Ez mondjuk elég viccesen hangzik ... nejlonzacskó, kipufogó gáz ... he-he-he ...
Van ennek normális módja is, ahogy az autó műszaki vizsgáján is nem csak azt nézik, h "fog-e" a fék, hanem normálisan, fékpadon megmérik a fékerőt. És ha nem jó, akkor hess vissza a szervízbe vele ...
Erre is igaz ugyanez, ipari körülmények közt valahogy így:
1. zárt plexi mérőládába érzékelőt beleteszik.
2. mellé hitelesített kézi (és nem teszkós !) CO mérőt.
3. aztán lassan elkezdik ráengedni és beállítják az érzékelőre a névleges megszólalási szint +10% -nak megfelelő CO koncentrációt.
4. Várnak, és megmérik, h az adott idő alatt (vagy pontosan mennyi idő alatt) szólalt meg.
5. Ha benne van az időben, akkor jó. És jegyzőkönyvet kiállítanak.
Ha nem jó, akkor kuka.
Megjegyezném, h a gyártó általában 2-3 évet garantál a szenzorra (azaz benne a chipre)
Ezért kb. 2-3 évenként kellene tesztelni, valahogy így, és nem rá-köhögéssel ...
És ha van a karbantartáskor kiállított CO mérési jegyzőkönyv, az összes ügyvéd elmehet a ... a ... ahova egyébként is valók ...