Szerző Téma: SIM probléma?  (Megtekintve 825 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 876
Re:SIM probléma?
#12 2019. Június 06. - 20:09:31
0
Ilyet (a sokak által egyszer már megtanult)  “sláger” biztech átjelzök között nem találsz, de ha a költségvetésbe belefér, akkor olyan ipari átjelzövel oldható meg, mely a bejövö SMS-eket email-ként küldi tovább. És a túloldalon DEL gomb meg mindenhol van ...

Viszont nem ócccó, és cserébe a gyártók csak azt tekintik viszont eladónak, akik mennyiséget is vesznek.
A veszek 1 darabot kipróbálásra címü egy-felvonásos ott nem játszik ....

előzmény: Janó #8

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#11 2019. Június 06. - 18:21:33
0
A szolgáltatónál beregisztrálod a kártyát és miután lejárt(!) küldenek róla emailt vagy beírod/beírja a naptárba, hogy mikor aktuális a csere... ;)
előzmény: Janó #8

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#10 2019. Június 06. - 18:05:24
0
Ezzel csak az a baj, hogy a szolgáltató rengeteg szart küld sms-ben (akciók, megváltozott az ászf, stb...), ezért az ügyfélnek majd kihullik a haja a sok felesleges üzenettől és hívni fog, hogy b*sszál már valamit annak a szarnak...  ;D
előzmény: Szabolcsr2d4 #9

Nem elérhető Szabolcsr2d4

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 136
Re:SIM probléma?
#9 2019. Június 06. - 17:47:15
0
Szia! Riasztó GSM-ben be tudod állítani, hogy a bejövő sms-ek egy általad megadott telefonszámra "átküldődjenek"
A kaput nem tudom...
előzmény: Janó #8

Nem elérhető Janó

  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 358
    • Tecnoalarm Disztributor
Re:SIM probléma?
#8 2019. Június 06. - 08:20:03
0
Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni.....egyre több eszközben van már feltöltős kártya, hogyan lehet azt megoldani, ha a tulaj elfelejtkezik a lejárati időpontról akkor milyen módon kaphat értesítést az éves azonosításról?
Mert a szolgáltató csak SMS-t küld, de ha a SIM riasztóban vagy kapunyitóban van akkor nem fogja látni.
Online felületen is csak befizetni tudok, ott se látszik ha SMS jött volna erről. Viszont lehetne online azonosítás, de akkor a kártyát át kellene helyezni egy telefonba, hogy ez válasz kódot lehessen küldeni.

Marad a saját emlékeztető felírása a tulajnak?

Nem elérhető eXtra

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 1 375
Re:SIM probléma?
#7 2019. Január 20. - 20:50:16
0
Ennyire gagyi SIM-kártyákat még életemben nem láttam, mint a legutóbbi telekomos domino kártyák! Sokkal vékonyabb lett és a PIN kódot fedő festékréteget nagyon óvatosan kell lekaparni, mert rohadt erős anyagból van és az erőteljes kaparástól könnyen megsérülhet a kód is...  ::paprikas::
előzmény: bcslaci #4

Nem elérhető SLC

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 753
Re:SIM probléma?
#6 2019. Január 20. - 16:02:21
+1
paradox PCS250g
20-as szolgáltatóval
mint a mesében.
Megfoghatatlan a hibajelenség.
sajnos előfizetése kártya csomag...
ha meg van a hiba oka publikálom :-)

előzmény: L. Pásztor #5

Nem elérhető L. Pásztor

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 876
Re:SIM probléma?
#5 2019. Január 20. - 15:36:22
0
A vastagságbeli különbség (ha van) akkor az kb. 0.35 mm szokott lenni. Egyes gyenge kártyatartók esetében a 6 db láb (érintkező) közül valamelyik túl gyenge, vagy elhajlott, és nem ér hozzá a SIM-hez.  De ez a ritkább.

Sokkal gyakoribb, hogy a kiadott SIM kártyák kicsit-nagyon szoft hibásak ... (az ipari GSM modul és a kézi telefon NEM ugyanaz, próba nem ér semmit !) és a torony nem engedi az ipari mobilba tett SIM-mel a feljelentkezést.  Illetve egyes GSM modulokat a kölönféle gyártámányú tornyok, és a benne futó szoftverek nem mindig ismerik fel. Igaz egy jórészt a voda esetében a GPRS-re (volt) érvényes itt-ott ... de láttunk már sok érdekességet jórészt az itt feljelentkezik, ott meg nem tud esetekben ... ugyanarra a szolgáltatóra.

Javaslat ilyenkor: leginkább szolgáltató csere (gondolom feltőltő kártya), vagy ha nem lehet, akkor utolsó esélyként kártya összehajt és új kártyát kérni a szolgáltatótól, ha lehet NEM ugyanaból az üzletből.     
előzmény: bcslaci #4

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 626
Re:SIM probléma?
#4 2019. Január 18. - 16:09:45
0
"Tisztelt Schmittinger László,

A probléma az új kártyával valószínűleg az, hogy kitörhetős a SIM kártya. Ebben az esetben, a SIM kártya tartóba helyezve az érintkező lábak miatt a kártya elmozdul, így nem fog minden láb a megfelelő helyen érintkezni. Erre egyenlőre a leggyorsabb megoldás az, ha "megvastagítjuk" a SIM kártyát egy réteg szigetelő szalaggal. Ezzel pont annyira lesz vastag a kártya, hogy ha el is mozdul, akkor is érintkezni fog megfelelően a tartóba.
Amennyiben nem oldja meg ez a problémát, illetve bármi kérdés felmerülne, kérem keressen minket bizalommal.

Üdvözlettel:

TELL Technikai Támogatás"

Hamarosan próba :)
előzmény: bcslaci #3

Nem elérhető bcslaci

  • Szakember
  • Ős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 626
Re:SIM probléma?
#3 2019. Január 17. - 22:47:52
0
firmware a legfrissebb

ez még csak GSM-et tud, nincs benne GPRS
előzmény: Ryki #2

 

Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!
Bezárás
Vendégként csak korlátozottan használhatod az oldalt, ezért javasoljuk, hogy lépj be vagy regisztrálj!