Szerző Téma: Megpiszkált garis rendszer  (Megtekintve 2358 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető ativagyok

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Megpiszkált garis rendszer
#7 2015. Február 27. - 09:56:34
0
Köszönöm az infókat.

Szerintem telefonálok, és a rendszerből kilépek. Persze ezt is papírozva, nehogy ezzel is baja legyen.

Igen, a PSU = Power Supply.  :)

Nem elérhető handras

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 167
Re:Megpiszkált garis rendszer
#6 2015. Február 27. - 09:18:41
0
Jó lenne, ha egyértelmű leírást alkalmaznál. :-) PSU= Power Supply ugye? :-P

Egyébként teljesen igazad van. Innentől mérlegelés kérdése, hogy benyeled, kérsz egy minimális díjjat, vagy elhajtod az ügyfelet és kockáztatsz egy pereskedést.

Tanulságként álljon itt az én történetem 2000 tájáról:
Volt egy rendszeres ügyfelem. Valahogyan a villanyszerelője ráküldte a második fázist is a riasztóra. Szerencsére csak egy biztosíték szállít el, persze kinyitották de nem találták meg.
Hétezer forintot kértem érte (másik munkát hagytam félbe).
Örök harag lett belőle.
előzmény: ativagyok #1

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Megpiszkált garis rendszer
#5 2015. Február 27. - 07:06:44
0
Telefonon előre egyezteted, hogy mennyibe lesz a javítás, itt két eset van
1. elismeri hogy ez történt és fizet, ebben az esetben még mindig mérlegelheted a garancia megvonását és a rendszerből "kilépsz" admin kódot átírva átadod.
2. kb ugyanez de kimenés és javítás nélkül amennyiben nem óhajt téged kifizetni

1 hülyével kevesebb sajnos ezt le kell nyelni.

an persze pár köztes eset is, pl ha régi ügyfél és neked fontos, akkor kimehetsz hozzá ingyen is, megoldod a dogot, és plombálsz ragasztasz bélyegzel lakatolsz. de ez már... szóval jobb előre tisztázni  a dolgokat
előzmény: ativagyok #1

Nem elérhető Lacy

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 562
Re:Megpiszkált garis rendszer
#4 2015. Február 27. - 07:03:43
0
ezzel azért nemigen sikerült tanácsot adnod a kérdezőnek...
előzmény: czegany #2

Nem elérhető czegany

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 316
Re:Megpiszkált garis rendszer
#3 2015. Február 27. - 01:17:30
0
Hi!
Van egy hü...e ügyfeled. Legközelebb jobban figyelsz ( gondolom ).
Én már általában felméréskor kiszúrom a variamatyikat.
Kapnak egy lista plusz húsz százalékot, és nem nyerek.
Ha mégis akkor meg kifizette előre a hülyeségét, oszt sajt.

Nem elérhető ativagyok

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Megpiszkált garis rendszer
#2 2015. Február 27. - 00:40:46
0
 Sziasztok!

Egyik ügyfelemnél telepítettem egy kamerarendszert. Az internet hozzáférést nem tudták megoldani a telepítés időpontjáig, ezért harmadnap kellett visszamenni a netes távoli elérést beállítani. A kiszállási díjat nem fizették ki, mert szerintük ez beletartozik a rendszer üzemképes átadásába. OK.
Telepítés után kb. 1 hónapra volt egy balun probléma, ezt kicseréltem garanciába. Beállítottam a rögzítőn, hogy küldjön nekem e-mailt hiba esetén. Azóta semmi probléma egészen idáig. Nemrég jött az email: „Videójel vesztés”. Ma hív az ügyfél, hogy nem megy az egyik kamera. Kérdeztem tőle, hogy piszkálták e valamelyik részét a rendszernek. Válasza az volt, hogy a villanyszerelőjük a tápelosztó dobozba (amiről a kamerák, a DVR, és a router megy) még pluszba bekötötte a netes kábelmodemet. Ügyfél kért, hogy jelentkezzek föl rá távolról. Följelentkeztem, és megnéztem a készülékben a log-okat. Látom, hogy két héttel ezelőtt volt az első jelvesztés a garanciális balun csere óta. A rögzített videót is megnéztem, és a szerelő valóban „beletúrt” a rendszerbe, a PSU-ba. Szerelése közben az érintett kamerának a kábelét sikerült kihúznia a csavaros balunból. Visszazárta, többször újraindították a rendszert.

A kiépítés után adtam neki leírást a rendszerről, átadás-átvételit a pénzről és az eszközökről, és a jelszavakról. E-mailben elküldtem a magyar nyelvű használatit. Mondtam neki, hogy az admin jelszó nálam marad a garanciaidő végéig, nehogy abba is belepiszkáljanak. Azt még beleírtam, hogy a szándékos rongálás, elemi csapás, helytelen kezelés az kizárja a garanciát.

Az lenne a nagy kérdés, hogy ezek után továbbra is az én felelősségem a rendszer megfelelő működése, kell-e garanciát vállalnom vagy a garancia akkor megszűnt, amikor az ügyfél kinyitotta a PSU-t és bekötött még egy fogyasztót a 12V-ra? (sajnos plombát, vagy biztonsági matricát nem ragasztottam rá) Szerinte ez még garanciás, szerintem nem.

Minden véleményt és hozzászólást előre is köszönök.
Üdv.: Ati
 

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!