0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Sose értettem, hogy a szerelők miért adják le a nehezen megszerzett ügyfeleiket (bagóért) egy távfelügyeleti cégnek, amikor köthetnének olyan alvállalkozói szerződést is vele, ahol a távfelügyelet az alvállalkozó és nem a szerelő! Ebben a verzióban az ügyfelek lenyúlása nem igazán megvalósítható (mivel az ügyfél a telepítővel szerződik) és a nyereség is korrektebb lehet, mint amit a távfelügyelet adna, mert -bizonyos határok között- az árképzés is saját kézben marad...előzmény: kero #5
Több dologhoz is szeretnék hozzászólni:1. Ügyfél lenyúlás: én a Pilis Sec.-val jártam így, két alkalommal is, a RIMI-ről meg azt hallottam, hogy ötletszerűen felhívja a hozzá bekötött ügyfeleket, hogy akkut kell cserélni, ki is mennek és 2-3-szor annyiért meg is csinálják. előzmény: Lacy #1
Csak egy telefon a technikusoknakelőzmény: Lacy #1