáját. Érthető.

De!

Ahogy olvasom vissza a nagy elmélkedést, sokan vásároltok, jártok a forgalmazóhoz.

Miért van az, hogy senkinek nem jutott eszébe, hogy hoppá, paraszt, elintézem neked, 2e Ft, 5e Ft, hívj fel, írj, stb. Miért nem?

Azért nem, mert jó sírni, hogy nincs meló. Miért nincs? Mindenki, aki siránkozik, csak a munkáját félti, és várja a sültgalambot. A vég user mégis mit tehet? Használja a google-t. Majd fogja, kivágja a francba a szemétbe a cuccot, és vesz egyet az ebay-en, és felszögeli azt a falra. Miért? Mer olyan hülye ember nincs, aki magát szívatja meg öncélból, és fejjel megy a falnak. Ha már ócskaságot vesz, legalább olcsó legyen. És mivel ehhez SEM jár végfelhasználónak support, meg a kínaihoz sem, ezért egyszerű a döntés. Hiába veszek helikoptert, ha nem tudok leszállni vele sehol.. Én minden esetre biztosan nem vennék, és nem is tanácsolnám, hogy vegyen valaki techson bármit is...

Lehet, velem van a baj, de amikor dec. 24-én délután "pistabácsi" hívott, hogy nincs kép a TV-jén, én "barom" mentem, megcsináltam. És mi történt? Hozott 2 kuncsaftot. (legalábbis 2 emberke hivatkozott az esetre..) De lehet, én csinálom rosszul. Ki tudja.

Vállalja valaki, hogy becipeli a powerhez, amikor természetesen amúgy is arra jár?



Nem elérhető papppapa

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
A szakma becsületét úgy lehetne megvédeni amennyiben csak és kizárólag jól képzett és ellenőrzött tudású és a továbbképzéseken igazoltan résztvevő kollégák telepítenének .
Azzal hogy elzárkóznak és semmiyen segítséget sem adnak és úgy írtóznak a végfelhasználó telefonjától mint ördög a tömjéntől ez a mai hogy is írtátok eladási kényszerrel terhelt világunkban kicsit furcsa mert Te például kinek szereled fel a rendszereid .Szerintem egy végfelhasználónak és őket kellene megbecsülni hogy ne MASCO. Riarex , DSC, Novosec és stb-hez hanem hozzánk a Paradox-fanokhoz jöjjenek és ha gondjuk van függetlenül ki mikor telepítette már csak márkavédelemből is úgy szolgáljuk ki hogy érezze nem csak akkor volt fontos valakinek amikor a Paradox rendszert eladták neki .
Kötelező továbbképzés , igazolt Paradox telepítő és nyugodt szívvel ezek listája fel a honlapra , a honlap azon részére ami mindenki álta elérhető .
előzmény: SLC #21

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!