Ilyen témát nem leltem
De most aktuálissá vált
Minap jártam egy ügyfélnél, akinek a rendszerét nem én szereltem csak már javítottam meg programoztam ügyeletre, némi helyi kivonuló megszűnés végett a G4 lett az ember ügyelete. de ennek vagy 6 éve.
Most viszont, hogy volt pár (talán 3 ) indokolatlan riasztása, és én mentem emiatt jav meg szer, a végén megkérdezte, hogy ilyenkor mi a helyes ügyeleti működés, mivel közben azt is megbeszélgettük, hogy az ex matávőr nem a szívem csücske mint szolgáltató, kezdve a rohadt nehézkes ügyintézéstől a nyilvánvaló ügyfél lopásig amivel én találkoztam a nem túl nagyszámú oda becsatlakozott ügyfeleim által.
A lényeg, hogy a riasztásokról a szomszédok szóltak na meg a memória otthon, az ügyelet nem.
Mikor kérdőre lettek vonva az ügyfél által, az volt a válasz, hogy olyan rövid ideig volt a riasztás, hogy nem gondolták hogy intézkedni kellett volna...
what is f....
hogy mii? noooooormális?
és ezt el is mondja így rögzített telefonban?
Ami tény, nálam a programozás mindig úgy van hogy a helyreállását a zónának akkor jelenti amikor az valóban meg is történik.
gyárilag elég sok riasztó ezt a sziréna leállás után teszi, ami szerintem egy eszement idióta dolog, de hagyjuk, át tudom állítani kb 2 másodperc.
De lehet hogy a G4 nem túl jeles telepítői és külső csatlakoztatói nem teszik ezt így náluk minden risaztás 2-3 pecig tart és az már elég hosszú hogy járőrt küldjenek a helyszínre, de legalább az ügyfelet illett volna hívni és megérdeklődni, hogy menjen-e a járőr?
szóval azt gondolom hogy ezek után erősen kétséges egy ilyen diszpécserekkel dolgozó országos ügyelet léte, de legalábbis az oda bekötni vágyó telepítők erősen gondolják át a dolgot.
Tudom hogy egyik ügyelet sem tökéletes de egy ilyen hibát elkövetni az egyszerűen menthetetlen.